Tjah de pubertijd, dan kun je toch wel last krijgen van puistjes.
Ik heb het nog niet zo, mijn huid is juist droog in plaats van vet. Doordat mijn huid dus droog is heb ik ook nouwelijks last van puistjes, maar wel weer van jeuk en bultjes. wat je vooral niet moet doen:
Niet aankomen
Krabben is absoluut verboden en uitknijpen is niet goed. Het talg in de puist kan in plaats van naar buiten ook naar binnen spatten, waardoor ontstekingen kunnen verergeren.
^conclusie je bultjes worden groter en het is vervelender etc.
Puistjes en bultjes worden ook niet veroorzaakt door eten:
Veel mensen denken dat chocola slecht is voor je huid. Omdat ze dat denken gaan ze extra letten op puistjes waardoor je ze dus sneller ziet dan normaal. Het kan natuurlijk wel dat eht door voedsel komt maar het kan ook de bovenstaande oorzaak zijn.
Clerasiel:
tjah, clerasiel je kent het wel. maar gebruik dit niet! het help niet en je krijgt er misschien zelf wel iets meer puistjes van.
en zo kan ik nog wel doorgaan, wat wel goed is:
een beetje zon, teveel niet dan word het juist erger.
ja de meeste hebben er toch wel last van maar het is net wat je zegt de reclames van clerasil zeggen wel binnen drie dagen weg dat klopt ze zijn zo verdewenen maar komen daarna weer dubbel terug dus ik raad je aan het niet te gebruiken mijn tip is ga naar je huisarts en vraag om een middeltje zei hebben toch meestal het medicijn dat echt helpt!
_________________ hou van me meisjes(l)
ook van me jochies(k)
miss ook van jou:P
dit is hip (H) en sgattig(A)
- Geplaatst: 23 Apr 2008 09:16:28
Tanja24
Site Admin
xMusic schreef:
Je bent toch 24, heb je dan nog puistjes?
Nouja, ik heb vaak zweetpuistjes,
maar echte jeugdpuistjes heb ik nog niet.
ik heb puistjes als ik ongesteld moet worden die worden ook wel ongesteldheids puistjes genoemd is erg irri want het is er altijd maar 1! en iedereen weet dan ook gelijk dat ik ongesteld ben of moet worden
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!