| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 13 Sep 2009 13:27:01
|
|
| Bericht |
|
|
Wie gaat er met mij akkoord dat de hele nieuwe regeling één grote hoop zwans is en ongelooflijk veel ongelukken en arbitraire discussies zal veroorzaken?
Ik snap niet waarom ze de regeling hebben veranderd. Zoals de clubschrijver al aanbracht, het net is heilig. Het oude systeem was naar mijn mening veiliger en aangenamer.
Uw mening? _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
13 Sep 2009 13:27:01
|
|
|
|
  |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

13 Sep 2009 15:56:48
|
|
| Bericht |
|
|
ik vond het gisteren toch lachen dat het punt nog naar vosselaar ging
maar inderdaad, hier gaat nog dikke keet van komen _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
14 Sep 2009 14:26:39
|
|
| Bericht |
|
|
Het filmpje op youtube (link op de site) brengt veel verduidelijking. Maar er is gewoon 1 puntje in de nieuwe regels dat ervoor zorgt dat de arbiter eigenlijk altijd gelijk kan hebben:
"als de actie het spel hindert dan is het een fout"
dus als de arbiter kan dan gewoon zeggen: "ik vond dat deze actie het spel hinderde (of niet hinderde)"
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Sep 2009 15:21:20
|
|
| Bericht |
|
|
één ding snap ik nog niet zo goed. de passeur mag het net niet aanraken als hij de bal speelt, maar als de bal reeds weg is, is het wel toegestaan ofwa??? _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 14 Sep 2009 18:35:33
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | | één ding snap ik nog niet zo goed. de passeur mag het net niet aanraken als hij de bal speelt, maar als de bal reeds weg is, is het wel toegestaan ofwa??? |
Normaal wel, dus als de pas vertrokken is mag ie in het naar beneden komen het net aanraken.
Allez ja, denk ik toch eh. Ze zouden beter oftewel netfouten volledig verbieden of volledig toestaan, maar dit is gewoon vervelend  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Sep 2009 18:50:45
|
|
| Bericht |
|
|
zo wordt het voor sommige scheidsrechters (lees: die gokchinees van mortsel) weer extra gemakkelijk om matchen te manipuleren...  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
15 Sep 2009 13:16:59
|
|
| Bericht |
|
|
of om reteslechte tornooien te organiseren
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 16 Sep 2009 14:00:42
|
|
| Bericht |
|
|
| Ctpayc schreef: | of om reteslechte tornooien te organiseren  |
Slechte verliezer Willem  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |