|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| welke cocktail gaat u zeker drinken? |
| mojito |
|
30% |
[ 4 ] |
| caipirinha |
|
15% |
[ 2 ] |
| cuba libre (rum cola) |
|
30% |
[ 4 ] |
| pi?a colada |
|
7% |
[ 1 ] |
| geef mij maar gewoon een goei cubaanse sigaar! |
|
15% |
[ 2 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 13 |
|
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Okt 2008 19:56:45
|
|
| Bericht |
|
|
ga kijken naar de site van de supportersclub en kom te weten wat deze u volgende thuismatch van heren 1 (zaterdag 25 oktober) te bieden heeft!
Supportersclub _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
14 Okt 2008 19:56:45
|
|
|
|
  |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

14 Okt 2008 20:24:14
|
|
| Bericht |
|
|
| Dendeze schreef: | | Amai, die supportersclub, dat zijn stiekem toch wel mijn grootste helden. Echt waar, wat een supervedetten. Kan ik misschien op een of andere manier in contact komen met deze weldoeners? |
| Ann Van Elsen schreef: | | Groot gelijk, Dendeze, mijn huwelijk met Gunther staat op springen door het in de wereld zijn van zulke adonissen |
| Dr? Wagemans schreef: | | IK heb ooit nog pintjes voor die mannen getapt! Heeeel toffe gasten |
| Luc Embrechts schreef: | | Inderdaad, heeeeeel toffe gasten. Maar er moeten wel duidelijk afspraken gemaakt worden |
| Heavy Hitter schreef: | | Heren2 Kampioenem!!! |
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 14 Okt 2008 20:28:44
|
|
| Bericht |
|
|
ik verwacht de afgesproken omkoopsom volgende training  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 14 Okt 2008 23:05:11
|
|
| Bericht |
|
|
(8)ALTIJD DE SIGAAR(
|
|
|
       |
| Auteur |
vinkxw Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 149 Woonplaats: Vosselaar 15 Okt 2008 13:45:37
|
|
| Bericht |
|
|
Ik zou wel een mojito'ke lusten, daarom ook even dit bijpassende liedje..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=V0mPkGNssWA&feature=related[/youtube] _________________ Let the beast go!!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
18 Okt 2008 17:17:39
|
|
| Bericht |
|
|
Ik hoop dat ze hier aan iets studentvriendelijkere prijzen zijn dan in de zwaan.. Niet dat ge van pintjes niet begaaid kunt geraken maar op een thema-avond mag dat wel van de plaatselijke drankjes, sorry zwaan je hebt me teleurgesteld! _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

20 Okt 2008 21:02:28
|
|
| Bericht |
|
|
en voor de ge?nteresseerden, dit zal onze affiche worden voor volgende week zaterdag! en komt er maar ene drinken eh!
 _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 26 Okt 2008 13:06:59
|
|
| Bericht |
|
|
MEER dan geslaagd.
Alweer puik werk supportersclub ^^
|
|
|
       |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
29 Okt 2008 17:55:28
|
|
| Bericht |
|
|
|
Ik zie nog geen foto's op de website zelf?
|
|
|
     |
| Auteur |
stijnverbeeck Dichtsmurf
29 Okt 2008 18:03:50
|
|
| Bericht |
|
|
| website, onderdeel supportersclub schreef: | Enkele sfeerfoto's van zaterdag zijn hier te vinden. Het merendeel van de foto's werd niet voor publicatie geschikt bevonden, maar men kan deze altijd in een serene priv?sfeer komen bekijken . |
waar bevindt die serene priv?sfeer zich? Ergens achter de paddesstoel van smurfin?
ik zou durven mopperen: ik haat foto's die niet gepubliceerd worden?
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 29 Okt 2008 21:08:16
|
|
| Bericht |
|
|
| Dries schreef: | | Ik zie nog geen foto's op de website zelf? |
Ik vind ook enkel het onderdeel terug waar ze zouden moeten staan, maar da's nogal leeg
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

31 Okt 2008 16:04:23
|
|
| Bericht |
|
|
|
Excuses voor het ongemak (hoewel we dit bagatelletje bezwaarlijk een ongemak kunnen noemen, probeer bijvoorbeeld maar eens een week zonder wc binnen wandelafstand te leven) maar een achttal foto's heeft nu toch het daglicht gevonden in onze supportersclubrubriek. Ineens ook de ledenlijst aangepast en ik kan u blijde meedelen dat we reeds 129 offici?le leden hebben! Dit wil meteen zeggen dat er nog maar 26 plaatsen beschikbaar zijn, dus wees er snel bij!
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

31 Okt 2008 16:37:40
|
|
| Bericht |
|
|
Graag even uw aandacht voor het volgende opsporingsbericht:
Twee mannelijke supportersclubt-shirten, laten we ze 57 en 78 noemen, zijn in de nacht van zaterdag 25 oktober op zondag 26 oktober spoorloos verdwenen. Beide t-shirts droegen op de avond van verdwijning blauwe kledij met gele nummers. 57 is Small gebouwd, terwijl 78 meer Medium is. Mogelijk zijn deze t-shirts vergezeld van een drager. De dragers kunnen beschouwd worden als armed and dangerous. Alle inlichtingen kunnen ons helpen en gelieve dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met de supportesclub.
Wij danken u voor uw medewerking
(ps: het is in zeer kleine mate eventueel mogelijk dat de supportersclubverantwoordelijken omwille van een zweem van onoplettendheid, die hoegenaamd niet het gevolg zou zijn van een overmatige alcoholconsumptie, de gegevens van de dragers zijn vergeten op te schrijven; wij zijn ook maar HALFgoden...)
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
5 Nov 2008 14:29:43
|
|
| Bericht |
|
|
Ik moet wel zeggen, 2 supporters met een regular pint in hun handen op de foto's van een CUBAANSE avond staat wel niet echt he.  _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 5 Nov 2008 15:29:30
|
|
| Bericht |
|
|
| gunzer schreef: | Ik moet wel zeggen, 2 supporters met een regular pint in hun handen op de foto's van een CUBAANSE avond staat wel niet echt he.  |
Ik hep nochtans foto's gezien zonder cocktails waar er toch nen Bassie opstond.
|
|
|
       |
| Auteur |
5 Nov 2008 15:29:30
|
|
|
|
  |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
5 Nov 2008 20:18:21
|
|
| Bericht |
|
|
| Bas schreef: | | gunzer schreef: | Ik moet wel zeggen, 2 supporters met een regular pint in hun handen op de foto's van een CUBAANSE avond staat wel niet echt he.  |
Ik hep nochtans foto's gezien zonder cocktails waar er toch nen Bassie opstond.  |
Correct Bas, heb ik ook gezien.
Ik vond alleen de belichting iets te fel.. _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
 |
Pagina 1 van 1
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|