FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


het geval chris""3para"
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 09:45:43    Onderwerp: het geval chris""3para" Reageren met citaat

binnenkort een mooie verzameling van Proza's en po?zie gericht aan mij door ??n van mijn grootste internetfan!

Laughing Laughing Laughing


hij starte zijn kruistocht midden augustus

waarop ik hem dit antwoorde..echter zonder resultaat..hij blijft volhouden in de GEKTE

nu spaar ik hem ook niet meer


MIJN pm van 15 augustus;


<<


Mijnheer de Para (dan)

Waarom en met welke rede starte uwe maat Jean Pierre een artikle gestaafd met VALSE foto's een hetze tegen het 2REP?

dat ik daar op reageerde is niet meer dan normaal! mocht ik iets over de ParaCdo's schrijven goed overdreven en met valse foto's ge zou er ook ni kunnen mee lachen! ofwel soms?

Twee uwe Generaal..wel toen ik als 18 jarige een selectie probleem had en ik hem tijdens de VIJFKAMP (4de..haalde) anpcv dendermonde, ik samen met een Ancien wat hulp vroegen uitleg ivm de selectieproblemen wuifde hij mij gewoon weg..toen ik hem dan zei dat er niks anders opzat dan mijn kans te gaan wagen in het vreemdenlingen legioen was het hek helemaal van de dam..uwe generaal wist me te vertellen dat de legionnairs homofielen waren!!! ja ge leest het goed! wel mijn beste, ik heb nooit benaderd geweest om in mijn reet te laten zitten! om het op mijn "marginale manier" te zeggen!

wat ik daarvan denk van uw generaal zijn uitspraken..jah

dat hij wat last had van het REP daar in Kolwezi dat kan zijn...
ten andere mag het Rep en enkele van zijn Legionnairs gelukkig zijn dat de belgen er waren..soigneren van de geblesseerde legionairs..waarvan als ik me nie bedrieg ??n "grave"
heel zeker gewond geraakt heel zeker van niks te doen..

ik ken een Ancien uit Aalst die met de 1ere Cie sprong op Kolwezi..ik zal JP zijn boetade eens aan hem voorleggen!
ten andere ben ik al eens aangeschreven door een Ancien (overzee) ook een van Kolwezi met "een belgisch PARA COMMANDO schrijft zever.." ik heb hem geantwoord dat de heer VD geen Para-Cdo was en zeker niet in Kolwezi was..

Ik heb samen gediend met twee ex ParaCdo's in het REP...waarvan een Kroo..fantastiche goede soldaten!


ik heb veel contacten met De ParaCdo's, en hun Anciens, de mensen hebben me altijd al geholpen met van alles en nog wat waar ik hen zeer dankbaar voor ben!

en mijnheer!! ik heb de
PARA COMMANDOS ALTIJD HOOG IN HET VAANDEL GEDRAGEN!
ze bezig zien op het terrein is een streling voor het oog!
en ik kom niet mouwvegen aan u adres, ik zeg gewoon wat ik zag en er van vind, das al!

mijn intrede hier jaren geleden mijnen beste was om het vuur te komen openen op een Legionnair die beweerde dat ze beter waren als de ParaCdo's..na een Enquete op die persoon ben ik te weten gekomen dat deze uit onze rangen was gedesteerd kort na zijn aankomst in Calvi..haha, ik heb hem nie gespaard..geloof me!

U, om mij marginaal te noemen, gefrustreed en wat dat het allemaal was.

in zekere zin ja ben ik gefrsutreerd klopt als ik zie naar de samenleving want dat kan v?????l beter! zo zitten we in elkaarr nee? streven voor beter! zeker als daar mogelijkheden voor bestaan dat zal u al oud ParaCdo goed kennen ook.

U mijnheer kan u dat recht niet verwerven..u kent mij niet!
vraag eens aan mensen die me wel kennen hoe de echte Hans in elkaar zit...
als ik iemand moet helpen in een werk of iets anders en ik zeg ik kom dan KOM IK, sommige zal ik eens een Horloge kopen zodat ze dat ook kunnen en op tijd!
uiteraard laat ik me niet doen! zeker niet door dat stuk Aircommando of pummels die nog nooit een wapen van dicht bij zagen (open gedeelte..)


uw uitval was een betje straf..JP de aircondoom dicht ligt vast dubbel vant lachen! geslaagd in z'n opzet..
ge weet er zijn mensen die werk hebben en andere die knechten hebben...

ik zeg u zo waar ik hier zit! die man heeft geen boter op z'n hoofd!
echt niet! ik weet veel over zijn fraai verleden...
en ik zeg; "zie wat ge in huis haalt he!"
maar ja die man is beter, oprecht, eerlijk en z?ker niet gefrustreerd..






ma goed..
hopelijk zegt deze pm u iets meer en ja kunnen we de plooien iets glader strijken (?) en licht u eens in wie ik ben als gewoon persoon in plaats van u te laten opnaaien door; geldwolven en andere die hun "bijverdiensten" en hun ware aard in gevaar zien komen>>





echter zonder gevolg nee integendeel het verergerd nog!

die man is gek!


Laatst aangepast door 2repman2cie op 21 Okt 2008 10:40:33; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 23 Aug 2008 09:45:43    Onderwerp:

Terug naar boven
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 09:46:09    Onderwerp: Reageren met citaat

bent zijn meesterwerken aan het bundelen LOL!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 09:53:41    Onderwerp: Reageren met citaat

iedereen mag weten dat Chris3para meester in het kappen op mijn persoon MAAR OOK OP HET GEHELE Vreemdenlingen Legioen, dus aan de Anciens en aktieven die komen lezen

u bent bij deze gewaarschuwd!

ik heb in vijf jaar forum (bij hen) zo'n een houding van een zogezegde oud ParaCdo gezien! nog nooit!
ik en ik niet alleen hebben onze twijfels over de echtheid van deze "paracdo"

volgens mij ...heeft hij mensen in het ootje genomen en kan zich onder de noemer oud paracdo "iet meer" risceren..

aan de ParaCdo's vraag deze eens uit..en wil em niet antwoorden ..BAN HEM DAN!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 09:59:03    Onderwerp: Reageren met citaat

mail aan die kerel





--------------------------------------------------------------------------------

From: hans@degent.be
To: Chris.3Para@hotmail.com
Subject: van de pot gerukt
Date: Fri, 22 Aug 2008 14:31:40 +0200



mijnheer

ik las

"Enne vooral "Multie-Culti avant la lettre" zodus vooral super-multie-cultureel dienen jongens!Dat werd waarschijnlijk vergeten in de tekst.Heel raar,heel raar.
Enne het is spijtig genoeg de warheid wat ik hier zeg.
Paragroet chris3para "


wat bezield u feitelijk?!
wat heb ik je misdaan, of ben je zuur van karakter dan?

ik stak mijn hand uit zelfs na uw uitval..en u blijft arrogant uit je nek te lullen, luister moeit uw met eigen winkel waar je zo trots op bent! ge wou toch geen affaires niet meer, wel hou dan uw mond!

k zout aprecieren echt wel!
ik moei me niet meer op het forum trekt ulle plan mee!
en als ge over iet lult zie dan dat je wat op de hoogte bent van de "affaires"

in uw belgisch leger koken ze appart voor moslims in ons "super multicultureel Legioen" zoals ge dat komt naar voor brengen is het vreten wat de pot schaft! moslim of niet!!
in uw abl hebben moslims meer rechten dan gij..

as ge uw boterham opeet in de ramadam in hun geburen lopen ze naar de vakbonden die hen nog gelijk geven ook..Vakbond en Leger..ferme farse.



just ffkes om uw wat te helpen redeneren





----------------------------------------------------------------------------------

zijn antwoord


Meneer,
Je spreekt wel als nen echten "fransman" nen dikke bravo enne wees er fier op enne je komt van eigen bodem mar hebt gene respekt voor eigen bodem wat je ook zegt.Mijn smoel moet ik voor ene zoals jij niet houden nen gatlikker zoals sommige die opkijken nar jou ben ook al ik niet beste meneer.
Enne te koop lopen met alles enne nog wat doe ik ook niet want dat is pas nen profesionelen soldaat.
Dat zou jij moete weten man.ik hou niet van dat gelul enne onze eigen jongens presteerden altijd in stilzwijgen net als nog andere eenheeden uit buurlanden waar men diende voor eigen bodem met respekt voor anderen.Maak verder rustig reklame voor je forum op de kap van gesneuvelden zoals je deed in het algemene nieuws enne is dat je ere?Neen man neen dat is niet mijn maatschappij zoals jij bent als persoonlijkheid neen.Vergeet vooral niet te groete voor de franse vlag.




-------------------------------------------------------------------------------







mooi he Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 10:18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

".Maak verder rustig reklame voor je forum op de kap van gesneuvelden zoals je deed in het algemene nieuws "

en dan de opmerking over dat te koop lopen...als aktieve zou ik dat niet doen dat klopt, nu als Ancien en dus burger doe ik toch wat ik wil nee?

sommigen blijven precies heel hun leven "speciaal agent"
precies of ze mogen over niks praten..zo speciaal zijn ze..

laat me niet lachen Wink


zoals ik zeg

laag bij de gronds....die heeft het goed te pakken

en ook maar WAAROM?

wat drijft een mens zo hatelijk te zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
EdelweisS
Aktief Legionair


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 2
Woonplaats: cAme from eastern eu....

