Kletsforum
Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Babbelen met Loezie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 444, 445, 446, 447  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2026 10:58:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Conny heerlijk een cake, toevallig bakte ik er vrijdag eentje.
Kwam goed uit want een vriendin van me kwam een kop koffie drinken,
ik deed aardbeienjam op de plakken en verse aardbeien en slagroom,
hadden we een gebakje.
Wordfeud lijkt me leuk om te doen. Ik doe rummikub elke dag op de
laptop. en patience op de telefoon. Fijn dat de bloemetjes al open zijn.

Thijli heb je nog iets meegekregen van het Grachtenfeest?

Gisteren op mijn gemak met een "tas op wieltjes" naar de stad gelopen.
Er was nog markt, dus even verse aardbeitjes gehaald 2 bakjes voor €2,00,
dus spotgoedkoop. Daarna naar de bieb, boeken teruggebracht en nieuwe
uitgezocht. Het lesmateriaal voor mij was er nog niet.
Even door de stad gelopen, maar het was enorm druk, dus maar weer
een zijweg genomen. Twee sjaaltjes gekocht in een leuk winkeltje.
Een praatje gemaakt met twee oudere mensen die in de winkel stonden.
De mevrouw zei, deze man is mijn broer, heeft hij u goed geholpen.
Hij hielp met een sjaaltje uit te zoeken.
Ja hoor zei ik hij is een behulpzame goede verkoper.
Daarna op mijn gemakje weer naar huis gelopen, kwam nog twee kennisjes
tegen waar ik een praatje mee gemaakt heb. Een fijne middag.

Een mooie zondag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 14 Jun 2026 10:58:12    Onderwerp:

Terug naar boven
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2026 15:25:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Het blijft maar hard waaien,ik heb geen zin om iets
in de tuin te doen,komt wel weer.
Best druk gehad ook en deze week ook verschillende
zaken,morgen even proberen te laten prikken bij het RK.
Ik ga maar niet zo heel laat,wil er nou wel eens klaar mee zijn.
Vrijdag gaan we lunchen met vrienden en zondag komen
mijn oudste vriendin en haar man hier lunchen,het
is alweer ruim een jaar geleden dat we elkaar gezien hebben.
Dus heerlijk veel te bepraten en herinneringen ophalen
aan onze jeugdjaren.

Marlie,dat is zeker niet duur die aardbeien,wij zijn er
ook dol op,ik koop elke week 2 doosjes.
Leuk die gesprekjes die je in de winkel had en
onderweg.
Lekker hoor,een eigengemaakt aardbeiengebakje!
Als ik geen aardbeien heb doe ik meestal een lepeltje
aardbeienjam in de kwark,ook lekker.
Vandaag een drukke voetbaldag van het WK.
Vanavond speelt Duitsland tegen Curacao en later Oranje
tegen Japan,ik heb in de poule nog niets goed voorspeld..
Marlie als je zin hebt om te wordfeuden met mij,dat vind ik
leuk!Ik speel onder de naam Apekopje.

Meisjes,een gezellige avond!!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2026 08:51:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Conny je hebt leuke dingen in het vooruitzicht.
Lunchen met vrienden en zondag je oudste vriendin en haar man die
komen lunchen.
Wat zal er heerlijk bijgepraat worden. Leuk!
Onder welk hoofdstuk kan ik dat Wordfeud vinden hier? Dan ga ik zeker eens kijken.
Wat een gezellige plaatjes weer.

Vanmiddag lesgeven aan het Slowaaks meisje en boodschappen halen.
Morgen misschien pianoles, ze heeft het zo druk de docente.
Er zit nu al gauw drie weken tussen. Dat zal wel zo blijven ook als ik
naar haar toe ga. Tja het is niet anders.

Fijne dag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 938

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2026 14:35:22    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemiddag,

Conny weer leuke dingen in het verschiet Smile
Lekker cake jammie. en wat goed dat je nieuwe bloemen kreeg!

Marlie weer lesgeven en zelf les krijgen,veel plezier.

vandaag druk dagje gehad,na een telefoontje naar de huisarts kon ik
daar 20 minuten later al terecht bij een arts assistent,daar ging het dus
mis,na een half uur ben ik maar eens naar de balie gelopen,tja er was
iets fout gegaan,10 minuten later dan toch naar binnen! na overleg met
de huisarts toch even een foto moeten maken,11 uur gebeld om kwart
voor twaalf kon ik al in het zkh. komen,dus dat ging vlot,wilde met de scootmobiel gaan maar
Paula belde dat zij wel meeging met de auto,pff dat was mijn ochtend.
maar gelukkig niks gebroken! dus nog wat langer geduld hebben met
veel rust.

toedeloe

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2026 14:59:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Zat al om 9.20 op mijn fiets naar de prikpost,had ik er
18 voor me,de hele wachtkamer zat bomvol,ik weer
naar huis,om 11 uur heeft Print me gebracht en nu
was ik na 9 mensen aan de beurt,pff.
Nu op de uitslag wachten zal er morgen wel zijn.
Gisterenavond hoorden zoon en ik een heel raar piepend geluid.
Veel te hard voor een muis,eerst hoorden we het in de kamer,maar
buiten klonk het ook,ik hoorde van de buurvrouw dat er een heel
grote vogel in onze boom zat,was dus weer de Sperwer.
Ik heb net even gegoogeld op vogelgeluiden en dat klopt.
Vanmorgen zat er een piepklein muisje in een klem
waar niet eens eten in zat..

Marlie,ik speel het niet hier op een site maar op mijn
tablet,het kan ook op je mobiel,Wordfeud spelen intoetsen.
En dan de stappen volgen.
Hopelijk lukt het.
Fijn dat zoon en gezin weer komen!

Thijli,dus gelukkig niets gebroken,maar een
kneuzing is ook heel pijnlijk.
Mag je er niet een ijspak opleggen tegen de zwelling?
Fijn dat Paula met je meeging.

Meisjes,een heel fijne avond!



_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2026 09:23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allebei,

Thijli wel wat nalatig dat ze je daar een half uur lieten wachten bij de
arts assistent. Een foto laten maken in het ziekenhuis, wel een geluk
bij een ongeluk dat er niks gebroken is. Je zult wel blij zijn.

Conny naar de prikpost, wat een drukte daar, maar toch gelukt uiteindelijk.
Nu de uitslag nog morgen.
Ach een piepklein muisje in de val. Leuk die sperwer, misschien vangt
hij wel muisjes. Very Happy
Ik zal eens kijken bij Wordfeud, hoop dat het lukt.
Ja ik verheug me op de komst van mijn zoon en gezin.

Dadelijk naar pianoles, die is vandaag om half twaalf.

Fijne dag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 938

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2026 10:10:48    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen.

Marlie veel plezier bij je les.
Fijn dat je zoon en zijn gezin weer naar Nederland komen,dat wordt weer genieten.

Conny de dikte neemt al iets af,maar mijn voet/enkel is nog pimpel paars
Mijn enkelbanden zijn gescheurd dus heeft tijd nodig.
Wat een drukte bij de prikpost,hopelijk heb je vandaag een goede uitslag.

Heb al boodschappen gedaan en zit nu op een pakket te wachten.

toedeloe

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 16 Jun 2026 15:35:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Gisteren voelde ik me de hele dag brak,maar vandaag
heb ik weer energie.
Vogelkooi verschoond,met 2 vriendinnen gebeld,onkruid
uit de voortuin getrokken en de krant half uit.
Met al die voetbal moet ik mijn tijd goed indelen.
Ik zag nog geen uitslag van de kalium op MedGemak staan.

Marlie,fijn pianoles gehad?Nog nieuwe stukken om
in te studeren?
Een Sperwer vangt zeker muisjes,hij mag alleen niet bij
ons binnen,haha..dan ziet hij de parkietjes en denkt
ha,lekkere hapjes!!De vorige Sperwer had bijna een houtduif
te pakken...

Thijli,het zal zijn tijd nodig hebben om helemaal te genezen.
Ik denk dat je nog voorzichtiger wordt om niet te vallen.
Een kennis van ons vergat de onderste 2 treden
van de trap en liep een zeer gecompliceerde enkelbreuk op.
Print is 4 keer gevallen en niets gebroken.
Misschien hebben wij heel sterke botten...

Meisjes,geniet van het mooie weer en een fijne avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 938

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2026 09:01:59    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen.

al even boodschappen gedaan voor Piet, zo nog even naar de wibra.

waren vanmorgen al erg vroeg van de thuiszorg,dus ik ook al op tijd op pad Surprised

Conny ja je moet blij zijn dat je niks breekt.

fijne dag dames.

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2026 09:33:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Ja Thijli het heeft tijd nodig voordat je enkel weer normaal zal zijn.
De boodschappen alweer binnen.

