FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


ABSURDISTAN!( belziek)
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thierry16
Sympathisant


Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 129
Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)

BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 20:10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

en dan adviseert de Brusselse universiteit ook nog dat we arabisch in het onderwijs moeten invoeren, en dat de regering NOG meer moeite moet doen om de moslimbevolking het zo gemakkelijk mogelijk te maken!

met andere woorden:
word zelf moslim


censuur is tegewoordig overal...we leven tenslotte in een (klein kuchje) democratie he
ziekelijk
_________________
beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger







Geplaatst: 14 Sep 2008 20:10:51    Onderwerp:

Terug naar boven
thierry16
Sympathisant


Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 129
Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)

BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 20:14:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ene Hannelore Goeman (VUB) lanceert drie beleidsvoorstellen als besluit van een onderzoek over tolerantie tegenover moslims: 'de bedrijven moeten gebedsruimtes voor moslims cre?ren, de hoofddoek moet overal toegelaten worden en het onderwijs voor buitenlanders moet tweetalig zijn (Nederlands ?n de moedertaal van het kind)'.



dit is gewoon belachelijk!!
_________________
beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 15 Sep 2008 09:44:26    Onderwerp: Reageren met citaat

de capitulatie is begonnen!

ik vraag me af of jij dan ook een kwartierke moogt nemen terwijlde band loopt om een kruisteken te gaan slaan?

ik discrimineer niemand..! maar iedereen gelijk voor de wet zou wel prachtig zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 15 Sep 2008 09:48:01    Onderwerp: Reageren met citaat

kerk (of beter geloof) en staat dat MAG niet! (vind ik)
werk en "kerk" ook niet!

als iedereen zo begint dan gaan we lang wachten denk ik en gaat dit veel geld gaan kosten..

kben dan ook eens benieuwd of we enige tolerantie kunnen krijgen van de moslims in dit geval ...indien het eens niet kan..

ziet er somber uit want met een onozel tekening steken ze de boel al in brand..

in moderne tijden is of kan er toch geen plaats zijn voor ouderwetse godsdiensten (welke dan ook!)

das tenminste wat ik er (me zoveel ander) van denk!


wie past zich aan wie eigenlijk aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
11cie
Oud Para Commando (abl)


Geregistreerd op: 20 Aug 2008
Berichten: 12
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 13:10:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Het valt wel op dat het Vlaams belang nu wel mag (kan) deelnemen aan panelgesprekken op de zevende dag. Een tijd terug werden die zowieso geband door de vrt.
Zouden ze dan inderdaad toch hunne kak aan het intrekken zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 22:39:08    Onderwerp: Reageren met citaat

11cie schreef:
Het valt wel op dat het Vlaams belang nu wel mag (kan) deelnemen aan panelgesprekken op de zevende dag. Een tijd terug werden die zowieso geband door de vrt.
Zouden ze dan inderdaad toch hunne kak aan het intrekken zijn?


juist en niet juist dat wist ik niet dat ze weer wereden uitgenodig??strategie?

ik keek vroeger GRAAG naar de zevende dag! waarom?

verhitte discussies, door het vb bvb, enz..vandaag het is nu al een jaar of twee dat ik ni meer kijk..en VELE anderen..niks boeiends meer aan...NIKS

flauw kul..ver van de burgerlijke problematiek..vandaag gaat het over ??n of ander rood groen janneke en mieke waar niemand op stemt maar die een boekje schreef of een roze scheet laat...

wie intresseerd hem daar aan??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 22:41:29    Onderwerp: Reageren met citaat

?n niu dat iedere gezonde brave burger de zevende liet vallen nemen ze terug het Belang binnen?

allez..?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
thierry16
Sympathisant


Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 129
Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 18:07:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dakloze neergeknuppeld omdat hij bier drinkt tijdens ramadan

BRUSSEL - Een veertigjarige dakloze is in Brussel door een man en zijn vader, allebei moslims, bijna doodgeslagen omdat hij een biertje dronk in de ramadanperiode. Rachid, de 19-jarige dader, ranselde slachtoffer Serge af met een staaf die met spijkers was bezet.
Serge had enkele dagen geleden een afspraak met de dokter, in een polikliniek in de Blaesstraat. Hij kwam te vroeg op de afspraak en omdat hij toch moest wachten, besloot Serge intussen een aperitiefje te drinken, een biertje.

Op dat moment kwam een oudere moslimman, die boven het dispensarium woont, naar beneden. Die nam het Serge bijzonder kwalijk dat hij het in volle ramadan, de vastenperiode van de moslims, aandurfde om in het openbaar een biertje te drinken. Toen ook zijn zoon Rachid naar beneden kwam, was het hek helemaal van de dam.

Vader en zoon sloegen Serge bont en blauw. Ze gooiden hem buiten het gebouw op een hoop vuilniszakken. Op die hoop vond Rachid een staaf die met spijkers doorboord was. Hij greep de staaf en timmerde op Serge in.

De dakloze probeerde zijn gezicht te beschermen met zijn armen, maar kon niet voorkomen dat de beul een slagader in zijn been trof. Het bloed gutste uit de wonde.

Een ooggetuige verwittigde de politie. Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar.

Serge werd meteen overgebracht naar het ziekenhuis. Hij had intussen ruim twee liter bloed verloren. Dat hij nog leeft is een wonder, bevestigen de artsen. Zijn aanrander Rachid werd aangehouden. Zijn vader wou zijn plaats innemen, maar dat is niet gebeurd. (yb)
www.nieuwsblad.be



Tiens tiens, nu hoor ik niemand die kapotgeneukte term: "zinloos geweld" zegge...
_________________
beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
thierry16
Sympathisant


Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 129
Woonplaats: HERENT (Vlaams-Brabant)

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 18:11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

gezien? 2 liter bloed verlore
en ni vergete da ne volwassen mens ongeveer 5,250 liter bloed heeft
diene heeft chance gehad!

MAAR wa gaat er gebeure me da stuk krapuul? bwa, twee maandjes maximum en dan kan m terug beginne aan zen achterlijkheid...
om ziek van te worde
_________________
beter ??n dag een leeuw dan honderd dagen een lam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jonathan85
Sympathisant


Geregistreerd op: 26 Sep 2008
Berichten: 20
Woonplaats: Tremelo

BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 14:56:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik rij geldtransport in die buurten, belgie is naar de kloten, we hadden is een ongeval met [edit forumbeheer!] allochtonen, politie kwam na 30 min, en ze bevolen ons om direct ons boeltje te pakken en hun te volgen naar veilige zone, ik heb alle dagen discussies met die kerels, over parkeerplaatsen, voorang van rechts, het feit dat we hun wagen blokeren als ze gaan shoppen en doppen, ik probeer mijn boterham daar te verdienen, komen ze nog wa op mijn kop kakken terwijl ik eigenlijk voor hun en hun dikke moeder aant bijwerken ben, vandaag nog een deur op een allochtoon zen neus gesmeten, als ik zeg dat de sas van de bank enkel door ons mag bemand mag zijn dan is da toch zo lol, ik kan boeken schrijven over die problemen, ma dan zijde ne racist en doemdenker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.