Auteur |
willykfx700
16 Apr 2007 17:49:33
|
|
Bericht |
Wonck Zondag 15/04/2007 versperring politie Bassenge
|
|
|
Zondag voormiddag onze nieuwe Kfx700 opengeblazen op het parcours in Wonck.
Opeens aan een bergje bij het zand parcours bij de poort van de Cbr komt er een zwaantje afgereden uit het veld!!!!Honda 650cc.
Ik moest onmiddelijk vertrekken en vroeg of ik met de wagen was.
Hij heeft dit zeker en wel doorgespeeld want bij onze aanhangwagen stond er al ne flik in een toyoto met oranje streep met 2 van die zilveren sterretjes op zijn hemd.Wonck wordt compleet cross vrij gemaakt met zeer zware boetes en inbeslagnames in de toekomst.
Je mag zelfs niet in het veld rijden beweerde het zwaantje richting Houtin!!
Bij het wegrijden heeft hij daadwerkelijk mijn nummerplaat genoteerd.
Nu weet ik waarom er geen enkele andere collega quadrijder aanwezig was.
|
|
|
|
Auteur |
16 Apr 2007 17:49:33
|
|
|
|
|
Auteur |
night rider moderator
Geregistreerd op: 19 Feb 2007 Berichten: 26 Woonplaats: gelinden (sint-truiden) 16 Apr 2007 22:41:29
|
|
Bericht |
Re: Wonck Zondag 15/04/2007 versperring politie Bassenge
|
|
|
willykfx700 schreef: | Zondag voormiddag onze nieuwe Kfx700 opengeblazen op het parcours in Wonck.
Opeens aan een bergje bij het zand parcours bij de poort van de Cbr komt er een zwaantje afgereden uit het veld!!!!Honda 650cc.
Ik moest onmiddelijk vertrekken en vroeg of ik met de wagen was.
Hij heeft dit zeker en wel doorgespeeld want bij onze aanhangwagen stond er al ne flik in een toyoto met oranje streep met 2 van die zilveren sterretjes op zijn hemd.Wonck wordt compleet cross vrij gemaakt met zeer zware boetes en inbeslagnames in de toekomst.
Je mag zelfs niet in het veld rijden beweerde het zwaantje richting Houtin!!
Bij het wegrijden heeft hij daadwerkelijk mijn nummerplaat genoteerd.
Nu weet ik waarom er geen enkele andere collega quadrijder aanwezig was. |
tja willy, wonck is al een tijdje het mikpunt van de politie, best er niet meer heen gaan want je kan inderdaad je dierbare quad kwijtraken en ze hebben het recht om hem in beslag te nemen want dat is priveterrein en op die veldwegen zijn ze overal bordjes aan het plaatsen van uitgezonderd fietsen en landbouwvoertuigen.
dus wees gewaarschuwd beste collega quadder _________________ BLACK SUZUKI LTZ-400
PIMP MY RIDE
|
|
|
|
Auteur |
wildmann Site Admin
Geregistreerd op: 19 Feb 2007 Berichten: 31 Woonplaats: heers 17 Apr 2007 17:34:27
|
|
Bericht |
|
allee das dan weeral een plaats minder maar er zijn er nog genoeg _________________ yellow mellow
|
|
|
|