Sudder
Door en voor skateboarders

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Douwe "sheckler"Macare breek arm/elleboog/pols?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Sudder Forumindex -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jeroen
Moderator

BerichtGeplaatst: 29 Sep 2009 19:36:23    Onderwerp: Douwe "sheckler"Macare breek arm/elleboog/pols? Reageren met citaat

Verteld door Erwin Riezebos:
Triest bericht, Douwe heeft zijn elleboog op een bizarre manier gebroken,hij zou afgelopen zondag een Demo rijden met het Transmission Team. Tijdens het inskaten was Douwe een beetje op de flatrail aan het skaten,ik (Erwin) kwam net langs rijden toen Douwe als een madman schreeuwend voor me stond,Erwin!!!! Erwin!!!! trek mijn arm recht ,trek mijn arm recht!!! Ik zag dat er iets flink mis was en zag dat zijn onderarm bijn 90 graden aan zijn elleboog zat maar dan de verkeerde kant op,stel je eens voor??? Douwe eiste van mij dat ik zijn arm weer in zijn elleboog scharnier gewricht moest trekken,hij schreeuwde helse pijnen en mij stond niets anders te doen dan hem te helpen.Ik pakte zijn pols met 2 handen vast en hij begon zelf als een dolle te trekken aan zijn arm om hem weer terug op de plaats te krijgen,ik kon eigenlijk allleen maar proberen om zijn arm niet uit mijn handen te laten glijden langzaam voelde ik hoe alles weer werd rechtgtrokken in de normale stand van de arm. Wat nu? ik ben zelf EHBO 'r dus heb volgens alle procedures verzorgt en uitiendelijk eerst van van blouse een brede das gemaakt en daarna uit de verbanddoos een driepuntsdoek gehaald.Douwe werd een pijnstiller aangeboden door iemand die voor een ontstoken kies daarmee op zak liep.Hij heeft de dag verder chillend door gebracht,maar de vraag wat er nu precies aan de hand was bleef ons bezig houden daarom de volgende dag natuurlijk naar de dokter en e.v ziekenhuis.Op maandag een sms van Douwe: Elleboog gebroken en van zijn Pols tot schouder in het gips.De elleboog is een scharnier gewricht en deze kan waarschijnlijk alleen ontwrichten als hij dus breekt in vergelijking met het schoudergwricht wat een kogelgewricht en dan alleen ontwricht inplaats van breekt.Douwe aan de telefoon gehad en hij bedankte mij voor de zorg en het rechtzetten,4 weken gips en revalideren arme douwe,gooit zich met vele truuken van allerlei trappen af en valt met een frontfeeble op een rail,naast de rail en breekt zijn elleboog.Na Rachied nu ook Douwe van de Burnside crew,ook Niek uitgeschakeld met zijn enkel.Normaal zie je deze Jongens bij elk skateevent in Nederland verschijnen dus het zal nu wel even rustig zijn. Douwe herstel snel want zonder de NL scheckler is de skatescene in NL niet compleet

bron wacky.nl

Geplaatst: 29 Sep 2009 19:36:23    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Sudder Forumindex -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: