FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


kolwezie Congo belgi? Frankrijk

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 01:42:15    Onderwerp: kolwezie Congo belgi? Frankrijk Reageren met citaat

goed,


de strijdbijl PUBLIEK was en is begraven tussen mezelf en een lid van de uda..die ooit kapte op de franse inerventie op kolwezie waar de politique belge het even in zijn broek voor deed en inderdaad geweigerd wwerd door Frankrijk, niet dat de belgishe paracodo's slecht waren maar de bezieke politiek wel!


k zag onlangs een vergetelheid van mezelf...patrice lemumba....


hoe de belgen hun hyprocisie ten toon spreiden met deze half gare (al zeg ik het zelf!)

wel beste belgen steek de hand in uw eiegen boezem...!!lemouba en zelfs uw Koningen schaaamte moesten jullie hebben! zeker aaan die die het REP aanvallen als barbaren! de ware barbaren op het afrikaanse contignent waren zonder uitzondering de belzieken! wast ni over rubber dan wast over de rest dus zwijgt schoon!


ik hoop dat "historisie" dan ook eerlijk zullen zijn daar eens over te schrijven!! kijkt eerst in de spiegel en zaagt dan over een ander!





BELZEN! lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 22 Nov 2008 01:42:15    Onderwerp:

Terug naar boven
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 01:46:57    Onderwerp: Reageren met citaat

EN JA DE EERSTE CIE SPRONG DE NEGENTIENDE! WAARVAN IK ER 1 IN DE AMICALE HEB!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jos
Oud Para Commando (abl)


Geregistreerd op: 18 Aug 2008
Berichten: 14
Woonplaats: hamme

BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 12:27:04    Onderwerp: Reageren met citaat

inderdaad hans het 2rep werdt gedropt op het moment dat wij langs de spoorweg liepen richting stad na een stormlanding
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 18:47:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ken PERSOONLIJK twee ex legions van de 1ste Cie, waarvan ??n aalstenaar die 15 jaar diende en het Legion Espagniol ok deed, een bescheiden vent maar ik weet zijn histoires...heb ??n van zijn beste maten ontmoet alszijnde Ancien In Calvi..

hem gebeld vandaar en zijn makker doorgegeven, ??n en al kameraadschap aan de Gsm en ik dikke pinten als dank van twee vrienden die ver van ??n wonen !!!!!

"bibi" herstelde of beter verzorgde de communicatie tussen die twee meer dan 25 jaar elkander ni gezien!!!

mijn eigen vrouw was er bij!

Vive la Legion, vive le 2REP et nos camarades Para's belges!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 18:59:15    Onderwerp: Reageren met citaat

jos schreef:
inderdaad hans het 2rep werdt gedropt op het moment dat wij langs de spoorweg liepen richting stad na een stormlanding


't is toch erg van FILM FOTOMATERIAAL te bezitten terwijl mensen bvb van de Uda zonder weer ambras maken het tegendeel te bewijzen..ik begrijp wel heel goed dat de Franse een vuile coupes hebben gespeeld, maar daar kan de ?hte legionnair die zijn werk doet ophet terrein NIET aandoen...!

ieder van ZIJN generatie deed zijn werk, en de regering zit niet echt direkt in van zijn vreemde zonen uit te zenden nog vandaag niet!

dus waarom zouden wij ons schamen! terwijl bvb een ABL en zlfs hun koningshuis zich schuldig maakten aan ongeveer of zelfs slechter ...(lemumba etc)


ach kom! zelfs de US SF was in ruanda...enz enz..."onze" jongens bvb in ruanda zijn opgeofferd! en Vrhofsatdt heeft eenjaar nadien openlijk zijn excusses aangeboden "in naam van het belgsiche volk"...amai mijn frak! (en was op het nieuws dus ni uit mijn duim geluld) OOO vaderland..

zing ik nog liever "le boudin"!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.