| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

4 Apr 2008 09:38:58
|
|
| Bericht |
|
|
wat houden die gebruikersgroepen eigenlijk in???
en hebde daar een voordeel aan als ge daar in zit? _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
4 Apr 2008 09:38:58
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 4 Apr 2008 12:11:04
|
|
| Bericht |
|
|
Gebruikersgroepen dienen om forumleden in te delen in groepen van wie toegang krijgt tot welke subfora. Stel bijvoorbeeld da de Roger besluit om alle tacktieken van Heren 1 hier in een subforum te placeren, is het vrij logisch da er ne gebruikersgroep Heren 1 en aanhangsels wordt gecree?rd, zoda ni den eerste den beste die tacktieken kan lezen.
Maar aangezien er hier niks staat da ook maar enig belang heeft, kan en mag iedereen alles lezen, en zijn gebruikersgroepen overbodig.  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Guy Gargamel
4 Apr 2008 20:24:33
|
|
| Bericht |
|
|
Ik heb gebruikersgroepen gecreeerd... Als iemand ideeen heeft voor "beschermde" categorie-en, kan ie voorstellen doen, snap je ...
Als we lastige bezoekers krijgen, kunnen we die blokkeren.
Als we teveel lastige bezoekers krijgen, kunnen we dmv. toegang enkel voor gebruikersgroepen, die ook mijden ...
Alle ideeen/suggesties zijn welkom.
|
|
|
      |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

8 Jun 2008 17:55:28
|
|
| Bericht |
|
|
|
Waarom gaat dees forum in godsnaam zo traag vooruit. Tegen de tijd dat ik mij heb ingelogd zijn er al champignonnen uit men gat gegroeid
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 8 Jun 2008 20:02:19
|
|
| Bericht |
|
|
Tijdelijke lag of uw verbinding? ^^ Ik hep geen enkel probleem  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |