Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Firetoice
|
Geplaatst: Do Jul 25, 2024 7:53 pm Onderwerp: Andere man gespot in String |
|
|
Zit zelf regelmatig op de racefiets, dus kijk dan ook meestal wel even als ik een wielrenner of een groep wielrenners zie.
Ondanks dat ik zelf niets draag onder mijn fietsbroek ben ik afgelopen twee weken twee maal een wielrenner tegen gekomen waarbij je redelijk goed kon zien dat ze een string onder hun fietsbroek aan hadden, is me nooit eerder opgevallen en nu twee in korte tijd. Vond het wel wat hebben en ga het nu zeker zelf ook eens proberen.
Zijn er andere die dit ook hebben gezien of meegemaakt. Las pas geleden ook nog een artikel dat 20% van de mannen regelmatig een string draagt, vond dit best veel. Dus er blijft nog hoop dat de string voor mannen op den duur breed geaccepteerd word. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 25, 2024 7:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
mister_string
|
Geplaatst: Do Aug 01, 2024 3:06 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb sinds een jaar ook een racefiets, maar ik loop vaker een rondje hard.
Onder mijn wielrenkleding heb ik een tijdje niks gedragen, maar ik merkte dat ik dat niet prettig vond zitten. Sindsdien heb ik er ook gewoon een string onder aan.
Ik heb inmiddels al een aantal langere tochten gemaakt en rijd ongeveer even snel als een scooter of snellere ebike. _________________ Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd. |
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Do Aug 01, 2024 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
Nog nooit iets aangehad onder me fietsbroek, voel ook niet de behoefte of noodzaak. Zit prima zonder.
Kijk wel naar andere en of ik evt iets van een aftekening zie, maar bij wielrenners nog nooit wat gezien qua string |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Do Aug 15, 2024 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
Was er iemand van het forum vandaag 15-8 in string op Zandvoort?
Was er vandaag aan het kitesurfen en zag een man in zwarte string over het strand langs de waterlijn lopen. Wat me vandaag trouwens wel opviel was dat er weinig dames in string op het strand waren vandaag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Alexander79
|
Geplaatst: Wo Dec 04, 2024 2:48 pm Onderwerp: string dragen |
|
|
Heb ik nog nooit gezien dat een andere man een string draagt. dus voel me er zelf ook wel eens ongemakkelijk in. al zit het heerlijk. wie kan me hier van af helpen |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 981 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Wo Dec 04, 2024 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zie wel eens mensen (M/V) in string. Zowel op het strand als lopend.
Maar hier is het normaal gesproken ook wat warmer dan het koude kikkerlandje. Ik weet dat een buurjongen (ongeveer 14 a 15 jaar) ze heeft.
Spanjaarden maakt het niets uit waar een ander in loopt. Vaak zie je strakke leggings waar volgens mij niets onder zit.
Op het strand zie je veel strings, en in iets mindere mate ook bij jongens / mannen. Zeker als je wat op de rustiger stukken komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
M&R
|
Geplaatst: Wo Dec 11, 2024 11:59 pm Onderwerp: |
|
|
Een keer 2 jaar geleden op het naaktstrand ging een koppel voor ons liggen bij het uitkleden hadden ze beide een string aan. Denk wel dat veel mannen zich een beetje schamen dat ze een string dragen. De man op bet naaktstrand inleveren geval niet duurde best wel een tijdje voor hij zijn string uit deed.. mannen draag lekker een string |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Za Dec 14, 2024 5:13 am Onderwerp: Re: Andere man gespot in String |
|
|
Firetoice schreef: | Zit zelf regelmatig op de racefiets, dus kijk dan ook meestal wel even als ik een wielrenner of een groep wielrenners zie.
Ondanks dat ik zelf niets draag onder mijn fietsbroek ben ik afgelopen twee weken twee maal een wielrenner tegen gekomen waarbij je redelijk goed kon zien dat ze een string onder hun fietsbroek aan hadden, is me nooit eerder opgevallen en nu twee in korte tijd. Vond het wel wat hebben en ga het nu zeker zelf ook eens proberen.
Zijn er andere die dit ook hebben gezien of meegemaakt. Las pas geleden ook nog een artikel dat 20% van de mannen regelmatig een string draagt, vond dit best veel. Dus er blijft nog hoop dat de string voor mannen op den duur breed geaccepteerd word. |
20% lijkt mij ook aan de hoge kant.
Een aantal jaren geleden heb ik dat eens gevraagd aan de verkoper in een lingerie zaak. Die bevestigde wel dat veel meer mannen een string dragen dan je in eerste instantie zou denken. Niet voor niets dat de grote merken herenstrings in de collectie hebben.
Dit was wel in de tijd dat H&M en C&A ook nog herenstring verkochten… hoe het tegenwoordig is met het het aanbod van herenstrings in lingeriezaken? Geen idee.. ik kom er niet meer.. |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Za Dec 14, 2024 5:20 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf al een tijdje geen andere man in een string gespot.
Een goede vriend/kennis van mij vertelde mij wel dat hij in zijn sportschool een man in string regelmatig tegenkomt. |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 410 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Zo Dec 22, 2024 6:08 am Onderwerp: |
|
|
Sportiom in Den Bosch.
Ben benieuwd of t iemand van het forum is..?! |
|
Terug naar boven |
|
|
Boertje
|
Geplaatst: Zo Dec 22, 2024 6:24 am Onderwerp: |
|
|
Jij ook in string in string in t sportiom? Hoe was t daar? Die keren dat wij er waren was het erg vies en koud |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Zo Dec 22, 2024 9:03 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb in het verleden in het sportiom gesport. Daarvan kan ik deze ‘kennis’ ook. Ik kwam hm onlangs tegen en omdat hij weet dat ik ook strings draag, vond hij het leuk mij dit te vertellen.
Hij is homo en vindt het ook leuk om naar te kijken..
Ik weet niet hoe schoon de faciliteiten tegenwoordig zijn daar… ik ben er al jaren niet meer geweest. |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 410 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
|
Terug naar boven |
|
|
Boertje