|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 27 Okt 2008 20:47:49
|
|
| Bericht |
Topsport Precura Antwerpen - Heren 1
|
   |
|
Neemt heren 1 wraak voor de afgang van vorig jaar in de eindronde en halen ze hun eerste punten in Antwerpen, of wordt het een kale reis terug naar Vosselaar?
Bespreek 
Laatst aangepast door Bas op 13 Nov 2008 12:03:49; in totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
       |
| Auteur |
27 Okt 2008 20:47:49
|
|
|
|
  |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

27 Okt 2008 22:21:57
|
|
| Bericht |
|
|
|
Als er weer goe wa supporters zijn, kunnen we der mss een halve thuismatch van maken? Ge?nteresseerden in een busje naar Antwerpen?
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 27 Okt 2008 23:09:28
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Als er weer goe wa supporters zijn, kunnen we der mss een halve thuismatch van maken? Ge?nteresseerden in een busje naar Antwerpen? |
Kan nuttig zijn aangezien er daar wss heel wa volk ga zitten. Blijkbaar moeten er da weekend maar heel weinig ploegen spelen.
|
|
|
       |
| Auteur |
Ikke Dichtsmurf
27 Okt 2008 23:50:06
|
|
| Bericht |
|
|
|
en weinig parkeerplaats ook
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 27 Okt 2008 23:53:14
|
|
| Bericht |
|
|
| Ikke schreef: | | en weinig parkeerplaats ook |
Leugens, mits enig manouvereer talent is er een heel voetbalveld ter uwer beschikking.
|
|
|
       |
| Auteur |
Michelle__x Lolsmurf
 Geregistreerd op: 28 Okt 2008 Berichten: 44 Woonplaats: Vosselaar 28 Okt 2008 15:24:00
|
|
| Bericht |
|
|
Als er een bus is,
ga ik mee
Derde keer goeie keer zeker?
want nu wil ik echt is IN de bus zitten hoor
x _________________ Wat zijn 10 gabbers in een boot?
Een speedboot
|
|
|
       |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
28 Okt 2008 17:34:44
|
|
| Bericht |
|
|
Ja michelle, op de bus zou nogal lomp en koud zijn he.. _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Michelle__x Lolsmurf
 Geregistreerd op: 28 Okt 2008 Berichten: 44 Woonplaats: Vosselaar 28 Okt 2008 19:02:57
|
|
| Bericht |
|
|
| gunzer schreef: | | Ja michelle, op de bus zou nogal lomp en koud zijn he.. |
jong al twee keer da ik met de auto moest jom :d _________________ Wat zijn 10 gabbers in een boot?
Een speedboot
|
|
|
       |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

28 Okt 2008 19:22:22
|
|
| Bericht |
|
|
volgens mij heeft michelle verlof... _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Michelle__x Lolsmurf
 Geregistreerd op: 28 Okt 2008 Berichten: 44 Woonplaats: Vosselaar 28 Okt 2008 19:55:33
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | | volgens mij heeft michelle verlof... |
inderdaad
valt het op? haha :d _________________ Wat zijn 10 gabbers in een boot?
Een speedboot
|
|
|
       |
| Auteur |
NC Babysmurf
3 Nov 2008 12:46:35
|
|
| Bericht |
|
|
en het is een kale terugreis geworden .
zo kan er jammer genoeg stilaan aan degradatievolleybal gedacht worden .
m.i. is deze ploeg er op verschillende posities absoluut niet rijp voor , voor deze reeks : receptioneel steeds de boot in , de pass altijd zeer slordig en zwakke taktiesche keuzes , aanvallend trekt iedereen buiten middencompartement evenwel vrij goed zijn plan !
maar we blijven hopen
allez komaan !
|
|
|
     |
| Auteur |
Ikke Dichtsmurf
3 Nov 2008 12:52:41
|
|
| Bericht |
|
|
|
zeg, als ge alleen negatieve dingen kunt zeggen, zwijgt dan h?!
|
|
|
     |
| Auteur |
NC Babysmurf
3 Nov 2008 13:08:13
|
|
| Bericht |
|
|
| Ikke schreef: | | zeg, als ge alleen negatieve dingen kunt zeggen, zwijgt dan h?! |
- is dit forum gecensureerd ?
- is dit forum een goednieuwsshow van studio100 ?
- mogen negatieve dingen niet aan de kaak gesteld worden ?
