Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fysiotherapie

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2023 8:03 pm    Onderwerp: Fysiotherapie Reageren met citaat

Vandaag naar de fysio geweest. Had zoals gewoonlijk een string onder mijn trainingsbroek aan. Ben al regelmatig bij de fysio geweest maar heb nog nooit mijn broek uit hoeven te doen.
Kom er regelmatig voor mijn rug. Nou vroeg ze dus wel om mijn broek uit te doen. Ik zeg ik heb wel een string aan hoor. Ze zeg dat komt goed uit want ik moet bij je billen zijn!
En ze zegt ook nog je bent echt niet de enige hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Okt 05, 2023 8:03 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
tieuke1974



Geregistreerd op: 12 Jul 2013
Berichten: 139
Woonplaats: Zwijndrecht

BerichtGeplaatst: Vr Okt 06, 2023 11:59 am    Onderwerp: Re: Fysiotherapie Reageren met citaat

stringerisin schreef:
Vandaag naar de fysio geweest. Had zoals gewoonlijk een string onder mijn trainingsbroek aan. Ben al regelmatig bij de fysio geweest maar heb nog nooit mijn broek uit hoeven te doen.
Kom er regelmatig voor mijn rug. Nou vroeg ze dus wel om mijn broek uit te doen. Ik zeg ik heb wel een string aan hoor. Ze zeg dat komt goed uit want ik moet bij je billen zijn!
En ze zegt ook nog je bent echt niet de enige hoor.

Dat is wel waar, ik heb er ook nog nooit een slechte ervaring of afwijzing mee gehad bij de kiné, fysio, ....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Vr Okt 06, 2023 3:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou ook niet weten hoe de behandeling was verlopen als ik een strakke boxershort aan had gehad.
Lijkt mij een hele oncomfortabele behandeling want dan hadden ze die toch helemaal in me naad moeten trekken of helemaal naar beneden moeten doen maar dat lijkt mij ook niet echt handig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 849
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2023 2:49 pm    Onderwerp: Re: Fysiotherapie Reageren met citaat

stringerisin schreef:
Vandaag naar de fysio geweest. Had zoals gewoonlijk een string onder mijn trainingsbroek aan. Ben al regelmatig bij de fysio geweest maar heb nog nooit mijn broek uit hoeven te doen.
Kom er regelmatig voor mijn rug. Nou vroeg ze dus wel om mijn broek uit te doen. Ik zeg ik heb wel een string aan hoor. Ze zeg dat komt goed uit want ik moet bij je billen zijn!
En ze zegt ook nog je bent echt niet de enige hoor.


Een leuke ervaring en geruststellende constatering "je bent echt niet de enige". Tevens een uitnodiging en motivatie voor ons allen om er altijd voor te zorgen dat we in string onder handen genomen worden Smile Bij welke massage of behandeling dan ook Wink
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.