Conny je kunt je wel eens een dag brak voelen, teken dat je even pas op de plaats moet maken hè?
Hopelijk is het kaliumgehalte weer helemaal goed.

De pianoles was fijn en de lessen gaan hier op de muziekschool in september weer door.
De docente komt toch nog weer, alleen maar een keer in de
maand, dat vind ik wat weinig, maar ze zou nog overleggen met de
muziekschool, dan horen we het nog. Heb wel wat nieuwe stukken
gekregen, daar kan ik mee vooruit.
Vandaag doe ik alles rustig aan.

Fijne dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2026 16:16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Vanmorgen de bovenboel gezogen op kantoor van
zoon na,dat doet hij zelf.
Het is niet erg zonnig,maar ook niet koud.
Ik kreeg net mijn bestelling van Huis & Comfort
binnen,straks op mijn gemakje uitpakken.
Ik dacht eerst dat het niet meer zou komen,het
duurde deze keer erg lang.

Thijli,ik mag graag snorren in de Wibra.
Ik heb er zo lang gewerkt,voelt nog steeds vertrouwd.
Ik heb er laatst 2 heerlijke geurtjes gekocht.
En ik koop er altijd mijn slipjes.

Marlie,1 keer in de maand is wel weinig voor les.
Wel fijn dat je zelf een piano hebt,kun je toch oefenen.
Ik heb een tijdje een keyboard gehad,dan
kon ik een melodie instellen en daar zelf dan bij spelen.

Mooie avond meisjes!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2026 09:08:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Conny een keer in de maand vind ik ook te weinig, maar als ze dat zo regelen,
heb je er niet veel aan te zeggen hè?
Maar ach oefenen moet ik toch voornamelijk thuis doen en als ze dan een keer
in de maand corrigeert wat anders moet, dan is het wel te doen misschien.

Maar goed dat je gisteren gezogen hebt, dan heb je het wat dat betreft
met die hitte wat gemakkelijker.
Leuk een pakje van Huis en Comfort, daar bestel ik ook wel eens iets.
Welke geurtjes vind jij lekker in de Wibra? Wel leuk om te weten.

Vandaag hou ik het lekker rustig, gewoon wat aanrommelen.

Fijne dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 938

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2026 14:05:15    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemiddag

ik kom alleen even langs goedendag zeggen,mijn hulp is weer geweest.
het is nu al benauwd warm pffff.

fijne dag dames

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2026 15:00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Het is echt zomer geworden,heerlijk.
Ik heb net de achterdeur wel dicht gedaan,dan blijft de
hitte buiten..het scherm en de parasol staan ook uit.
Ik zit te wachten op een vrouw die Priveetjes op
komt halen,ik spaar er altijd 10 op,ze is een vaste
klant.
Niet veel gedaan nog,wel de kamervloer aangeveegd.
Straks de meuk weer halen,ik neem een paar ijsblocs
mee voor de bederfelijke spullen.
Gelukkig is de lunch van morgen een week verzet.
Vriendin heeft toch wel last na de operatie.

Thijli,doe maar rustig aan hoor met die warmte.
Fijn dat je hulp weer is geweest.

Marlie,die luchtjes heten Flourish en Slight.
De eerste vind ik echt heel lekker.
Alles wat ik had besteld bij H&C was goed,alleen de kniebrace
niet,die was eigenlijk bedoeld voor Print,maar hij heeft al een
andere,deze paste bij mij niet eens,dus die gaat retour.
Ze hebben best leuke dingen in die webshop.

Meisjes,een fijne avond!!



_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2026 09:12:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Conny bedankt voor het merk van de geurtjes, ga ik zeker eens naar kijken,
ik snuffel graag eens bij de Wibra.
Ja het is volop zomer, voor mij wat teveel van het goede, maar we hebben
er niks over te zeggen hè?
Je hebt alle boodschappen al binnen, ik wil straks nog iets halen wat
ik vergeten heb.
Wat leuk dat je een vaste klant hebt voor de Priveetjes.
Huis en Comfort is een leuke webshop, soms dingen die je nergens anders
kunt kopen en voor een redelijke prijs.

Thijli je huis weer fijn schoon, dan kun je lekker rustig aan doen.

Vanmiddag ga ik even naar een vriendin koffie drinken, altijd gezellig.
Verder rust en lekker lezen of rustige dingen doen.

Fijne dag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 19 Jun 2026 09:12:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 444, 445, 446, 447  Volgende
Pagina 445 van 447

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.