|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| Auteur |
Bart Luilaksmurf
30 Apr 2008 17:14:56
|
|
| Bericht |
|
|
Ik heb vandaag in de Gazet van Antwerpen gelezen dat Wannes nog bij Vosselaar blijft omdat ze promoveren naar de Liga. Dit zou dan waarschijnlijk zijn laatste jaar zijn en nadien naar Everbeur (2009-2010). Ook heb ik gelezen dat Serge Martens ons verlaat, hij zal naar de Amigos gaan. Wie wordt dan onze spelverdeler?
Ook heeft Vosselaar 4 andere spelers aangetrokken, op deze site kan je een lijstje zien: http://home.scarlet.be/~dc037685/sp_wisselen.htm#ere
Er word volgend jaar dus wat verschoven, wie denk je dat waar zal eindigen?
|
|
|
     |
| Auteur |
30 Apr 2008 17:14:56
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Guy Gargamel
30 Apr 2008 18:34:42
|
|
| Bericht |
|
|
|
Kun je dar artikel doorsturen/bezorgen zodat we het allemaal kunnen lezen?
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Apr 2008 20:22:09
|
|
| Bericht |
|
|
| Bart schreef: | Wie wordt dan onze spelverdeler?
Er word volgend jaar dus wat verschoven, wie denk je dat waar zal eindigen? |
Iwan Verelst van Lint. Naart schijnt een heel jaar alles in divisie kapot gespeeld.
Heel wa verschoven? In Oud-Turnhout wordt er heel wa verschoven, 1 ? 2 man da vertrekt en vier die erbij komen is ni echt veel.
Pakt ne nieuwe libero, ne nieuwe middenman en ne nieuwe spelverdeler en dan zalt al goe zijn geweest. _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Bart Luilaksmurf
30 Apr 2008 22:48:48
|
|
| Bericht |
|
|
|
Wel er komen 2 Hoek/recepties bij, een spelverdeler en een middenman. Mijn vraag of speculatie is wie dan nog in de ploeg blijft aangezien ze dan met 15 zouden zijn. Dus moeten er toch drie afvallen niet waar? En wat zal de basisopstelling zijn volgend jaar? iemand een gedacht?
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Apr 2008 23:21:41
|
|
| Bericht |
|
|
Glenn komt als libero en derde hoek en Tom als opposite?
En de basis hangt af van de prestaties in de voorbereiding eh ^^ Hopelijk ikzelf natuurlijk, de rest boeit me ni zo _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Niels Bange Smurf
1 Mei 2008 00:22:43
|
|
| Bericht |
|
|
Enkel Iwan zie ik in de basis verschijnen. Libero Hans heeft bewezen dat hij nog lang geen vervanging nodig heeft, onze middentorens hebben overvloed aan ervaring en schuppen van handen dus die zie ik ook nog niet vervangen worden, Jackie heeft een ijzersterke receptie en Koen zijn aanvallen wil je gewoon niet op je gezicht krijgen (kan ik over meespreken), en tot slot hebben we Wannes zijn prestaties op het veld die in geen woorden te beschrijven zijn  _________________ Don't hope, don't wish, just do it!!!
Heren 1 = HELDEN
|
|
|
      |
| Auteur |
jean-marie Luilaksmurf
1 Mei 2008 01:12:52
|
|
| Bericht |
|
|
twas best dat iedereen bleef! Groepje vrienden bij elkaar die kunnen meer bereiken dan een hoopke nieuwkomers. De enige die zal spelen volgend jaar zal Iwan zijn omdat de serge vertrekt de rest blijft! Tis te hopen dat het ene van de vrienden zal worden want anders zal het lastig worden.
vcv forever!!!! _________________ aseknelulwilzienzalekwelnotwcgonzelle
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

1 Mei 2008 11:31:24
|
|
| Bericht |
|
|
|
Nog maar 3 dagen gepromoveerd en al bezig over de opstelling van volgend seizoen, grappig. Niemand kan dat trouwens nu al weten. Vorm in de voorbereiding, kwetsuren, samenspel met nieuwe passeur, aanpassingen aan niveau in de liga en een coach met trukken van de foor: ge kunt al beter op de lotto gaan spelen.
|
|
|
     |
| Auteur |
Bart Luilaksmurf
1 Mei 2008 11:33:34
|
|
| Bericht |
|
|
|
Maar dan zitten ze nog met 15, waarschijnlijk de spelers van Heren 2 die bij heren 2 zullen blijven? Er moeten 3 uit de ploeg vallen. Of mag je met meer dan 12 ingeschreven zijn?
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

1 Mei 2008 11:41:43
|
|
| Bericht |
|
|
all? kom schrijft ze alle 15 is mooi op een rijtje en dan zal ik u de namen geven die mogen geschrapt worden...
en ik zeg altijd, beter een brede kern als een kern waarmee ze dit jaar kampioen gespeeld zijn! dit jaar mocht er bijna niks mislopen omdat er slechts enkele reservespelers waren... _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
stijnverbeeck Dichtsmurf
1 Mei 2008 12:19:18
|
|
| Bericht |
|
|
ik vind dit een STOMME discussie die tot niks leidt. Wat moeten wij als supporters ons gaan moeien met opstellingen.
Roepen, tieren en toeteren, that's our job.
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 1 Mei 2008 12:51:44
|
|
| Bericht |
|
|
Pakt dak er ook maar over zal zwijgen ^^ _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Bart Luilaksmurf
1 Mei 2008 17:14:47
|
|
| Bericht |
|
|
@Stijn
Dit is toch geen stomme discussie, tis helemaal geen discussie, gewoon speculeren naar het volgend seizoen toe. Ik moei me helemaal niet met de opstelling, ik vond het gewoon interessant wat ik in de krant las. Blijkbaar vonden zij dat ook interessant.
Maar je hebt gelijk, roepen en supporteren moeten we doen!! Ik heb gelezen dat er meer supporters van Vosselaar in Guibertin waren (zo'n 150) dan die van Guibertin zelf. Proficiat, zo moet het.
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 4 Mei 2008 23:18:11
|
|
| Bericht |
|
|
| volleytransfers.be schreef: | | Dierckx Peter vc vosselaar (1ste nat.) vc kasterlee 2de div. Antwerpen |
Da's al -2 _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 8 Mei 2008 16:27:03
|
|
| Bericht |
|
|
| volleytransfers.be schreef: | | Verheyen Tim Vosselaar amigos zoersel (1e nat) Antwerpen |
-3
Er ga nimeer veel geschrapt moeten worden als ge het mij vraagt. _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
8 Mei 2008 16:27:03
|
|
|
|
  |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

8 Mei 2008 17:38:57
|
|
| Bericht |
|
|
Sterchele Fran?ois: Club Brugge (1ste klasse) --> Boom (4e klasse)
(te vroeg?)
|
|
|
     |
| Auteur |
jean-marie Luilaksmurf
8 Mei 2008 20:24:33
|
|
| Bericht |
|
|
De eerste ploeg was met 12 er gaan er 4 weg dat is 8.
Er komen er 4 bij dat is terug 12. Maar ik heb vernomen dat ze nog op zoek zijn naar een sterke poweraanvaller.
Dat is 13. Dat is volgens mij toch 1 teveel. Als er dus een nieuwe poweraanvaller gevonden wordt zal er 1 van de nieuwe moeten afvallen. Er mag nl maar 12 man op het blad staan !!!!!! _________________ aseknelulwilzienzalekwelnotwcgonzelle
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 8 Mei 2008 20:43:25
|
|
| Bericht |
|
|
Ge denkt toch ni da er momenteel nog sterke poweraanvallers zijn die geen club hebben, met uitzondering van Stijn Willems?
Alle sterke poweraanvallers zijn al elders centjes aant verdienen. Snap trouwens ni waarom de Roger pers? nog nen extra powerhitter moet hebben, ik vind da we momenteel een vrij complete ploeg hebben...  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

17 Mei 2008 12:59:36
|
|
| Bericht |
|
|
|
De Clercq Jo: VC Vosselaar (2e provinciale) --> VC Vosselaar (2e provinciale)
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 17 Mei 2008 17:28:18
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | De Clercq Jo: VC Vosselaar (2e provinciale) --> VC Vosselaar (2e provinciale) |
toptransfer?  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
18 Mei 2008 03:26:18
|
|
| Bericht |
|
|
Heel zeker!!! Spijtig da we hem kwijt zen, maar neem hem da zeker niet kwalijk.
Blijve eve goei mate voor het leven Jo. Zal u altij blijve steunen makker
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

18 Mei 2008 11:51:08
|
|
| Bericht |
|
|
ja bas ja, da is nu is echt nen toptransfer!
tis ni omdat ge twee meter en tien zijt da ge uw eigen moet aanbidden eh! ahja komt anders in de jeugd nog eens van een tweedeprovinciaalerke verliezen... noob _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 18 Mei 2008 11:56:56
|
|
| Bericht |
|
|
In de jeugd was ik ni half het beest dak nu ben!
Letterlijk en figuurlijk  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

18 Mei 2008 12:56:12
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | ja bas ja, da is nu is echt nen toptransfer!
tis ni omdat ge twee meter en tien zijt da ge uw eigen moet aanbidden eh! ahja komt anders in de jeugd nog eens van een tweedeprovinciaalerke verliezen... noob |
Pas op, want tis nen agressieve ze
|
|
|
     |
| Auteur |
double u Lolsmurf
18 Mei 2008 23:36:50
|
|
| Bericht |
|
|
Bas, na al je kritische opmerkingen en commentaren hier te hebben gelezen, hoop ik dat je op en naast het veld met het volleyballen evengoed met die vosselaarse kritische commentaren kunt omgaan dan hier op een forum. Hopelijk weet je, dat in onze als ik het zo mag noemen, volleybalfamilie, ieder woord, geschreven of niet, dubbel op wordt afgerekend.
Welkom to the club, maar er is blijkbaar nog werk aan de winkel en nog een hele weg af te leggen.
Het ga je goed! Veel succes!!! Ik kijk al uit naar de prestaties van volgend seizoen. _________________ double u double w is in the house!Geweldig!
|
|
|
     |
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|