Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fitnissen / naar de gym als je een string draagt

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 37
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di Jun 04, 2024 5:41 pm    Onderwerp: Fitnissen / naar de gym als je een string draagt Reageren met citaat

Wie heeft er ervaring met het gaan fitnissen terwijl je onder je broek een string draagt ? Ik ben meerdere malen gegaan. Zowel in korte broek als legging. Ik had een personal trainer en heb er nog nooit een opmerking over gehad van niemand, terwijl het in mijn optiek wel zichtbaar was. Iemand ervaringen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Jun 04, 2024 5:41 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
tieuke1974



Geregistreerd op: 12 Jul 2013
Berichten: 142
Woonplaats: Zwijndrecht

BerichtGeplaatst: Di Jun 04, 2024 8:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Doe ik altijd, nooit opmerkingen gehad, ook niet tijdens omkleden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 37
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di Jun 04, 2024 9:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij ook niet. Zelfs niet als ik een string onder legging draag..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Wo Jun 05, 2024 7:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ook nooit een opmerking gehad, ook tijdens het omkleden niet misschien zo af en toe eens een verbaasde blik. Bij mijn sportschool zat ook een wellness daar vaak genoeg naakt gelopen terwijl ik een flinke tanline had daar ook nooit opmerkingen over gehad. Denkt dat het ook een beetje is van hoe je er zelf mee omgaat, als je een beetje zelfverzekerd rondloopt en het niet probeert te verbergen men het soms niet eens door heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Microglove



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 57
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Vr Jun 07, 2024 8:06 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat geldt ook voor mij. Ik draag eigenlijk altijd een string. Ook bij het sporten. soms draag ik daarbij een korte sportbroek, soms running tights. Ook ik heb (zeker in de zomer en het najaar) een tanline van mijn zwemstring. Dus in se douche, sauna en kleedkamer van de sportschool ziet men sowieso dat ik strings draag. Ik heb daar nog nooit nare opmerkingen over gekregen, hooguit een verbaasde blik.
_________________
Strings zijn een cadeau voor de dierbaarste delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Stephan72



Geregistreerd op: 11 Feb 2024
Berichten: 14
Woonplaats: Friesland

BerichtGeplaatst: Di Jun 11, 2024 5:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij het zelfde, ik draag ook overal een string dus ook met sporten. Ik doe aan hardlopen en na de tijd ga ik gewoon douche waar dat mogelijk is en heb ook nog nooit een opmerking gehad. Dat er wel eens wordt gekeken hou je toch altijd. Ook bij mij is in de zomer en najaar een tannline zichtbaar dus ze zien het bij mij ook altijd wel daar aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: Ma Jun 17, 2024 6:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dat kijken doen ze ook als je een boxer aan hebt, zeker als je wat groter geschapen bent dan zijn er in iedere kleedkamer wel mensen die nog even een 2de keer terug kijken van zie ik dat goed.
Oftewel ze kijken niet speciaal omdat ze er iets van moeten vinden maar gewoon omdat het iets is wat ze niet dagelijks zien. Ik vergelijk dat meer met mensen die een ferrari zien. Eigenlijk iedereen kijkt toch wel even als er een ferrari voorbij komt, ook al heb je niks met autos. Maar gewoon omdat je het niet dagelijks ziet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.