FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Strombringer

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Stel u even voor!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
strombringer



Geregistreerd op: 18 Aug 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 16:14:32    Onderwerp: Strombringer Reageren met citaat

Yeep de manne , als het mag kom ik hier ook wa leuteren , je kon me voornamelijk vinden op de site van Pieter , maar ze gaan me daar in de toekomst wa minder zien , ik praat liever met mensen die eeen ongezouten mening durven geven , en ik weet dat het hier recht voor de raap is . Voor de rest oud paco , die stillekes zijn haren , maar niet zijn streken aan het verliezen is Razz Razz Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 18 Aug 2008 16:14:32    Onderwerp:

Terug naar boven
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 07:01:00    Onderwerp: Reageren met citaat

allrightdy welkom

Pieter zijn site is TOP de kerel zelf ook, maar in dit apenland mag niet alles worden gezegd het regende dan ook klachten..aan zijn adres..dat is voor hem niet echt leuk ..ook ??n van de rede waarom ik er schoon genoeg van heb..ik kan ?n ik wil niet politiek correct zijn! ik krepeer nog liever! Evil or Very Mad

hij mo?t en kan niet anders..ik begrijp dat

hij heeft me een mail verzonden met de bedreigingen (in principe) van justici en defensie!!!! omdat wij daar ongezouten onze meningen verkondigen..
den abl vandaag das voor mensen vrij van alle zonden..! een kader mag met moeite vloeken op ene of het politiek correcte vingertje van ??n of andere vakbond (met vooral v??l "slimme" mensen in) staat klaar om klachten in te dienen..
awel dat circus das NIKS voor mij, of men is soldaat of men is dat niet maar dat! jezus christus man!

ma goed..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
strombringer



Geregistreerd op: 18 Aug 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 20:14:26    Onderwerp: paracommando.com Reageren met citaat

Gelijk heb je Repman , Pieter zen site is top of the bill !!! En in al uw antwoorden en gedachtengang kan ik U perfect volgen , daarom dat ik er minder ga piepen , maar heeft absoluut niets mee den Pieter te maken , want die levert puik werk !!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 07:39:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ow maar ik ga af en toe nog lezen op het forum daar..ik log niet in en lees gewoon wat..

let op mijn woorden ..als de "kat van huis is dansen de muizen"

ben eens crieus wat voor interessante mensen even intressante dingen gaan naar voor brengen! Rolling Eyes

heb dat nogal gezien "aah? den diene is daar ni meer?" lap en ze beginnen eraan lol..

read my lips!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Stel u even voor! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.