| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 29 Okt 2008 16:43:35
|
|
| Bericht |
|
|
Ik vind het een defensieve nachtmerrie. En jullie?
|
|
|
       |
| Auteur |
29 Okt 2008 16:43:35
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 29 Okt 2008 17:37:50
|
|
| Bericht |
|
|
vooral met float service zou deze bal een hekel zijn voor de defensie...
wat mij vooral opvalt is dat als je slaagt het percies harder (spectaculairder) klinkt als voorheen _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
stijnverbeeck Dichtsmurf
29 Okt 2008 17:57:20
|
|
| Bericht |
|
|
| Dendeze schreef: | | wat mij vooral opvalt is dat als je slaagt het percies harder (spectaculairder) klinkt als voorheen |
Dat is vooral bedoeld voor mensen zoals jou, om toch het idee te hebben dat je hard slaat.
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 29 Okt 2008 18:05:06
|
|
| Bericht |
|
|
| stijnverbeeck schreef: | Dat is vooral bedoeld voor mensen zoals jou, om toch het idee te hebben dat je hard slaat.  |
opzet geslaagd dan! 10 op 10 voor deze bal  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
29 Okt 2008 19:28:45
|
|
| Bericht |
|
|
Als de lab vochtig is, verlies ik er nogal snel grip op.
Ik vind Bas vooral een defensieve nachtmerrie.  _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 29 Okt 2008 20:51:48
|
|
| Bericht |
|
|
| gunzer schreef: | Als de lab vochtig is, verlies ik er nogal snel grip op.
Ik vind Bas vooral een defensieve nachtmerrie.  |
Roger Pouders ook
|
|
|
       |
| Auteur |
Sjakie Smurffatje
3 Nov 2008 21:27:56
|
|
| Bericht |
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FKHbC8z6UDs&feature=related[/youtube]
om te bewijzen dat je met de vorige ballen ook best hard kon slaan![/youtube]
|
|
|
     |
| Auteur |
Sjakie Smurffatje
3 Nov 2008 21:29:02
|
|
| Bericht |
|
|
|
Dat het slachtoffer nummer vier heeft, is slechts toeval....
|
|
|
     |
| Auteur |
triestige plant Smurffatje
3 Nov 2008 22:39:34
|
|
| Bericht |
|
|
geef mij maar een andere sixpack, campina bv.
en wat moet de koen (B) gedacht hebben na 5 knalopslagen om dan nog set 1 op een lullige manier af te geven?
En, zoals telkens in de pers te lezen, was nu ook de lucht uit het spel na de eerste set.
Ofwel trainen jullie niet genoeg
afwel zuipen gellie niet genoeg
ofwel zijn jullie meer egotrippers die denken dat bij ??n goede aktie het niet meer nodig is de volgende af te werken.
Echt positief komen jullie niet over door telkens op de scheidsrechter af te geven, om jullie ondermaats spel te vergoelijken. Natuurlijk zitten we hier dan met de vraag: wat was er het eerst: de kip of het ei.
Ik hoop toch nog steeds het team te zien zoals verleden jaar in Waremme waar de stormram is bovengehaald en het team met overtuiging de westrijd won.
tot zover gezeverd, iwan, ge moet uwen baard eens laten groeien, h? bas.
EDIT Bas: Gelieve te antwoorden in dit topic. Om de simpele reden dat het daar thuishoort. Ik heb het daar dan ook nog eens gequote.
Probeer in het vervolg op te letten waar u post.
|
|
|
     |