Lotgenotencontact Trauma en Ptss Traumamaatje lotgenotencontact geeft mensen met ptss, cptss, trauma de mogelijkheid om met elkaar in contact te komen.
Vanaf jonge kinderleeftijd seksueel misbruikt mishandeld , alcohol verslaafde vader, die om de haverklap geen woonruimte had maar de tijd die ik hem zag kon hij niet van me afblijven , ouders gescheiden toen io 2 was en toen begon de ellende hij heeft tot me 19e zn gang kunnen gaan.
Daarna uithuis geplaatst op me 11e en belande van de ene onveilige situatie in de andere groepsleiders en groepsgenoten die me misbruikte , mishandelde en opsloten op welke manier ook. Zal de details nu.besparen.
Taltijd bedreigt dat alsnik het iemand vertelde dat die gene dood zou vaan is goed blijven hangen toen in 2012 mijn oma overleed na dat ik haar alles had verteld was en is het nog steeds 1 en 1 is 2.
Het schuld gevoel zit hoog, mijn eigen schuld, voel me vies , schaam me. Veel herbelevingen en nachtmerries.
Maar nergens ze mogen delen.
De veiligheid vind ik vooral op de zwemvereninging en in het openbaar vervoer vooral de bus.
Voor nu even me verhaal sorry kan even niet meer. Maar stel vooral vragen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!