| Auteur |
Frank Babysmurf
30 Aug 2008 11:19:36
|
|
| Bericht |
Galawedstrijd Vosselaar - Maaseik
|
   |
|
Gisteren ben ik komen zien naar de galawedstrijd. Ik moet zeggen Die nieuwe passeur Iwan Verhelst en libero Glenn Sommen zijn een zeer mooite aanwinst. Spijtig genoeg hebben ze er ook een zeer ondermaatse speler bijgehaald Namelijk Bas Van Deun. Als ik deze Bezig zag tijdens de opwarming alleen al stel ik me serieuze vragen.
Geen inzet, liever lui dan moe zoals ze zeggen. Ik hoorde gisteren tijdens de wedstrijd een mooie uitspraak en ik geef ze nog gelijk ook. Nl. " Als hij 20cm kleiner was speelde hij 3de gewest".
genoeg kritiek over deze zogegde aanwinst want ik ben er zeker van dat er mij nog vele zullen volgen tenzij deze man zich een beetje ( lees veel ) bescheidener gaat opstellen.
De wedstrijd zelf was aangenaam. Wel veel individule fouten en dan vooral opslagfouten. 2-3 verliezen van Noliko maaseik is een zeer mooi resultaat ook al was het de B-ploeg.
Proficiat jongens maak er een mooi jaar van.
|
|
|
     |
| Auteur |
30 Aug 2008 11:19:36
|
|
|
|
  |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

30 Aug 2008 12:37:26
|
|
| Bericht |
|
|
amai hoe snel kunde iemand afkraken??? laat die jongen zen eigen toch gewoon eens bewijzen! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
max power Lolsmurf
30 Aug 2008 13:06:44
|
|
| Bericht |
|
|
Frank ge zijt ne zeveraar!
Wel heel snel om iemand af te schieten.
Straf dat ge ne speler kunt evalueren op 3 invalbeurten om het blok te verstevigen.
Geef hem tenminste toch een kans  _________________ He's the man who's name you'd love to touch,
But you mustn't touch!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Aug 2008 13:46:42
|
|
| Bericht |
|
|
Als ik 20 cm kleiner zou zijn zou ik simpelweg ni volleyballen Dan zou ik wss eerder iets doen zoals... Naar volleybal kijken en kritiek geven, da's gemakkelijker
Ik was trouwens tijdens de opwarming niet lui aan het wezen, Tom had iets in zijn oog gekregen en moest zich daarom 5 minuten verwijderen van het veld. Vandaar dat ik mij even op de bank placeerde.
*vraagt zich plots af waarom hij zich probeert te verantwoorden en delete de rest van de tekst*
Achja, nog maar goe da we er mee kunnen lachen zeker?  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Frank Babysmurf
30 Aug 2008 14:46:27
|
|
| Bericht |
|
|
|
het is idd gemakkelijk iemand af te kraken das waar. Maar ik ben ook de 1ste die zal zeggen als het goed was. Ik baseer me niet enkel op 3 invalbeurten ik kijk ook naar het vorige seizoen bij smash. En een kans geven moeten we natuurlijk doen hopen dat hij die ook krijgt tijdens het seizoen h?. Bas sorry jongen maar je geeft mij de indruk dat je niet gemotiveerd bent. Als je de kans krijgt om liga te spelen moet je er 110% voor gaan. En ik heb het helemaal niet over dat je even op de bank gaat zitten. en je moet jezelf niet verantwoorden tegenover mij.
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Aug 2008 14:50:20
|
|
| Bericht |
|
|
Kom morgen in Antwerpen kijken, kans bestaat da ik alle drie de matchen moet spelen omdat Niels een ontsteking aan zijn knie heeft opgelopen tijdens de match tijdens maaseik, en Johan mag nog altijd niet volleyballen met een scheurtje in zijn elleboog.
Dolle pret. _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
double u Lolsmurf
30 Aug 2008 19:01:20
|
|
| Bericht |
|
|
$$$$$ Het enige wat mij enorm stoorde is dat er voor een galamatch met persvoorstelling... uiteraard voor de promotie van de vosselaarse volleybal 5 euro moest betaald worden... hier stel ik mij grote vraagtekens bij! $$$$$$$ _________________ double u double w is in the house!Geweldig!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Aug 2008 21:02:53
|
|
| Bericht |
|
|
Waar ik mij aan stoor is het feit dat er voor een persvoorstelling maar een beperkte opkomst was van de pers.  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Frank Babysmurf
31 Aug 2008 10:26:07
|
|
| Bericht |
|
|
| double u schreef: | | $$$$$ Het enige wat mij enorm stoorde is dat er voor een galamatch met persvoorstelling... uiteraard voor de promotie van de vosselaarse volleybal 5 euro moest betaald worden... hier stel ik mij grote vraagtekens bij! $$$$$$$ |
Ja dat begrijp ik maar ik vind 5 euro dan weer niet veel. De onkosten die deze club nu hebben zijn enorm. Om in de liga te mogen spelen moet je zoveel betalen per seizoen en zo zijn er zoveel van die dingen.
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

7 Sep 2008 22:48:32
|
|
| Bericht |
|
|
Frank (gok: Bomans?) is blijkbaar een allesziener die meteen aan de lichaamshouding en het gedrag van een speler via exacte percentages diens motivatie weet te bepalen. Dat arendsoog dat meteen na drie onbenullige spelsituaties bij Bas zijn nieuwe ploeg (want wa ge gezien hebt bij Smash telt nie volgens uw argumentatie want toen speelde hij nog geen Liga en ging hij er zowiezo natuurlijk geen "110 procent" voor, met het geleverde spel als resultaat uiteraard. Mmm toch raar dat Vosselaar dan zo'n "slechte" speler aantrekt ook zou je denken ) al voor het seizoen kan inschatten wat een speler waard is. Wat een kenner... Bij Kanaal2 zoeken ze nog wauwelende voetbalcommentatoren, kzou zeker is bellen. Dat Bas wel degelijk gemotiveerd is, bewijst hij volgens mij trouwens op andere manieren dan te proberen de bloedserieuze oersaaie emotieloze ?berprofessional uit te hangen.
PS: als mijn penis 20 cm kleiner was kon ik ook in normale broeken maar ik heb leren leven met mijn ongemak.
|
|
|
     |