FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Gisterenavond

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
C.L



Geregistreerd op: 22 Aug 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 06:24:48    Onderwerp: Gisterenavond Reageren met citaat

mja men mag hier kletsen en zeveren het lijkt dus...

Ik heb hier de laatste 4 weken problemen(maar de ogen zijn ook wel totaal opengegaan langs ??n zijde, en men echte vrienden zijn nu wel TOTAAL duidelijk geworden... zij die ECHT met u inzitten komen dan wel boven drijven). Nu had ik gisteren nog iets erbovenop gekregen, nogal vrij hard(noem het maar een fucking pletwals die over me heenreed, al? zo voelde het) en op het eerste moment was alles ok maar toen ik naar huis moest rijden begon da dus toch wel serieus iets mis int koppeke te zitten.

Op een gegeven moment ben ik door mij doen de controle kwijtgeraakt van het stuur, de auto sloeg volledig naar links uit, half schuin slippend. Op de linkerkant van de baan was een soort riolering dat uit de grond kwam en ben daar recht op gegeaan met het linkervoorwiel(wat volledig in frut is, en ik vrees de motor ook want er lekte niets als olie uit). Daarna ging ik rechtdoor alles in slowmotion, met schuin de bestuurdersdeur richting een verlichtingspaal.... ik dacht echt dat ik erop ging.... op het laatste moment ben ik er juist, maar knaljuist nog naast gegaan.(eerder men ogen toe gedaan want ik dacht dat ik ertegen ging en ben ernaast beland toen ik men ogen opendeed, en dit zonder te overdrijven tegen een snelheid van rond ergens de 90 of 80 km/h)

Soms denkt men dat men zen eigen kent maar blijkbaar was er toch nog iets wat mij totaal overstuur kon maken. Terwijl ik meestal kalm reageer en relativeer.(herexames zaten ook wel serieus int kopke ofc)

Sommige dingen ziet men echt niet aankomen soms... en dingen die men totaal niet verwacht misschien daarom?

Toch ik kan veel hebben, maar blijkbaar was er toch ??n ding wat recht door het hart boorde...

Annyway life goes on, nog een week en half slecht leven en dan zien we wel.

Elke dag wss 60 km met het fietske aangezien ik geen ander vervoermiddel heb om op de campus te komen nu, tijdens het schooljaar zit ik er niet zo met in. Maar deze en volgende week komt dit zeer slecht uit...

Nu nog bijkomende kosten voor mij ouders(die alle 2 al langdurig ziek zijn, waarvan het inkomen ook al een pak minder is).
Zelf kan ik momenteel de herstelling niet betalen aangezien ik niet heb kunnen werken dit jaar door mijn operatie.(tenzij ik van mij spaarboekske geld afhaal maar dat willen ze blijkbaar niet)


Problemen komen nooit alleen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 26 Aug 2008 06:24:48    Onderwerp:

Terug naar boven
C.L



Geregistreerd op: 22 Aug 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 07:48:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Het leven zoals het is... van onozelheden en stommiteiten tot ...

Zij die al meer levenservaring als ik hebben zullen ook wel hun deel gehad hebben...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 10:55:41    Onderwerp: Reageren met citaat

maatje; he hebt hoerechanche gehad, of ge zat hier niet meer te typen!!!

(met die paal te missen!)


en eum..als ge met de wagen rijdt, moei geen "kopke laten werken" zoals ge ziet te gevaarlijk!

trouwens waarom..als je iets voor hebt waarvan het "kopke gaat werken" moet je altijd proberen positief denken! "vrdomme dit of dat, maar minstens ben ik nog gezond, minstens kan ik nog dit en dat"

ipv u te laten gaan..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
C.L



Geregistreerd op: 22 Aug 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 11:55:23    Onderwerp: Reageren met citaat

tja impulsieve reactie, als ik u nog eens zie zal ik het verhaal bij een frisse pint wel eens doen.(op mijn kosten ofc Wink)

Daarjuist de auto tot hier getakelt, zoals ik al dacht boite kapot en velg.

Waarschijnlijk was alleen de velg kapot als het van de riolering is, maar mijn wiel is blijven haken achter 3 betonnen balken van die zijn betonnen muurke. Die ook kapot waren. Kga daar de kosten wel vergoeden als die mens het gerepareerd had(allegeluk super sympathieke mens)

Nu kweet niet dak het ga laten maken in de garage, ik kan dit opt school wss als project voor de mannen die automotive engineering doen opgeven. Dan moet ik geene frank geven aan uren en is het ook gemaakt. Nadeel is dak dan een halfjaar ga moeten wachten want dit is pas in het 2de semester...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vranken J.C.
Oud Para Commando (abl)


Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 42
Woonplaats: AS 3665

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 18:08:35    Onderwerp: Reageren met citaat

K'weet niet wat ge studeerd, maar ik zou er zelfs aan beginnen te repareren, lijk zaterdags en s' zondags,(t' is in iedergeval beter dan op stap te gaan met uw vrienden) zo spaart ge u tweemaal geld uit, met de reparatie en met op stap gaan. (tweemaal geld in de pokket!!!)
_________________
Groetje's en tot een dezer;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vranken J.C.
Oud Para Commando (abl)


Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 42
Woonplaats: AS 3665

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 18:12:35    Onderwerp: Reageren met citaat

En nog ene goede raad, in't vervolg wa voorzichtiger H? manneke, ge moet nog een HEEL LEVEN MEE!!!!
Laughing
_________________
Groetje's en tot een dezer;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
C.L



Geregistreerd op: 22 Aug 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 18:33:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Spijtig genoeg ga ik moete mededelen dat de auto total los is omdat de vering en alles wat eraanhangt scheef getrokken is. De prijs van dit goedje is de moeite niet meer waard volgens mijn ouders(zit zowiezo al aan 2500?... domme is dat ik totaal geen blikschade heb maar wel de aandrijving en vering naar de ruk door die balken. Ik krijg in de garage er nog 1000 of 1100? voor en ga deze waarschijnlijk daar ook van de hand doen. En een klein nieuw autotje kopen. Ala citroen C2 of twingo.

Groeten

C
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vranken J.C.
Oud Para Commando (abl)


Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 42
Woonplaats: AS 3665

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 18:44:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Als dat er in zit dadde ene nieuwe gaat kopen, wees dan maar een beetje
voorzichtiger in t' vervolg, enfin k' wens je in ieder geval meer geluk met uw volgende aankoop.

En troost je, 2/3 van de beginners krijgen dit voor, inklus ik in mijne jonge tijd. K' heb er ook twee op ene knak gereden, k' had het geluk dat ik ze idere keer weer zelfs heb kunnen herstellen, maar ja, in die tijd moesten we nog niet naar de keuring met onze auto!!!!!!!!! Laughing

En kosten de rezerven stukken ook niet zoveel als nu..........nu kunde ook beter een nieuwe kopen, komt mischien nog goedkoper uit dan te repareren Razz
_________________
Groetje's en tot een dezer;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
C.L



Geregistreerd op: 22 Aug 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 27 Aug 2008 06:42:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd JC, maar ik ben wel al vrij voorzichtig... ik was gewoon totaal kierewiet en doorgedraait door de shock op dat moment, vooral men eigen nog meer opgefokt gemaakt(van wat ik ervoor te horen gekregen had). Belachelijk en onozel maar soit... hoe rapper dat ik er over ben(zit soms in men kopke nog wel) hoe beter... langs een kant toch wel een belangrijke levensles geleerd...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.