Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


string om te zonnen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
naturistischestringer



Geregistreerd op: 18 Dec 2012
Berichten: 38
Woonplaats: Rijk van Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2023 3:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zwemmen doe ik in mijn blote snikkel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Aug 13, 2023 3:23 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 608

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2023 4:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

naturistischestringer schreef:
Zwemmen doe ik in mijn blote snikkel


Dan moet je misschien overwegen om naar een naturistenforum te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 941
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2023 8:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

inderdaad, daar zijn naaktstranden voor, ga ik zelf ook graag heen.
Maar op een textielstrand toch wel in string.

en daar is soms iets meer durf voor nodig, maaar daar is dit forum voor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2023 12:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

basics schreef:
Mijn favorieten voor zwemstrings de afgelopen tijd:

Joe Snyder
Kleim
Haute Pression
Desmiit

https://myalbum.com/album/VQJ4oikR6bDANP/

Olaf Benz vind ik persoonlijk iets minder, door de pasvorm.

Ik had via amazon ook een haute pression besteld, maar aangezien die lui geen enkele vorm van maat tabel er bij hadden en de maat beschrijving ook wat vreemd was was die veels te groot. Dus die moet ik nog eens proberen in een heel veel kleinere maat, maar die stond toen op volledig uitverkocht.
De kleim optie is misschien nog wel het bekijken waard. Hoe vallen die kwa maat?

En wat is je rede dat je de pasvorm van olaf benz niet goed vind?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 172

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2023 8:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is balen van die maat, het zijn inderdaad vage maten bij Haute Pression.
Mij is datzelfde overkomen toen ik bij de Haute Pression op de website zelf bestelde. Veel te klein.

De huidige Olaf Benz vind ik wel goed zitten, maar persoonlijk vind ik ze er iets minder gestroomlijnd uitzien. Ik vind anderen gewoon iets mooier. Als in iets wat rondere hoeken en lijnen. Ik vind ze iets mooier dan als ze wat hoekerig/lomper overkomen. Geen idee of je snapt wat ik bedoel, maar ik vergelijk het maar een beetje met strings bij vrouwen. Die sluiten vaak mooi aan op het figuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2023 12:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk dat ik snap wat je bedoelt ja.

Overigens deze zomer dus nog niet echt een goed passende echte zwem string gevonden. Wel gewoon gezond in een string, ook op vakantie, maar dan in een ondergoed string. Zolang je er niet echt mee gaat zwemmen valt het met deze stof nog niet heel erg op dat het slechts een ondergoed model is denkt mij.

De dag van deze foto was best warm, dus ik had zoiets ik doe mijn broek ook gewoon uit en ga weer lekker liggen achterin mijn boot. Op dat moment lag mijn vriendin nog op bed, en was het verder ook nog rustig op het water. Maar nog geen uur later werd het al behoorlijk druk. Eerst nog gedacht om toch weer een broek aan te doen maar mijn vriendin zei ook blijf gewoon liggen, kan jou het schelen. Ze heeft me toen maar wel even goed ingesmeerd zodat ik niet met compleet verbrande billen zou eindigen(zoals ze zelf reeds al gedaan had deze zomer). Bij de eerste boten die echt dicht langs kwamen had ik nog de neiging om me te bedekken, maar niet gedaan. En na een paar heb je al zoiets ik hoor geen commentaar of niks, dus ik ben mooi blijven zonnen. Later op de dag toen de zon niet lekker meer op de achterbank kwam heb ik ook gewoon buiten gelopen en gelegen.


En ja ik weet het, de meeste hier vinden dat lichaamshaar vast niks. Maar mijn vriendin vind het niet mooi als ik dat er af scheer. En aangezien ze mij wel steunt in mijn strings zal ik daar dan maar niet tegenin gaan. Ik lees hier vele die minder steun krijgen.[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 172

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2023 8:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je mag inderdaad heel blij zijn met zo'n vriendin als jij, die er niks op tegen heeft. En dat beetje haar op je billen en benen, dat is zo erg nog niet. Goed bezig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2023 9:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Helemaal met basics eens. Een beetje haar is echt geen probleem. Je bent beslist geen Bruintje Beer. Juist mooi zo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stringa



Geregistreerd op: 11 Sep 2018
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2024 11:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

basics schreef:
Stringa schreef:
basics schreef:
Mijn favorieten voor zwemstrings de afgelopen tijd:

Joe Snyder
Kleim
Haute Pression
Desmiit

https://myalbum.com/album/VQJ4oikR6bDANP/

Olaf Benz vind ik persoonlijk iets minder, door de pasvorm.


Kleim en Haute Pression ken ik niet. Is de string op de tweede foto een Kleim? En is dat dan deze: https://www.kleim.nl/shop/strings-tanga-s/135-heren-string-47301.html ?


Ja, dat is die inderdaad van kleim.
En dit is die van Haute Pression:
https://www.maillotdebainhp.com/slip-de-bain-homme/446-3271-string-de-bain-homme-uni-noir-elegant-confortable-tailles-36-a-48-3475310112592.html#/3-taille-40/7-couleur-noir


Zojuist via Amazon de donkerblauw zwemstring van Haute Pression besteld. Benieuwd naar de maat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2024 10:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zag dat de donkerblauwe nu inderdaad weer in wat meer maten beschikbaar is. Maar ik heb toen 2 pogingen gedaan en die maten waren echt all over the place. Dus ik ben benieuwd welke maat jij normaal hebt en welke je nu gekocht hebt en hoe die valt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stringa



Geregistreerd op: 11 Sep 2018
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Do Feb 29, 2024 9:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ikkes schreef:
ik zag dat de donkerblauwe nu inderdaad weer in wat meer maten beschikbaar is. Maar ik heb toen 2 pogingen gedaan en die maten waren echt all over the place. Dus ik ben benieuwd welke maat jij normaal hebt en welke je nu gekocht hebt en hoe die valt.


Ik heb de 'Guide des tailles' op de website aangehouden en dat komt aardig overeen, zelfde maat als normaal: https://www.maillotdebainhp.com/slip-de-bain-homme/539-4339-string-de-bain-homme-uni-marine-tailles-36-a-48-3475310092261.html#/1-taille-36/17-couleur-marine

Daarna via Amazon bestelt omdat dat goedkoper was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Za Mrt 02, 2024 2:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Stringa schreef:
ikkes schreef:
ik zag dat de donkerblauwe nu inderdaad weer in wat meer maten beschikbaar is. Maar ik heb toen 2 pogingen gedaan en die maten waren echt all over the place. Dus ik ben benieuwd welke maat jij normaal hebt en welke je nu gekocht hebt en hoe die valt.


Ik heb de 'Guide des tailles' op de website aangehouden en dat komt aardig overeen, zelfde maat als normaal: https://www.maillotdebainhp.com/slip-de-bain-homme/539-4339-string-de-bain-homme-uni-marine-tailles-36-a-48-3475310092261.html#/1-taille-36/17-couleur-marine

Daarna via Amazon bestelt omdat dat goedkoper was.


Bij mij kwam dat voor mijn idee totaal niet uit. Maar ik heb al vaker discussie gehad met amazon over het verschil tussen wat ze echt opsturen en wat je besteld kwa maat, vooral als het afwijkende maatvoering nummers zijn. Nu zie ik dat bij mijn bestelling van die string ook staat maat:8. Geen idee wat maat 8 is? Maar die optie staat er niet tussen. Overigens ook al eens gehad met een broek, ik heb al meer van dat merk, maar nergens meer leverbaar wel op amazon. Dus ik bestel in mijn maat, krijg ik gewoon maat 56 opgestuurd. Veels te groot natuurlijk, dus retour, opnieuw proberen. Krijg ik gewoon weer een maat 56 opgestuurd terwijl bij mijn bestelling gewoon de juiste maat stond vermeld in het vakje, en ook in mijn recente bestellingen leek het wel te kloppen. Gelukkig is retour gratis, maar toch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stringa



Geregistreerd op: 11 Sep 2018
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2024 3:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ikkes schreef:
Stringa schreef:
ikkes schreef:
ik zag dat de donkerblauwe nu inderdaad weer in wat meer maten beschikbaar is. Maar ik heb toen 2 pogingen gedaan en die maten waren echt all over the place. Dus ik ben benieuwd welke maat jij normaal hebt en welke je nu gekocht hebt en hoe die valt.


Ik heb de 'Guide des tailles' op de website aangehouden en dat komt aardig overeen, zelfde maat als normaal: https://www.maillotdebainhp.com/slip-de-bain-homme/539-4339-string-de-bain-homme-uni-marine-tailles-36-a-48-3475310092261.html#/1-taille-36/17-couleur-marine

Daarna via Amazon bestelt omdat dat goedkoper was.


Bij mij kwam dat voor mijn idee totaal niet uit. Maar ik heb al vaker discussie gehad met amazon over het verschil tussen wat ze echt opsturen en wat je besteld kwa maat, vooral als het afwijkende maatvoering nummers zijn. Nu zie ik dat bij mijn bestelling van die string ook staat maat:8. Geen idee wat maat 8 is? Maar die optie staat er niet tussen. Overigens ook al eens gehad met een broek, ik heb al meer van dat merk, maar nergens meer leverbaar wel op amazon. Dus ik bestel in mijn maat, krijg ik gewoon maat 56 opgestuurd. Veels te groot natuurlijk, dus retour, opnieuw proberen. Krijg ik gewoon weer een maat 56 opgestuurd terwijl bij mijn bestelling gewoon de juiste maat stond vermeld in het vakje, en ook in mijn recente bestellingen leek het wel te kloppen. Gelukkig is retour gratis, maar toch.


Dat is vervelend. Ik zie dat op Amazon de maten nu in ieder geval wel goed staan en aansluiten bij de size chart van HP: https://www.amazon.nl/dp/B09GK2TRHH?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2024 11:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

https://www.amazon.nl/Lantra-Besa-Zwembroek-Herbruikbaar-standaardmaat/dp/B0CM2C3K67/
Deze heb ik nu net binnen, lijkt me eigenlijk gewoon een desmit maar dan zonder tekst er op? Vrij brede band tussen de billen, verder prima ding. Groot voordeel tenopzichte van via ali is dat deze gewoon kloppende eu maten lijkt te voeren, tenminste bij mij paste het goed. En als het niet past is via amazon retour zo klaar, via ali word dat niks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong42000



Geregistreerd op: 05 Okt 2006
Berichten: 58
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

BerichtGeplaatst: Di Mei 07, 2024 7:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

basics schreef:
Stringa schreef:
basics schreef:
Mijn favorieten voor zwemstrings de afgelopen tijd:

Joe Snyder
Kleim
Haute Pression
Desmiit

https://myalbum.com/album/VQJ4oikR6bDANP/

Olaf Benz vind ik persoonlijk iets minder, door de pasvorm.


Kleim en Haute Pression ken ik niet. Is de string op de tweede foto een Kleim? En is dat dan deze: https://www.kleim.nl/shop/strings-tanga-s/135-heren-string-47301.html ?


Ja, dat is die inderdaad van kleim.
En dit is die van Haute Pression:
https://www.maillotdebainhp.com/slip-de-bain-homme/446-3271-string-de-bain-homme-uni-noir-elegant-confortable-tailles-36-a-48-3475310112592.html#/3-taille-40/7-couleur-noir


Ben benieuwd naar de maten van de Haute pression. Ik heb altijs een S moet ik dan 36 of 38 hebben? Deze maten zijn mij onbekend.
_________________
Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger







Geplaatst: Di Mei 07, 2024 7:35 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.