| Auteur |
Bericht |
bruno
PRO rider
|
Geplaatst:
18 Mrt 2008 18:09:16 |
  |
wigo k kan daar ni aandoen ons pa moet maandag in parijs zen en vndaar rijde wij door nat garda meer srr p? alst ging zou'k da egt verandere |
_________________ biking is my drug and drinking is my hobby |
|
  |
 |
|
Geplaatst:
18 Mrt 2008 18:09:16 |
 |
|
|
 |
oneofthetrailbuilders
PRO rider
|
Geplaatst:
18 Mrt 2008 19:07:05 |
  |
ik kom zeker |
_________________ vliegen of vallen...? Its up to you! |
|
  |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
19 Mrt 2008 10:55:04 |
  |
| bruno schreef: |
| wigo k kan daar ni aandoen ons pa moet maandag in parijs zen en vndaar rijde wij door nat garda meer srr p? alst ging zou'k da egt verandere |
Paasmaandag? das pas 2 dagen erna ik wil u gerust zondagmorgen naar u pa brengen hoor met alle plezier. Dan kan ik mijne faith es testen in Chaudfontaine en in de namiddag nog ewa Namen, ge laat maar iets weten zou het echt apprecieren moest ge erbij zijn. Alleh manne wa is nu Krank zonder Bruno das toch gelijk ne fiets zonder bel :p
Als't ni zo is tant pis ma ge laat ma iets weten he  |
_________________ ... with an obsessive nature and deep fascination for extreme bikeriding ... |
|
   |
 |
Brakflipper
Site Admin
|
Geplaatst:
19 Mrt 2008 11:31:52 |
  |
komaan Bruni  |
_________________ errors have been made, others will be blamed |
|
  |
 |
bruno
PRO rider
|
Geplaatst:
19 Mrt 2008 15:01:10 |
  |
ja dn vn paasmaandag klopt wel ons pa ad zicht vergist of ikke wrs:p srr dudes ma'k kan egt nix verandere egtwaar srr |
_________________ biking is my drug and drinking is my hobby |
|
  |
 |
mathias
PRO rider
|
Geplaatst:
20 Mrt 2008 22:30:46 |
  |
jo manne ik kom ook ma ik kmoe tege 6uur wel na huis vertrekke want moe weg dus kan wel ni mee ete bij de wigo.en moest ed zijn dak moe gaan werke ga ek men best doen om derna ook tekome dan zalt ervan af hange om wa uur ek gedaan heb |
|
|
  |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
20 Mrt 2008 23:45:12 |
  |
| rob schreef: |
moet er eigelek op da petitieblad ni staan over wa de petitie ga , de mense gaan nix tekene waar ni eens op sta over wa et ga e
da lijkt mij toch vrij logisch |
zal em het ooit snappen WTF doet da onder deze topic de vraag was of je komt of niet en dat v??r vorige week vrijdag laten weten voor het eten te bestellen??? Ik heb nu 7 man: Pieter, Gertjan, Niels, Tom, Christophe, Anton en ikzelf. Zijn er nog mensen??? Plz ASAP replyen ik ga eventueel morgenavond naar de winkel om nog wa bij te kopen ma voor +-8 man zal da ni nodig zijn dus komop mannen. |
_________________ ... with an obsessive nature and deep fascination for extreme bikeriding ... |
|
   |
 |
|
|