|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

19 Nov 2008 13:49:59
|
|
| Bericht |
|
|
ik ook!
moet alleen nog beslissen hoe?
1) trein naar knokke, in brugge overstappen naar roeselare 2u06 onderweg
2) trein naar oostende, in brugge overstappen naar roeselare 2u00 onderweg
3) trein naar brussel-zuid, overstappen naar trein kortrijk, overstappen naar trein roeselare 2u10
4) trein naar gent, overstappen in auto van vinkxkes 1u06 in trein, en dan nog van gent naar roeselare met de auto...
en dan nog op tijd mijn trein zien te halen om uiteindelijk terug in leuven te geraken... toevallig niemand zin om mij gewoon te komen halen en terug te brengen naar leuven?  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
19 Nov 2008 13:49:59
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 19 Nov 2008 17:37:51
|
|
| Bericht |
|
|
en hoe lang doet ge er over van Leuven naar 't Gielsbos??
Dan kunt ge mss is 's woensdags komen trainen??  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

19 Nov 2008 18:08:24
|
|
| Bericht |
|
|
sorry geen tijd... _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

20 Nov 2008 02:27:26
|
|
| Bericht |
|
|
Inderdaad, Dendeze, gelieve niet te inhalig zijn met ereleden van de supportersclub _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
triestige plant Smurffatje
6 Dec 2008 13:17:52
|
|
| Bericht |
|
|
| Bas schreef: | Ik vind het vooral NOG homoseksueler klinken als er ook mannen in die supportersclub zitten.  |
volgende thuismatch alle smurfen in het roze en vooral de H3
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 6 Dec 2008 17:07:58
|
|
| Bericht |
|
|
| triestige plant schreef: | | Bas schreef: | Ik vind het vooral NOG homoseksueler klinken als er ook mannen in die supportersclub zitten.  |
volgende thuismatch alle smurfen in het roze en vooral de H3 |
1 keer hetzelfde flauwe mopje maken volstaat ^^ _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

7 Dec 2008 12:25:28
|
|
| Bericht |
|
|
Van iemand die zichzelf triestige plant noemt verwacht ik een erectieloos leventje. Mss ook eens gay proberen? _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 7 Dec 2008 14:21:00
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Van iemand die zichzelf triestige plant noemt verwacht ik een erectieloos leventje. Mss ook eens gay proberen? |
SIMOVSKI SJANET! SIMOVSKI SJANET!  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
8 Dec 2008 18:13:45
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Van iemand die zichzelf triestige plant noemt verwacht ik een erectieloos leventje. Mss ook eens gay proberen? |
Ge zou voor minder met zo'n nul op 27
Wanneer zullen onze H1 pieken?
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

8 Dec 2008 18:38:07
|
|
| Bericht |
|
|
| triestige plant schreef: | | J?fen schreef: | | Van iemand die zichzelf triestige plant noemt verwacht ik een erectieloos leventje. Mss ook eens gay proberen? |
Ge zou voor minder met zo'n nul op 27
Wanneer zullen onze H1 pieken? |
vorig jaar neenee zal wel komen, positief denken _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
15 Dec 2008 19:19:20
|
|
| Bericht |
|
|
Ene Willem Vinkx piekt nogal vaak in de kantine naartschijnt!
Vind het wel jammer dat hij aan heren 2 geen belachelijke beloftes doet ivm met vaten... _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 16 Dec 2008 14:30:17
|
|
| Bericht |
|
|
| gunzer schreef: | Ene Willem Vinkx piekt nogal vaak in de kantine naartschijnt!
Vind het wel jammer dat hij aan heren 2 geen belachelijke beloftes doet ivm met vaten... |
Ene Willem Guns deed zo bijvoorbeeld de belachelijke belofte om met hapjes te trakteren na een dinsdagavondtraining. Ahem.  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

16 Dec 2008 20:45:10
|
|
| Bericht |
|
|
Bij deze doe ik een oproep aan het smurfenlegioen!
Aangezien talloze ploegen nu zaterdag laat op verplaatsing in actie komen, is er geen volk om de jeneveravond in goede banen te leiden. Daarom de vraag: wie heeft er goesting om het eerste uurtje na de match jeneverkes te schenken aan de mensen? _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
16 Dec 2008 22:15:56
|
|
| Bericht |
|
|
| Bas schreef: | | gunzer schreef: | Ene Willem Vinkx piekt nogal vaak in de kantine naartschijnt!
Vind het wel jammer dat hij aan heren 2 geen belachelijke beloftes doet ivm met vaten... |
Ene Willem Guns deed zo bijvoorbeeld de belachelijke belofte om met hapjes te trakteren na een dinsdagavondtraining. Ahem.  |
Heb al spijt dat ik de laatste twee keer dat ik geweest ben ni getrakteerd heb, toen waart gij er tenminste ni!  _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

30 Dec 2008 14:36:45
|
|
| Bericht |
|
|
Check de supportersclubpagina op de website voor de laatste nieuwtjes! _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
30 Dec 2008 14:36:45
|
|
|
|
  |
| Auteur |
9 Jan 2009 19:22:13
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Check de supportersclubpagina op de website voor de laatste nieuwtjes! |
Zeg, die foto, hoe groot wordt die, daar kunnen de Heren 1 toch ook nog bij op?
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

10 Jan 2009 13:12:34
|
|
| Bericht |
|
|
Dat zullen we zien, de triestige kamerplant staat in ieder geval waar die moet staan: ergens achteraan in een hoekje zonder water _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 10 Jan 2009 14:16:11
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Dat zullen we zien, de triestige kamerplant staat in ieder geval waar die moet staan: ergens achteraan in een hoekje zonder BIER |
is deze plant eigenlijk wel een supporter, m.a.w. hoort deze plant ?berhaupt wel op de foto?? _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
10 Jan 2009 18:34:00
|
|
| Bericht |
|
|
Moet triestige plant onderand ni opt geitenblak gaan liggen bij al die andere triestige planten die straks opgebrand moeten worden? IK DACHT HET OOK JA! _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 10 Jan 2009 23:37:09
|
|
| Bericht |
|
|
Kalm aan smurfjes... Ik denk da het eerder een mopje was dat verwees naar de enorme hoogte die figuren zoals Jo en Bas nodig hebben.  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

15 Jan 2009 21:23:32
|
|
| Bericht |
|
|
Zaterdag 17 januari, 20.00 uur
Groepsfoto supportersleden
Om de nodige supporters te lokken voor de foto, schenkt de supportersclub een gratis vat voor de match vanaf 19.30!
Voor de non-alcoholici zal er cola voorzien zijn.
PS: Enkel leden met T-shirt hebben recht op deze gratis dranken, dus vergeet het enige echte SupportersT-shirt niet mee te brengen! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Egni Smurffatje
21 Jan 2009 13:00:14
|
|
| Bericht |
|
|
waar blijft die groepsfoto
ben benieuwd. dat is wel uniek volgens mij in de liga .
als iemand hem naar mij doormailt , zal ik proberen om hem een paar keer op een A3 te copieren.dan kunnen we hem in de cafetaria hangen
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

21 Jan 2009 13:14:19
|
|
| Bericht |
|
|
geen idee, ben ook benieuwd naar het resultaat...
afdrukken op A3 kan natuurlijk ook steeds gedaan worden door onze sponsor: bvba Architect Paul Monden  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
21 Jan 2009 15:56:10
|
|
| Bericht |
|
|
Ge kunt em misschien ook doorsturen naar de GvA, misschien komen we dan wel in de "goed nieuws krant " _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
21 Jan 2009 18:26:05
|
|
| Bericht |
|
|
|
Ik zou die foto inderdaad naar zoveel mogelijk media-instanties sturen.
|
|
|
     |
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|