|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

6 Okt 2008 13:57:13
|
|
| Bericht |
|
|
haha voor de eerste keer op training/wedstrijd geen enkele keer 'sorry' gezegd!
Nooit zal ik nog betalen, nooit zeg ik u!  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
6 Okt 2008 13:57:13
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 6 Okt 2008 17:08:28
|
|
| Bericht |
|
|
*voert regel in op forum en eist 2 euro*  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 6 Okt 2008 17:34:58
|
|
| Bericht |
|
|
ik verwed u er eerder 2 euro op dat ge dat wel nog gaat doen
een onbewaakt moment, nog geen 2 seconden, kan u veel geld kosten  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

19 Okt 2008 12:50:38
|
|
| Bericht |
|
|
Proficiat aan de nieuw gedoopten van Heren3!!!
Vooraf zaten ze met een ei in hun broek, maar uiteindelijk bleek het maar om pingpongballekes te gaan. Gatsimpel dus..
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 19 Okt 2008 16:37:57
|
|
| Bericht |
|
|
uiteindelijk vond ik dat eiersmijten nog wel redelijk plezant (sorry medegedoopten )
da met die pingpongballekes ging mij echter totaal ni af...
nu maar hopen dat er volgend jaar vers bloed bij komt, dan kan ik ook eens lachen  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Jan Thys Wilde Smurf
20 Okt 2008 19:34:41
|
|
| Bericht |
|
|
danku j?fen
maar om nu te zeggen poepsimpel, dat vraagt veel training ze
|
|
|
     |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
23 Okt 2008 10:41:37
|
|
| Bericht |
|
|
even nog een tip voor steven Vinkx :
In beerse is er een delhaize winkel geopend die ook op zondagvoormiddag geopend is.
Dus als je 's zondags nog eens een boodschap moet doen, dan kan dit in de delhaize in je buurt !
http://www.delhaize.be/service/storelocator/_nl/index.asp
Het kan er dan wel redelijk druk zijn dus je houdt best rekening met enkele opstoppingen.
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

9 Nov 2008 12:43:38
|
|
| Bericht |
|
|
Wist je dat er bij ons in de ploeg (Heren3) er twee familieleden lopen? Driesje en Koen zijn namelijk rasechte achterneven! Een applaus graag! _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

9 Nov 2008 12:48:59
|
|
| Bericht |
|
|
Vandaar onze successen dit jaar... bravo aan koen voor zijn outing van familie te zijn van de wagemans-familie! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 9 Nov 2008 18:01:07
|
|
| Bericht |
|
|
kwist da'k moest zwijgen he , maar ik dacht da gellie da al wist... _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

9 Nov 2008 21:14:20
|
|
| Bericht |
|
|
| Dendeze schreef: | kwist da'k moest zwijgen he , maar ik dacht da gellie da al wist... |
oei, hoor ik hier enige schaamte tegenover onze libero?! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
9 Nov 2008 21:29:21
|
|
| Bericht |
|
|
Wat een Westvleteren, moeder overste, kempisch vuur, of andere zware bieren wel niet allemaal kunnen doen met een mens he dendeze! _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 9 Nov 2008 21:47:36
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | | Dendeze schreef: | kwist da'k moest zwijgen he , maar ik dacht da gellie da al wist... |
oei, hoor ik hier enige schaamte tegenover onze libero?! |
zeker niet, maar ik weet dat ik da nu elke wedstrijd gaan moeten horen
| gunzer schreef: | | Wat een Westvleteren, moeder overste, kempisch vuur, of andere zware bieren wel niet allemaal kunnen doen met een mens he dendeze! |
wie da't zegt  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