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 10:57:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Belge,

yeah you told me about that ...



tu t'en foutes des Conards pareille..!


fuck them..

best regards
_________________
Legio Patria Nostra.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 11:02:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Salut Wink

en faites vous avez raisson

regarder votre mailbox


see you later aligator Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 11:26:42    Onderwerp: Reageren met citaat

gevonden op het nieuws overzicht van de Para's

op mij..


"bla bla.. en dan dit;

(de "link-gratis-forum" is hier naar mijn mening ongepast...trieste ingesteltheid van wie dit doet....Meer zeg ik niet uit respekt maar het maakt me woedend! )""











waar haalt hij het RECHT?????

is onze fiere Belgische Para..die ons toch maar uitschot vind, mensen als JP van de uda..ophemelt, de Operatie in Kolwezi door de fransen een Farse vind...wat haalt deze het recht WAAR!

woedend.godverdomme, hou zou beter eens naar zijn geest laten zien!


ik denk dat het feit in Afganistan met Frabat NIKS TE MAKEN HEEFT MET DEN ABL NIKS, maar eerder iets met Het Legioen, zijn aktieven, hun familie en wij DE ANCIENS! die op onze manier waar ter wereld ONZE jongens en die van het RPIMA steunen!

alsook hun familie...

paracodo chris die zo al een hekel heeft aan de franse eenheden zou beter op zijn terrein blijven en ons gerust laten!

zeker als het hem dan nog gaat over zo'n een triest geval!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 11:42:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zal u zelfs vertellen beste chris, dat ik met de webmaster van ParaCdo even per mail contact heb..

over het verdere verloop op het forum van de Para-Cdo's


ik stelde hem voor, de hoek Buitenlandse elite te sluiten of op te doeken
daar bvb het L.E. of andere buitenlandse eenheden.

het Forum paracommando.com zal denk ik in de toekomst enkel ParaCdo draaien, voor de anciens, de jongeren, de aktieven enz..

de gesloten hoek stelde ik hem ook voor enkel ParaCdo te maken enkel GEVERIFIEERDE ECHTE paracommandos, geen Legionairs, geen dit en dat, nee..enkel ParaCdo..


voor de rest al wat buitenlanse eenheden betreft kan men in alle wereldtalen op allerhande forum gaan discuteren op forums en sites gemaakt door Acniens of Aktieve van bepaalde eenheden.

kom daar uw kophol es ff opentrekken!

schrijf u in bij Chef munch en kom uw "caise eens rouleren" bij ons...

forum Chef Munch; http://legion-etrangere-munch.com/forum.htm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 12:06:49    Onderwerp: Reageren met citaat

chris3para's woorden te vinden op http://paracommando.com

in verander uw leven in buitenlandse elite


zijn woorden

"Chris3Para wo 20 aug 2008, 23u58


Geregistreerde deelnemer #4362
Geregistreerd: do 26 jun 2008, 23u38
berichten 15
Enne vooral "Multie-Culti avant la lettre" zodus vooral super-multie-cultureel dienen jongens!Dat werd waarschijnlijk vergeten in de tekst.Heel raar,heel raar.
Enne het is spijtig genoeg de warheid wat ik hier zeg.
Paragroet chris3para
"






___________________________________________________________


mijn antwoord


beste

ik heb verschijdene mails binnen van collegas van u..
met opmerkingen ivm uw gedrag..en ik bluf niet

u mag u dan ook verwachten dat u ??n der deze eens onder de loupe word genomen betreft uw militair verleden, in vijf jaar forum heb ik dit van een echte ParaCdo nog nooit gezien die laag bij de grondse rechtstreeks aan mijn gerichte aanvallen dan nog zonder rede!
het is duidelijk dat u met uw 10-15 postingskes waarvan de helft dan nog wel scheldtirades zijn aan mijn adres op een platvloerse manier..dat er iets niet juist is..uw gedrag doet me twijfelen aan uw persoon en ik ben niet alleen geloof me!

ER ZIJN MATEN VAN "u" MIJNEN BESTE, DIE BESCHAAMD ZIJN IN UW PLAATS!!!

nog een goed weekend

lol


Laatst aangepast door 2repman2cie op 23 Aug 2008 17:39:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 12:16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

we gaan nog ff verder!
dit was in de "gesloten" hoek..als dat tussen de " " staat mag ik ook dingen gebruiken...



