Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Webmaster Site Admin
|
Geplaatst: Di Dec 07, 2010 8:59 am Onderwerp: Forum opgefrist! |
|
|
Zoals jullie zien ben ik druk bezig om n.a.v. de poll die een dag gelopen heeft en waar 75% voor opfrissing van het forum was hiermee begonnen.
Zo heb ik tijdelijk een forumdeel geopend waar iedereen zijn/haar mening kwijt kan over het forum zodat het forum voor en door leden nog beter ingericht kan worden naar wens van de leden.
Alle onderdelen zullen leeg gehaald worden en zal er per kopje een archief komen. In dit archief worden alle oude berichten gezet. Je kan ze dus nog gewoon lezen en eventueel beposten. Al zou het fijnste zijn daar zo min mogelijk te posten maar gewoon een nieuwe post openen in het opgeruimde deel.
Komende tijd zal eindelijk het String Database en het String Winkel Database opgestart worden. Hier zoek ik nog 1 of 2 leden voor die dit mee op willen bouwen.
Ik heb bij String Foto's/Filmpjes een nieuw deel toegevoegd waar leden hun eigen stringfoto's kunnen posten. Zo houden we internet foto's en eigen foto's gescheiden.
Het stel jezelf voor deel en eigen stringfoto's deel heb ik gemarkeerd als alleen te zien voor leden. Zo kunnen forum gasten dit niet zien. Dit om de privacy van forumleden te verhogen.
Tevens loopt er nu een poll met de vraag of jullie vinden dat het hele forum alle zichtbaar zou moeten zijn wanneer je ingelogd bent.
Komende dagen zullen er nog wel meer veranderingen komen. Net als een paar nieuwsbrieven. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 07, 2010 8:59 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
thivery
Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 261 Woonplaats: Kortrijk, belgie
|
Geplaatst: Za Dec 18, 2010 12:05 pm Onderwerp: |
|
|
Super!
Goed bezig, leuk te lezen/zien dat het forum (her)leeft!
Keep up the good work! |
|
Terug naar boven |
|
|
|