| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 24 Sep 2008 12:14:47
|
|
| Bericht |
|
|
Geachte Vosselaarianen
Ik had een vrije namiddag en heb me zoals jullie ongetwijfeld al hebben opgemerkt, scherpzinnig als jullie zijn, aan het werk gezet met het forum. Ik ben het nu aan het aanpassen naar mijn persoonlijke voorkeur zodat het geheel wat overzichtelijker wordt.
Als jullie suggesties hebben wat er nog moet bijkomen of wat er terug moet verdwijnen en verandert worden, gelieve het hier neer te schrijven voor mijn immer ge?nteresseerde ogen.
Bas _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
24 Sep 2008 12:14:47
|
|
|
|
  |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

26 Sep 2008 16:46:35
|
|
| Bericht |
|
|
Hey Bassie ik heb een suggestie: kunt gij het uur niet juist zetten op het forum? Zo ontstaan er immers grote verwarringen wanneer ik niet tot op de seconde weet wanneer er iets gepost werd
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 26 Sep 2008 19:39:39
|
|
| Bericht |
|
|
Binnenkort ist wintertijd en staat em terug goed zonder dak er iets aan moet doen, goed compromis?  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 26 Sep 2008 22:39:36
|
|
| Bericht |
|
|
Het forum heeft nu ongeveer de structuur die ik voor ogen had, ik moet enkel nog wat topics posten om er terug wa schwung in te krijgen.
Verdere hints en tips, altijd welkom. _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

27 Sep 2008 09:25:42
|
|
| Bericht |
|
|
maybe topic voor supportersclub... in het vooruitzicht dat dit toch het grootste succes in jaren gaat worden  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

27 Sep 2008 09:27:15
|
|
| Bericht |
|
|
ola ik zien hier juist dat dat bij 'activiteiten' staat... niets van aantrekken van men vorige post dus! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

27 Sep 2008 09:29:23
|
|
| Bericht |
|
|
is er geen mogelijkheid om mensen met x-aantal posts tot een bepaalde categorie te zetten...
ik zit hier namelijk met meer dan 1/5de van alles posts en dat mag wel eens beloond worden  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 28 Sep 2008 17:35:14
|
|
| Bericht |
|
|
Ik kan rangen invoeren, maar ik ben nog aant twijfelen hoe ik da aanpak zonder mensen op hun tenen te trappen.
Als ik bv. van 0-20 posts Gewest Speler maak, dan gaan mensen die in Gewest spelen slecht gezind op mij worden omdat ik doe alsof hun volleybal niveau abominabel is.
Toegegeven, dat is het meestal ook, maar dat moet ge hen niet vertellen
Als ge ide?n voor rangen hept, u vraagt, wij draaien. _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 14 Okt 2008 17:38:50
|
|
| Bericht |
|
|
ge kunt mss het tegenovergestelde van wat jij voorstelde doen: van 0-20 posts "Liga-speler" ofzo??
iedereen kan tegenwoordig in de liga spelen, nietwaar Bas?
(graptjen he ) _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 14 Okt 2008 18:27:01
|
|
| Bericht |
|
|
| Dendeze schreef: | ge kunt mss het tegenovergestelde van wat jij voorstelde doen: van 0-20 posts "Liga-speler" ofzo??
iedereen kan *interrupted by loud fart*...) |
Jazeker, jazeker.
|
|
|
       |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Okt 2008 11:56:16
|
|
| Bericht |
|
|
Ben na heel wat zoekwerk erin geslaagd omda vervelend kruisje in de linkerbovenhoek te vervangen met een werkende afbeelding.
Mocht er iemand tijd en zin hebben om een logo of afbeelding te ontwerpen die beter past binnen het design van het forum, voel u vrij om u te engageren.
|
|
|
       |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 31 Okt 2008 17:38:00
|
|
| Bericht |
|
|
da was mij eigenlijk nog ni opgevallen dat daar een vervelend kruisje stond, net zo min als het logo  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |