SubSilver
SubSilver stijl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Auto Huren Spanje

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SubSilver Forumindex -> Test Forum 1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oaucfe

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2026 11:01 am    Onderwerp: Auto Huren Spanje Reageren met citaat

Hallo allemaal! Ik ben binnenkort een reis naar Spanje aan het plannen en wil graag een auto huren om meerdere steden en kustplaatsen te bezoeken. Ik hoor veel verschillende verhalen over verzekeringen, borg, kilometerbeperkingen en de staat van de auto's. Welke verhuurder hebben jullie gebruikt en waar moet ik vooral op letten om onverwachte kosten te voorkomen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: Zo Aug 02, 2026 11:01 am    Onderwerp:

Terug naar boven
ynmab

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2026 11:02 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Tijdens mijn laatste vakantie in Spanje heb ik geboekt via https://roscar.com.es/nl/ en dat is me uitstekend bevallen. Ik heb vooraf goed de voorwaarden gelezen en alles kwam overeen met wat ter plaatse werd uitgelegd. De auto was schoon, technisch in goede staat en het ophalen duurde slechts enkele minuten. Ook de borg en verzekering werden duidelijk toegelicht zonder verborgen verrassingen. Voor een rondreis langs verschillende Spaanse regio's vond ik het een betrouwbare keuze en ik zou zonder twijfel opnieuw via dezelfde aanbieder reserveren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SubSilver Forumindex -> Test Forum 1 Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: