| Auteur |
Bericht |
tttcb
Site Admin

|
Geplaatst:
24 Aug 2007 19:58:19 |
  |
wel ik ben erg benieuwd welk nummer jullie het mooiste vinden van de cd ik persoonlijk vind ze allemaal wel mooi ... maar twee favorite springen er voor mij en das purple heart en lying in your arms dat sloeg er van af het begin direkt in zoo mooi als dat die nummers zijn
dus vertel me welke is jullie favoriet?????????  |
|
|
    |
 |
|
Geplaatst:
24 Aug 2007 19:58:19 |
 |
|
|
 |
wilschneijderberg
|
Geplaatst:
25 Aug 2007 08:22:21 |
  |
Beste nummer van de nieuwe cd vind ik WALKING IN THE RAIN,daarna ANGELLAND. groetjes Wil |
|
|
  |
 |
snoepyma
|
Geplaatst:
26 Aug 2007 13:09:12 |
  |
purpel heart.dat is ook een toperen angelland.
die vind ik het mooist.de rest ook wel.super  |
|
|
  |
 |
harrie uit heesch
|
Geplaatst:
5 Sep 2007 21:07:19 |
  |
Voor mij zijn "Keep on loving you"en "Angelland wel de mooiste songs van de DVD/CD.Waarom? Omdat achter deze liedjes een indrukwekkend verhaal schuilgaat.De anderen vind ik natuurlijk ook ijzersterk.
Ook de "classic songs"zijn BEREGOED,en ik mag er heel graag naar luisteren. |
|
|
  |
 |
Belgische Piet Veerman
Site Admin

|
Geplaatst:
7 Sep 2007 02:25:31 |
  |
Nou wat is het mooiste lied, dat is zwaar te zeggen , het gebeurt niet gauw dat ik een cd krijg waar alles gewoon lekker is. Er zijn er natuurlijk wel een paar die eruit springen, Indifference, Purple heart, Angelland,Winter..... en ga zo maar door. Ik vind het een geweldige mooie cd. Niet alleen in Volendam maar in heel Nederland zal men trots zijn op onze TTTCB. Zelfs in het buitenland zijn de reacties geweldig en dat wil toch wat zeggen.
Groetjes Charlie |
|
|
    |
 |
Di
|
Geplaatst:
9 Sep 2007 15:19:26 |
  |
Eigenlijk vind ik alle nummers mooi maar Indifference, Angelland, Purple heart en Time will tell zijn toch wel mijn favoriete nummers. |
|
|
  |
 |
elga
|
Geplaatst:
10 Sep 2007 09:13:32 |
  |
Ik vind alle nummers mooi, tja een keuze maken is moeilijk.
Ik draai wel vaak yesterdays dream opnieuw(zit een verhaal in)
en I walk trough the fields gaat hier keihard aan, tja purple heart is ook mijn favo liedje haha.
Moeilijk he? Ze zijn allemaal zooo mooi, Yesterdays dream springt eruit dus..  |
|
|
   |
 |
karin
|
Geplaatst:
10 Sep 2007 18:47:31 |
  |
Alle nummers zijn even mooi gezongen, maar Keep on loving you en Time will tell hebben voor mij een gedeelde eerste plaats en de rest van alle andere TTTCB nummers komen op de 2 de plaats.
Groetjes Karin uit Almelo |
|
|
  |
 |
shannon1991

|
Geplaatst:
11 Sep 2007 20:22:29 |
  |
ik heb alle liedje van de nieuwen cd op me ipod staan en ik vin ze allen maal mooi voor mijn is de dvd en cd helen maal top zelf mijn besten vriedin zing alen liedje mee het is het haar stijl nog geen eens nou dan ze het wel iest tttcb jullie het weer iest mooi van gemakt hoor vin ik zlef
groetjes shannon 15 jaar uit alkmaar |
_________________ toe ik voor het 1e de tttcb zach in alkmaar was ik verkocht aan hun muziek |
|
    |
 |
|
|