| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
16 Mrt 2010 16:38:47
|
|
| Bericht |
|
|
Na vele avonden in de sporthal te beloven om nog eens een datum te zoeken voor het volgende pokertornooi, is hier dan eindelijk een voorstel:
zondag 18 april
Op die zondag moeten enkel ME 2 en MC reg spelen (op verplaatsing allebei), dus normaal zou er dan geen probleem mogen zijn met volleybalwedstrijden.
Dus laat de inschrijvingen maar komen!!
|
|
|
     |
| Auteur |
16 Mrt 2010 16:38:47
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 16 Mrt 2010 16:46:15
|
|
| Bericht |
|
|
Ik bereid mijn gepatenteerde check raise al voor.
Buy In voor Bas  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

16 Mrt 2010 17:19:30
|
|
| Bericht |
|
|
check _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

16 Mrt 2010 20:43:32
|
|
| Bericht |
|
|
Ik doe ook mee.
Bas, moet ik me zorgen maken om het feit dat je na het maandenlange stilliggen van het forum, nu al na 8 minuten reageert op de eerste de beste post? Hebben we hier te maken met een forumverslaving??
Indien ja, gelieve contact op de te nemen met onze willem zijn zelfhulpgroep: www.worldofwarcraftidiots.be _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 18 Mrt 2010 13:28:34
|
|
| Bericht |
|
|
| jefen schreef: | Ik doe ook mee.
Bas, moet ik me zorgen maken om het feit dat je na het maandenlange stilliggen van het forum, nu al na 8 minuten reageert op de eerste de beste post? Hebben we hier te maken met een forumverslaving??
Indien ja, gelieve contact op de te nemen met onze willem zijn zelfhulpgroep: www.worldofwarcraftidiots.be |
Ik ben al ingeschreven in de zelfhulpgroep www.guildwarsprolords.com dusja
En het is enkel omdat de Willem een berichtje had gestuurd dat ik nog eens kwam kijken. Wat natuurlijk niet betekent dat ik het niet jammer vind dat er hier zo weinig beweging is  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
20 Mrt 2010 15:24:32
|
|
| Bericht |
|
|
Ik zal al maar een eerste mini-deelnemerslijst plaatsen, want anders vergeet ik het zelf nog binnekort:
Willem Vinkx
Bas Van Deun
Nicky Henderyckx
Steven Vinkx
Seppe Sas
Hans Eysermans
Wouter Vinkx
Willem Guns
Jellen Liekens
Glenn Sommen
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 24 Mrt 2010 16:56:52
|
|
| Bericht |
|
|
| Ctpayc schreef: | Ik zal al maar een eerste mini-deelnemerslijst plaatsen, want anders vergeet ik het zelf nog binnekort:
Willem Vinkx
Bas Van Deun
Nicky Henderyckx
Steven Vinkx
Seppe Sas
Hans Eysermans
Wouter Vinkx
Willem Guns
Jellen Liekens
Glenn Sommen |
Waar zijn Johan Jacobin, Koen Bauweraerts en Wannes Rosiers? Ge gaat me toch ni vertellen da die platte mannen ni meedoen? ^^ _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
26 Mrt 2010 14:56:22
|
|
| Bericht |
|
|
Normaal zullen die wel meedoen als ze die dag niks te doen hebben. Maar het is nu ook nog redelijk vroeg voor sommigen om al definitief te kunnen zeggen of ze meedoen of niet.
Willem Vinkx
Bas Van Deun
Nicky Henderyckx
Steven Vinkx
Seppe Sas
Hans Eysermans
Wouter Vinkx
Willem Guns
Jellen Liekens
Glenn Sommen
Seppe Wilrycx
Simon Hermans
|
|
|
     |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
2 Apr 2010 14:32:26
|
|
| Bericht |
|
|
Willem Vinkx
Bas Van Deun
Nicky Henderyckx
Steven Vinkx
Seppe Sas
Hans Eysermans
Wouter Vinkx
Willem Guns
Jellen Liekens
Glenn Sommen
Seppe Wilrycx
Simon Hermans
Johan Jacobin
Caroline Peeters
(Koen Bauweraerts)
(Yoeri Stoffels)
mensen tussen haakjes zijn onder voorbehoud
|
|
|
     |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
15 Apr 2010 13:52:53
|
|
| Bericht |
|
|
Zondag is het alweer zover: Pokertornooi 3!!!
De voorbereiding hierop liep iets minder nauwkeurig dan de vorige keren, maar normaal komt alles in orde
Er is geen volledige deelnamelijst beschikbaar, omdat sommige mensen nog niet zeker waren van deelname, maar om toch een overzicht van alle mogelijke tegenstanders geef ik hier een voorlopig lijstje:
Willem Vinkx
Bas Van Deun
Nicky Henderyckx
Steven Vinkx
Seppe Sas
Hans Eysermans
Wouter Vinkx
Willem Guns
Jellen Liekens
Glenn Sommen
Seppe Wilrycx
(Simon Hermans)
Johan Jacobin
Caroline Peeters
Koen Bauweraerts
Yoeri Stoffels
(Koen Vermeren)
(Didier Beyens)
(Yannis Vermeiren)
(Eli Wouters)
(Vincent Mol)
(Pieter-Jan Claessen)
(Wannes Rosiers)
(Pieter Sas)
Van de mensen tussen haakjes ben ik dus niet zeker, maar van deze personen doen er al zeker heel wat mee (ik weet alleen niet wie zeker en wie misschien :p).
De cafetaria zou normaalgezien vanaf 13u00 open moeten zijn, zodat we tegen 13u30 zouden kunnen starten met het tornooi zelf (vorige keer was het iets na 2).
De blindlevels zullen idem verlopen zoals vorige keer:
Iedere deelnemer start met "€10" aan chips en de blindlevels zullen als volgt verlopen:
€0.05 / €0.10
€0.10 / €0.20
€0.15 / €0.30
€0.25 / €0.50
€0.40 / €0.80 (€0.30 / €0.60 indien nodig)
€0.50 / €1.00
€0.75 / €1.50
€1.00 / €2.00
...
Deze levels zullen aanvankelijk 40 minuten duren, maar dit kan door de loop van het tornooi licht wijzigen (dit wordt dan tijdig aangekondigd).
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 15 Apr 2010 15:09:45
|
|
| Bericht |
|
|
mijn naam mag je schrappen, ik kan helaas niet aanwezig zijn...
hopelijk volgende keer, want das nu al 2 edities dat ik moet missen!!  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 16 Apr 2010 15:32:32
|
|
| Bericht |
|
|
Ik bevestig bij deze. _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |