Kletsforum
Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Babbelen met Loezie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2026 16:19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Mijn kaliumgehalte is te laag,daar krijg ik een pil voor en nog
een pilletje voor de bloeddruk,hij was net 160/80,kan ook
door de warmte komen...
Ik moet voorlopig elke week in de praktijk laten prikken
of de kalium niet te hoog wordt,want dat is ook weer niet goed.
Dus het viel gelukkig mee.
Straks de boodschappen weer halen en morgen is Print jarig.
We gaan op zoek naar nieuwe eetstoelen en ergens gezellig lunchen.

Marlie,ik heb ook altijd een vestje bij de hand..
Het is iets koeler dan de laatste paar dagen.
Ik doe bijna niets en dan nog in een lage snelheid.
Mijn ramen zijn zo groot,ik moet me er echt toe
zetten om ze te lappen,voor is geen ramp daar staan
heel veel planten,maar achter is wel nodig eigenlijk.

Thijli,is je buik weer helemaal rustig?
Fijn dat je hulp er weer was,dat scheelt wel he?
Gaat het in jouw tuin ook zo hard met alles?
Ik zag dat de rozenstruik die het al jaren niet deed
ineens weer bloemen had en ze ruiken ook nog.

Meisjes,een mooie avond en neem een stukje taart van Print!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 28 Mei 2026 16:19:33    Onderwerp:

Terug naar boven
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2026 09:04:53    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen.

Conny en Print van harte gefeliciteerd en een fijne dag.
Gelukkig viel het dus allemaal mee!maar wat wil dat zeggen dat het
gehalte te laag is?
succes met zoeken naar eetkamer stoelen.

Marlie dus jij kan weer door de ramen kijken

Ik heb woensdag een nieuwe relaxstoel gekocht maar wat duurt het lang
voor die geleverd wordt!!!! pas in september.

dames een fijne dag

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2026 13:58:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag allebei,

Conny het viel dus mee bij de huisarts, wel fijn dat ze alles goed in de gaten houden. Kalium te laag en ja de bloeddruk is zeker belangrijk.
Hartelijk gefeliciteerd met en voor Print. Smile
In neem een lekker stukje taart en vier het met jullie mee. Very Happy
Wat leuk dat de rozenstruik weer bloemen heeft, vast voor de verjaardag van Print...
Een heerlijke lunch, en hopelijk vinden jullie mooie eetkamerstoelen.
Ja een vestje is wel handig als er koelere dagen aankomen.

Thijli aan één kant zijn de ramen weer helder, nu de andere kant nog, maar nu is het veel te warm om dat te doen.
Dat duurt idd lang voordat de relaxstoel komt, welke kleur had je gekozen?

Vanmorgen vrijwilligerswerk gedaan, in de bieb was het lekker koel, maar het vertrekje waar we gaan zitten was tamelijk warm.
Boodschappen gedaan op de terugweg, en nu doe ik niks meer. Pffff.....

Fijne middag/avond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2026 20:35:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Dank voor de gelukswensen voor Print!
We hebben gisterenavond al een gebakje gegeten.
Zondag en maandag gaan we opnieuw aan het gebak.
Verjaardagen gaan hier altijd in etappes.
We zijn geslaagd met stoelen,ze worden over een week al
geleverd,daar keken we van op,meestal duurt het veel
langer.
We zijn helemaal vergeten in de stoel te gaan zitten,Print
zat in een rolstoel en de winkel was zo enorm,ik kreeg
het er benauwd van...dus hopelijk zitten ze lekker!
We hebben daarna ergens een paar gefrituurde hapjes
gegeten en wat gedronken en als afsluiter een MacFlurry
ijsje.

Thijli,jij bent ook geslaagd,heb je er eentje met een sta-op
functie?De relaxstoel van Print duurde ook wel een paar
maanden dacht ik.
Een te laag kaliumgehalte kan allerlei klachten geven,
die heb ik helemaal niet,maar het moet binnen een bepaalde
marge zijn.. het kan slecht voor je hart zijn als het te laag
is,maar ook te hoog is niet goed,ik ga morgen met de nieuwe pil
beginnen.

Marlie,ik dacht dat ik 2 nieuwe pillen zou krijgen,maar het is
er 1,Print heeft dezelfde,hij werkt ook voor de bloeddruk en
moet het kalium dus omhoog brengen.
Had je een nieuwe leerling?Ik kijk naar een serie op tv,die gaat
over wat er allemaal gebeurt in een bieb,heel interessant.
Toen ik als kind lid was kwam je er alleen om boeken te lenen.
Maar nu gebeurt er veel meer.

Meisjes,een mooie avond nog en slaap maar fijn,het is
hier al een stuk koeler.


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2026 10:16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen

de boodschappen zijn weer binnen.

Conny deze die ik nu gekocht heb heeft geen sta op functie,ten eerste
zaten die niet zo lekker en de prijzen werden mij te gortig.


fijn weekend dames

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2026 12:33:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,

Conny jullie hadden een gezellig dagje gisteren en er komt nog bezoek.
Laat jullie het gebak maar lekker smaken komende dagen.
Dat is inderdaad erg snel dat de stoelen al over een week geleverd worden.
We horen hier wel hoe ze zitten.
Hopelijk gaat het nieuwe medicijn je goed helpen en komt het goed met het kaliumgehalte.
Die serie over de bibliotheek volg ik ook, best interessant. Ze organiseren heel veel: van gespreksgroepen tot lezingen, Taalhuis is waar ik bij aangesloten ben.

Thijli wat fijn dat je een stoel hebt uitgezocht, ik zou er niet eens een willen met een sta-op functie, en ze zijn inderdaad peperduur ook nog.

Hier is geen onweer geweest, werd wel voorspeld.
Gelukkig niet meer zo smoorheet.

Een fijne middag/avond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2026 09:15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen

Conny nog een druk weekend met visite.
Fijn dat jullie stoelen zo snel geleverd worden.

Marlie ik heb al jaren een sta op stoel,voor als ik erg slechte dagen heb
met mijn rug,maar een nadeel is dat ik s'avonds mijn stoel moet draaien
om tv te kunnen kijken,de nieuwe stoel is een draai stoel.

Zo mijn klusjes weer klaar,dus verder rustig aan vandaag.
Ik had gisteren een bak kersen meegenomen,vindt ik heerlijk en Lieke
is er ook zo gek op.dus die kwam gisteren nog even een gedeelte op
halen.Maar de prijzen zijn niet meer normaal van kersen en aardbeien,dat
was vroeger het goedkope zomerfruit,nu echt niet meer!

fijne zondag


op verzoek een schotse hooglander gehaakt en omdat ze erg van uilen
houdt die er bij gehaakt voor haar.


_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2026 17:59:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedenavond,
Het was gezellig met de jongelui,we hebben aldoor buiten gezeten
op het laatst werd het erg winderig en een beetje fris.
De buren wilden de klimop die in onze tuin groeit graag
wat gesnoeid hebben en ik kan dat niet doe,ik han er niet
bij..zoon heeft het gedaan,maar erg rigoreus,er zit nu een
gat in de afscheiding en ik kijk tegen hun rolemmers aan.
Ik vind het wel jammer,misschien groeit de Glansmispel
de boel nog een beetje dicht.
Print vind de staop-functie wel fijn als hij een zere knie
heeft,dan hoeft hij niet zoveel kracht te zetten..
Hij kan gewoon draaien,achteraf vinden we de stoel wel
idioot duur,het zijn zogenaamde vanaf prijzen,maar er
komt van alles bij..
Wat leuk gemaakt weer Thijli.

Marlie,ben je er nog op uit geweest vandaag?

Meisjes,ik ga een soepje opwarmen,mooie avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2026 19:37:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede avond,

Conny fijn dat het gezellig was met de jongelui.
Zoon had dus de klimop wat drastisch gesnoeid.... Very Happy Klimop groeit wel snel.
Ja voor pijnlijke knieën is zo'n sta-op stoel wel handig, of als je geen kracht kunt zetten.
Ben vanmiddag bij mijn vriendin in het verzorgingshuis geweest, eerst koffiegedronken,
daarna een rondje met haar gelopen (zij in de rolstoel)

Thijli ja ook met een slechte rug is het zéker handig zo'n st-op stoel, dan zou ik er ook over denken waarschijnlijk.
Wat een leuke dingen heb je weer gehaakt, echt schattig!

Het is binnen best nog warm, heb maar even de airco aangezet.

Fijne avond voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 2 Jun 2026 11:44:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag
Net thuis van de oogpolie en zo meteen naar de oedeem therapeut

Fijne dag
_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 2 Jun 2026 17:19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedenavond,
Vanmiddag bij de pedicure geweest,was wel weer nodig.
Net ervoor begon het te plenzen,Print wilde me brengen.
Maar met een plu op ging het best,het is maar 5 minuten lopen.
Daarna met vriendin gebeld en een lunchafspraak gemaakt
voor 19 juni,gezellig met de mannen erbij en in ons favoriete
restaurant.
Gisteren kwamen zwager en vriendin nog een gebakje eten
we hadden elkaar een tijdje niet gezien en dus veel te bepraten.
Op de lage tafel staat een bos prachtige pioenrozen die ook nog
heerlijk ruiken.
Die kregen we vorige week gratis op punten bij de Jumbo.
En ook nog 5 euro kassakorting voor 1000 punten.

Marlie,weer fijn gewandeld met je vriendin.
Is het bij jullie ook zulk klammig weer?

Thijli,hoe was het bij de oogpoli?
Moet je vaak naar de oedeemtherapeut?

Hebben jullie met dat warme weer ook dat je
enkels een beetje dik worden,in de ochtend zijn ze normaal.
De comfortkousen helpen wel iets.

Meisjes,een mooie avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2026 08:39:42    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen

Conny dus weer een gezellig uitje in het verschiet! en de voetjes weer
lekker verzorgd.


Marlie oeh hoe stil bij jou???

Conny ik ga nu ongeveer iedere 8 weken naar de therapeute als het
nodig is ga ik vaker.

Paula komt mij zo ophalen voor de oogarts,dan hoor ik weer de uitslag
van het onderzoek van gisteren.

Het regent hier inmiddels weer behoorlijk.
toedeloe

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2026 14:43:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag dametjes,

Conny jij loopt weer op wolkjes na de pedicure.
Fijn binnenkort lunchen met jullie vrienden, leuk hoor.
Zwager en vriendin op bezoek gehad en een bos práchtige pioenrozen die lekker ruiken.
Wij hadden ze vroeger in de tuin.
Hier is het buiten niet zo heel warm, maar binnen blijft de hitte toch wat hangen.

Thijli hier ben ik weer hoor Very Happy Was gisteren te moe om nog te komen,
Hier vanmorgen wat regen, maar beetje zwoel weer.

Ben naar de stad gelopen, 8000 stappen gelopen, moest naar de drogist en Action.
Ben nu weer moe, maar ga dadelijk lekker zitten uitrusten.

Fijne middag/avond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2026 16:11:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
De trap naar boven gezogen,die is wel wat smaller
door de geleiding,gelukkig is het een rechte trap.
Ook het laatste bergje klimopafval weg gewerkt.
Ik had geen puf om met vriendin naar het dorp
te gaan,een beetje teveel gehad de laatste week.
Elke dag wel wat,ook leuke en gezellige dingen hoor.
Even een mail gestuurd naar de meubelzaak.
Ik kreeg eerst een mail dat we het geld
over moeten maken en dat ze daarna pas de
stoelen gaan versturen en een andere mail,waarin
staat dat we kunnen pinnen bij aflevering,zo
was het in de winkel ook afgesproken,dus een
beetje verwarrend.
Het is een stuk koeler.

Marlie,dat heb ik ook wel eens,even geen puf.
En ik schrijf natuurlijk mijn verhaal ook al
op een ander forum,daar moet ik ook veel reageren.

Thijli,hopelijk zijn je ogen niet achteruit gegaan.
Heb je een scan gehad met dat felle licht?

Meisjes,een mooie avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2026 18:15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedenavond

Zo kan eindelijk weer een beetje normaal kijken,zoveel druppels
gehad pfff.

Gisteren een gezichtsveld onderzoek gehad ,nu weer andere onderzoeken
Het was weer achteruit gegaan zei de arts maar het blijkt dat ik na-
staar heb,dus vindt hij het onderzoek een beetje onbetrouwbaar,ik
wordt in augustus aan de nastaar geholpen en moet dan daar na
weer een gezichtsveld onderzoek.

Conny dan merk je dat je ouder wordt en dat het vermoeiender wordt,
Om alert te blijven.

Marlie fijn om je weer te lezen,jij stapt er heel wat aan af,logisch dat je
dan moe bent.

Fijne avond
_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 3 Jun 2026 18:15:05    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446  Volgende
Pagina 442 van 446

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.