- mag ik mijn mening niet kwijt ? net zoals jij die kwijt kan&mag ?
ik had liever een gefundeerder en relevant antwoord gekregen , dan had er misschien een interessante volleybalgerelateerde discussie kunnen starten !?!
|
|
|
     |
| Auteur |
double u Lolsmurf
3 Nov 2008 13:48:20
|
|
| Bericht |
|
|
wanneer de druiven geperst worden, schiet de ajuin wortel... _________________ double u double w is in the house!Geweldig!
|
|
|
     |
| Auteur |
stijnverbeeck Dichtsmurf
3 Nov 2008 14:21:58
|
|
| Bericht |
|
|
| NC schreef: | | Ikke schreef: | | zeg, als ge alleen negatieve dingen kunt zeggen, zwijgt dan h?! |
- is dit forum gecensureerd ?
- is dit forum een goednieuwsshow van studio100 ?
- mogen negatieve dingen niet aan de kaak gesteld worden ?
- mag ik mijn mening niet kwijt ? net zoals jij die kwijt kan&mag ?
ik had liever een gefundeerder en relevant antwoord gekregen , dan had er misschien een interessante volleybalgerelateerde discussie kunnen starten !?! |
Je zou misschien al kunnen beginnen met een naam te kiezen die laat weten weten wie je bent, zo maar wat negatieve kritiek anoniem komen spuien is gemakkelijk en laf.
dus als ik nu nc lees, denk ik aan nutteloze commentator. _________________ Stijn
|
|
|
     |
| Auteur |
3 Nov 2008 14:21:58
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Ikke Dichtsmurf
3 Nov 2008 14:33:58
|
|
| Bericht |
|
|
danku moppersmurf
Dat bedoelde ik dus.
|
|
|
     |
| Auteur |
Wannes Smurffatje
3 Nov 2008 15:09:31
|
|
| Bericht |
|
|
Na een match waar noodgedwongen receptionele wijzigingen moesten komen die hals over kop onuitgetest de wereld in werden geworpen, is het wel makkelijk naar de receptie te wijzen. Maar laat ons hopen dat u op meerdere matchen dan eentje in Antwerpen oordeeld?
Gefundeerd als u bent, zou dat toch wel moeten? Wel raar dat u dan vindt dat ons middencompartiment aanvallend zijn plan niet trekt. Straf, als ik op de ligastatistieken kijk, is een van onze middenaanvallers degene met het hoogste scoringspercentage van de ploeg? Onbegrijpelijke gevolgtrekking van u dus, niet?
En wat had u ten slotte gedacht? Na enkele jaren aan de kop in eerste nationale, die lijn ook maar ineens doortrekken in de liga? Natuurlijk mogen we verwachten dat we niet al te hoog gaan eindigen. Maar na thuis matchen tegen twee van de top 3 van vorig jaar en enkele spijtig verloren gegane uitmatchen (die inderdaad niet goed waren) concluderen dat we echt te kort komen is toch wel snel? Wacht anders tot we ploegen als Halen en Waasland thuis over de vloer hebben gehad. En wacht tot die in maart terug in ons zaaltje komen spelen in de play-downs. De 21-jarige passeur die u zo eenvoudig afschiet en zijn 20-jarige collega libero staan dan ongetwijfeld veel verder. En hebben nu al bewezen in hun goede momenten zeker het niveau aan te kunnen.
Met de onvoorwaardelijke steun van supporters die er in blijven geloven moet het ongetwijfeld lukken ons plaatsje in de liga te behouden.
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 3 Nov 2008 15:14:26
|
|
| Bericht |
|
|
| NC schreef: | en het is een kale terugreis geworden .
zo kan er jammer genoeg stilaan aan degradatievolleybal gedacht worden .
m.i. is deze ploeg er op verschillende posities absoluut niet rijp voor , voor deze reeks : receptioneel steeds de boot in , de pass altijd zeer slordig en zwakke taktiesche keuzes , aanvallend trekt iedereen buiten middencompartement evenwel vrij goed zijn plan !
maar we blijven hopen
allez komaan ! |
Receptioneel: 3 spelers die speelden op een positie die ze in receptie opstelling niet gewoon waren.
Pas: langs de andere kant was ie slechter
Middenaanval: Ene Hans Van Dijck staat nog steeds op de 11de plaats van meest effici?nt scorende aanvallers.
We hebben trouwens ook nooit ontkend da we voor het behoud spelen, ni meer en ni minder dan da.
PS: natuurlijk is er hier CENSUUR
En smurfjes, wees es vriendelijk. Discussies zijn fijn, ga er constructief mee om.
|
|
|
       |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
3 Nov 2008 15:23:18
|
|
| Bericht |
|
|
Ach, dat is waarschijnlijk gewoon een tegenstander van H2 die H2 niet kan afbreken en zich dus maar afreageerd op H1, niet op letten jongens!  _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

3 Nov 2008 18:28:34
|
|
| Bericht |
|
|
Eerst wil ik toch zeggen dat iedereen recht heeft op zijn mening, ook al klinkt die niet voor iedereen als muziek in de oren. Zolang ge een beetje deftig kunt argumenteren, mag een streepje kritiek geen probleem zijn, vind ik. Een forum heeft anders ook weinig zin, als iedereen het met elkaar eens zou zijn. Ik ben het voor alle duidelijkheid niet eens met NC, zijn nogal van weinig volleybalkennis getuigende argumentatie werd hierboven al duidelijk weerlegd.
Wat ik hier wel is wil aankaarten, is het gegeven "Topvolley Precura Antwerpen". Deze club kreeg na zijn verdiende promotie vorig jaar de kans van de stad Antwerpen om een volleybalproject om u tegen te zeggen op poten te zetten, dankzij een forse financi?le injectie van 120.000 ? per jaar (juist?). Zaterdag kon ik zien dat zij hiermee een heel sterke ploeg bij elkaar gekocht hebben. Maar dit is dan bij mijn weten ook het enige dat hieruit is voortgevloeid.
Om te beginnen is de Sportschuur in Hoboken werkelijk Liga-ONwaardig. Het gebouw staat op instorten en de belachelijk kleine parkeergelegenheid veroorzaakt al een half uur voor de wedstrijd begint een enorme chaos. Sfeer van de thuissupporters was er niet of nauwelijks te bespeuren zaterdag. Een opperzielige stadionomroeper die wat kreetjes door een piepende micro reutelde en een hofnar in het rose die nochtans zo hard zijn best probeerde te doen, konden hier niets aan verhelpen. Ik concludeer dat Antwerpen weinig mensen heeft kunnen warm maken met zijn "topvolley"-project. De cafetaria kan evenmin nog maar een honderdtal mensen aan. Of we de glazen zelf naar de toog wilden terugbrengen doorheen een jungle van armen en benen werd ons gevraagd, want men moest nu al uit plastic bekertjes tappen. En zijn de spelers en trainersstaf nu werkelijk zo duur of hebben jullie je broek gescheurd aan die kleuterdisco-installatie?
Antwerpen, ik zeg u, komt dat eens zien bij ons in Vosselaar. We hebben misschien niet zo'n vedettenploeg en gaan ons niet zo vlot handhaven als jullie, maar de volleybal leeft hier tenminste.
ARM Antwerpen! _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
betweter Babysmurf
3 Nov 2008 21:16:10
|
|
| Bericht |
|
|
noot: 'u oordeelt' is niet met een d, taktisch zonder e en het is het compartiment en niet het compartement (NC toch).
tot zover mijn streepje kritiek...
|
|
|
     |
| Auteur |
double u Lolsmurf
3 Nov 2008 23:10:17
|
|
| Bericht |
|
|
ik zeg u... wanneer de druiven geperst worden schiet de ajuin wortel...
 _________________ double u double w is in the house!Geweldig!
|
|
|
     |
| Auteur |
NC Babysmurf
4 Nov 2008 02:44:16
|
|
| Bericht |
|
|
REGELS
2: Gij zult braaf zijn tegen elkaar. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat een discussie leuk is en erg verfrissend kan zijn, maar als ik merk dat het enkel wat gooien met modder is wordt er ingegrepen en kan het mogelijk tot consequenties leiden.
EDIT Bas: De rest bespreek ik wel in ne PM.
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 4 Nov 2008 14:46:41
|
|
| Bericht |
|
|
| triestige plant schreef: | geef mij maar een andere sixpack, campina bv.
en wat moet de koen (B) gedacht hebben na 5 knalopslagen om dan nog set 1 op een lullige manier af te geven?
En, zoals telkens in de pers te lezen, was nu ook de lucht uit het spel na de eerste set.
Ofwel trainen jullie niet genoeg
afwel zuipen gellie niet genoeg
ofwel zijn jullie meer egotrippers die denken dat bij ??n goede aktie het niet meer nodig is de volgende af te werken.
Echt positief komen jullie niet over door telkens op de scheidsrechter af te geven, om jullie ondermaats spel te vergoelijken. Natuurlijk zitten we hier dan met de vraag: wat was er het eerst: de kip of het ei.
Ik hoop toch nog steeds het team te zien zoals verleden jaar in Waremme waar de stormram is bovengehaald en het team met overtuiging de westrijd won.
tot zover gezeverd, iwan, ge moet uwen baard eens laten groeien, h? bas. |
Hoort hier meer thuis.
Het op de arbitrage steken is idd ni correct, zaterdag was Antwerpen gewoon beter.
En Iwan heeft idd dringend nen baard nodig. Desnoods leen ik hem een beetje.
|
|
|
       |
| Auteur |
Wannes Smurffatje
4 Nov 2008 15:41:49
|
|
| Bericht |
|
|
Ik kan in ieder geval bevestigen dat ik naar de meerderheid hun mening niet genoeg zuip .
|
|
|
     |
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|