Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ikkes
|
Geplaatst: Zo Jun 15, 2025 10:50 pm Onderwerp: olaf benz zwemstring nummers? |
|
|
Iemand hier bekend met hoe dat werkt/wat het verschil is tussen de verschillende BLU nummer bij de olaf benz zwemstrings? Ik zie er een heel aantal, en vaak is het op het plaatje niet echt verschillend? Sommige nummers zijn volgens mij alleen voor een specifieke kleur/print, maar bijvoorbeeld de blu 1200 is er in vele kleuren. Dus staat dat nog ergens voor? En is terug te vinden ergens welk nummer welke "eigenschappen" heeft? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Zo Jun 15, 2025 10:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
naturistischestringer
Geregistreerd op: 18 Dec 2012 Berichten: 51 Woonplaats: Rijk van Nijmegen
|
Geplaatst: Ma Jun 16, 2025 11:37 am Onderwerp: BLU |
|
|
Zou je zo iets niet beter meteen bij Olaf Benz na kunnen vragen? |
|
Terug naar boven |
|
 |
ikkes
|
Geplaatst: Ma Jun 16, 2025 11:23 pm Onderwerp: Re: BLU |
|
|
naturistischestringer schreef: | Zou je zo iets niet beter meteen bij Olaf Benz na kunnen vragen? |
geen idee. Maar aangezien hun site zelf al niks vermeld over het hoe en wat heb ik weinig hoop... Als je daar rond kijkt staat er veel minder bij dan de gemiddelde webshop. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Evoluzione

|
Geplaatst: Wo Jun 18, 2025 5:53 am Onderwerp: |
|
|
Ik vermoed dat die nummers een verschil in model aangeven. Dit merk ik namelijk bij hun normale strings ook op.
Als je de normale strings Red1201 en Red0965 vergelijkt, is de laatstgenoemde in de pouch smaller. Bij de zwemstrungs zie ik dit bijvoorbeeld ook terug bij de Blu2452. Deze lijkt een smallere pouch te hebben tov de Blu1200. Ook de tailleband lijkt iets smaller te zijn.
Verschillen zijn misschien niet groot, maar het is er wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |
ikkes
|
Geplaatst: Wo Jun 18, 2025 11:00 pm Onderwerp: Re: BLU |
|
|
ik denk ik kijk toch nog eens op de site van olaf benz zelf. Nou weet ik niet hoe en wat het in de rest van de wereld zit, maar hier waar ik nu ben is het 18 juni 2025, zegmaar midden zomer...
WAAROM krijg ik bericht over kerst 2023? |
|
Terug naar boven |
|
 |
beachstring
|
Geplaatst: Do Jun 19, 2025 4:59 am Onderwerp: |
|
|
Ja grappig is dat. Je krijgt die melding op elke pagina die je opent. Het is dus niet dat je dat zou kunnen missen.
Waarschijnlijk kijken de Olaf Benz medewerkers nooit naar die site. Beetje slordig. _________________ Als bloot niet kan draag ik een string |
|
Terug naar boven |
|
 |
|