Chris3Para wo 13 aug 2008, 19u57


Geregistreerde deelnemer #4362
Geregistreerd do 26 jun 2008, 23u38
berichten 15
Diene UDA man jp Van Doorselaer heeft toch een prachtig stukje over de afrikaanse operaties geschreven in het blad Fall Out van ANPCV Menen.Het betreft nen interessante bijdrage over de gebeurtenissen ivm Stanleyville ,64 waar onze jongens afsprongen om levens te redden.Met kennis van zaken dat is toch duidelijk.we zijn toch geen dommerikken.Diene jp van de UDA heeft nog nooit de pretentie gehad om over te komen als PaCo,hij word dus aangevallen omdat hij eens iets anders schrijft ivm een ander eenheid,waarom zou dat niet mogen?Onwetendheid heeft hier duidelijk geleid tot al deze heisa terwijl de geschiedenis de waarheid heeft bewezen.Betreft het overdrijven van de supergevechten in films zoals La legion saute sur Kolwezi en de boeken over dat alles kan ik zeggen dat ze daar in Frankrijk maar al te graag de mythe in stand houden want ze vernielden zelf een pantserauto van hun bondgenoot Mobutu.De legionnair die was uitgenodigd te Schaffen met de vieringen verteld gewoon de waarheid en daar hebben ze in Frankrijk angst voor.Ik heb respekt voor allen maar blijf fier om nen paracommando van eigen bodem te zijn.
met paragroet aan alle jongens van Chris(ex Solmalia en Ruanda)



en eum

fanmail voor mij..lol


Chris3Para vr 15 aug 2008, 00u00


Geregistreerde deelnemer #4362
Geregistreerd: do 26 jun 2008, 23u38
berichten 15
Zeg meneer van het legioen,Ik ondersteun als nen eerlijke Paracommando iemand als JP Van Doorselaer volledig waar en wanneer ik wil enne ik moet me zeker niet tegenover u verantwoorden met wie ik al dan niet praten wil.Zijn brief die jij hebt afgeprint is de waarheid wat een persoon als jij betreft.Het is je eigene keus geweest naar het legioen te gaan maar dat is je eigen zaak.Bij onze eigen jongens moest je er niet zijn.Duidelijk gefrustreert dus hierdoor.Dat kan je merken aan wat je schrijft tegen andere jongens.Het zijn de gansen tijd uitbarstingen en bedreigingen aan jongens die niet in je kraam passen of met jou niet willen meedoen.Hou er mee op want je bent veel aan het kapot maken met je marginaal gedrag.En daarmee heb ik het over jou dus verdraait men woorden niet.Onze generaal Depoorter schreef het duidelijk in een van zijn notas dat hij niet met de rebellen maar enkel met het legioen last had in Kolwezi 1978.Hij maakte hen duidelijk dat hij als bevelvoerende kolonel SBH en niet zij het bevel hadden over de operatie.Of ga je die paraofficier ook proberen aanvallen?Ik ben fier op mijn eigen eenheid van eigen bodem als para en zal zeker niet opkijken naar een type als jij.Verder wens en heb ik met jou geen affaires.Chris 3Para







toch raar dat vele verwijten aan mijn adres voorkomen in zijn eigen gedrag...bewezen..je kan de haat en scheldtirades overal lezen..

vraag me eigenlijk af wie hier de marginaal is... Rolling Eyes Laughing


Laatst aangepast door 2repman2cie op 23 Aug 2008 12:22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 12:18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

eigen bodem eigen bodem k'em nog niet anders gelezen lol

zou hij lid van Blood und bodem of een andere donkere nazi groep?

hehe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 12:53:47    Onderwerp: Reageren met citaat

wat zou ik die man toch hebben misdaan?

echt ik vraag het me af...zou hij daar zelf kunnen op antwoorden?

ik betwijfel het... Confused

ma goed..il ce demerde!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 15:25:07    Onderwerp: Reageren met citaat

die kakt op mijn kop van gefrustreerde legionair..

http://www.paracommando.com/forum_viewtopic.php?12.84622

maar je moet eens zijn postings lezen

ik vraag me echt wel af wie hier de "gebelde zot" is

"somali? enne ruanda"

"eigen bodem"

die mens die VANGT!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
2repman2cie
Ancien Legionnair/ site administrator


Geregistreerd op: 16 Aug 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Belgistan..

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 15:44:01    Onderwerp: Reageren met citaat

tot slot herhaal ik nogmaals de vragen!

waarom die hetse tegen mij? wat heb ik die misdaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 23 Aug 2008 15:44:01    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vreemdelingen Legioen Forumindex -> Le Club Cie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.