9 Nov 2008 22:24:52
|
|
| Bericht |
|
|
bij deze kan ik u ook nog melden dat de bieravond weer een weddenschap heeft teweeggebracht... en dit in het nadeel van Driesje!
en dit is niet het enigste, ik heb weer menig halfleeggedronken bieren gezien, dus volgende week zal het geld moeten rollen! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
14 Nov 2008 11:29:38
|
|
| Bericht |
|
|
|
eigenlijk is het erg dat we daar een regel voor hebben moeten invoeren in het charter, iedereen zou wat meer respect moeten hebben voor dit vloeibare goud . zeker in deze tijden van dalende koopkracht moet de kelk steeds tot op de bodem geledigd worden.
|
|
|
     |
| Auteur |
14 Nov 2008 11:29:38
|
|
|
|
  |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

17 Nov 2008 16:14:53
|
|
| Bericht |
|
|
als promovendi blijven we het uitstekend doen met een 17/21!!! op ??n punt van de leider, maar volgende week zullen we deze hopelijk voorbijsteken!
ahja, voor na de match voor mij ne pizza full-option  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
20 Nov 2008 14:02:45
|
|
| Bericht |
|
|
|
voor de topper van zaterdag zijn er alvast 7 mensen die goed getraind hebben.
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

20 Nov 2008 15:26:46
|
|
| Bericht |
|
|
Als de betaalde prijs voor een avondje roeselare een weekje wim-de-jong-gezaag is: worth it _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

20 Nov 2008 16:00:54
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Als de betaalde prijs voor een avondje roeselare een weekje wim-de-jong-gezaag is: worth it |
toch eens dringen nodig dat J?fen de naam van zijn ploegmaat correct leert te schrijven... Bij deze is het dus Wim de Jongh!!!  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 20 Nov 2008 17:25:06
|
|
| Bericht |
|
|
| persattach? schreef: | | voor de topper van zaterdag zijn er alvast 7 mensen die goed getraind hebben. |
we hebben alvast kunnen oefenen op het spelen in de lengte van de zaal...
ok?, 't gielsbos is nog iets anders dan de sporthal, maar toch...  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 20 Nov 2008 17:34:44
|
|
| Bericht |
|
|
mag ik er trouwens even op wijzen dat mijn naam niet Wim Eysermans is, en dat ik geen spelverdeler ben!
http://www.vc-vosselaar.be/main.aspx?c=VFVDL&n=1306
dat kleine beetje narcisme in mij vindt toch dat dit aangepast moet worden... _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

20 Nov 2008 17:38:45
|
|
| Bericht |
|
|
wist ge trouwens dat de kevin moons geen armen heeft... (check de foto!)  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

20 Nov 2008 17:43:28
|
|
| Bericht |
|
|
De Nicky en de Paul blijken ook de grootste zweters te zijn _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

20 Nov 2008 18:19:16
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | De Nicky en de Paul blijken ook de grootste zweters te zijn |
euhm misschien de foto van wim eysermans er eens bijhalen...
het is dus niet omdat zijn truitje slechts ??n kleur blauw vertoont dat hij daarom minder zweet! Het mijne is vooral lichtblauw met een kleine oppervlakte donkerblauw, maar bij wim is zijn gehele t-shirt (maar dan ook wel volledig!!!) donkerblauw!
daarom deze mededeling: eerst nadenken voor je iets post j?fen!  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
21 Nov 2008 12:46:28
|
|
| Bericht |
|
|
niet komen trainen , omdat je op kot zit = 0.5 eurokes
niet komen trainen , omdat je in roeselare zit (zonder iets te laten weten?) 2.5 eurokes
ben er niet helemaal zeker van, moet straks het charter nog eens raadplegen.
en wie is die wim de jong nu eigenlijk?
rondje in de sporthal zonder het gezaag van niekkie hentricks = 10 keer 1.5 eurokes = 15 eurokes
bakje op woensdag zonder het gezaag van nycieh hendrieks = 4.90 eurokes
bakje op woensdag samen met nicky henderyckx = 4.90 eurokes, dus voor mij mag je woensdag altijd komen , tenzij je teveel tijd verliest met de verplaatsing naar het gielsbos, studies gaan voor.
|
|
|
     |
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|