Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vortax Human

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:25:53 Onderwerp: |
|
|
Katherine
"Ik was alleen, in slaap gevallen onder de berg kussens in de zetel.." ze lachte dan even charmant naar Ian en nam weer een broodje. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:25:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Elenasalvatore Site Admin

Geregistreerd op: 22 Okt 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Daar waar ik geboren ben
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:27:36 Onderwerp: |
|
|
Krystal.
" Ik kom je helpen charles is dat niet lief...?"
En gaf hem kus op zijn wang...
"me broertje moet wel goed geleerde man zijn!"
" hihi" _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|

Geregistreerd op: 22 Okt 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Daar waar ik geboren ben
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:28:53 Onderwerp: |
|
|
Ian.
" je had ook bij mij mogen liggen! Hoef je niet zoo alleen te slapen!"
En ik liet me verliefde blik zien.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

Geregistreerd op: 28 Jun 2012 Berichten: 1286 Woonplaats: Mystic Falls
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:32:56 Onderwerp: |
|
|
Christian
Hij liep richting de telefoon en belde de school op 'Ja goedendag met mallory spreekt u, Ja ik ben even in verband met Charles na aanleiding van u bericht gisteren avond. Het is me niet in de koude kleren gaat zitten dat onze charles zich zo gedraagt op school en niet luistert in de lessen en afwezig is. Hierdoor hebben ik en me vrouw besloten onze zoon thuis les te geven. Nee maakt u zich geen zorgen meneer, alles is in orde er komen professionele leerkrachten langs en een klaslokaal aan huis waar ze in alle rust kunnen leren. Wil u zo vriendelijk zijn om alle lesstof door te mailen en een contact formulier waar ik de uitschrijving van Charles en anissa onderteken en opstuur? Heel erg bedankt.' hij hing op en ging weer aan tafel zitten. 'Zo, dat komt goed.' grijnsde hij. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Vortax Human

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:38:40 Onderwerp: |
|
|
Katherine
"Ja, helaas was je kamer op slot.. en was je naakt.." ze lachte dan even naar hem. "Of heb jij andere bedoelingen dan mijn gezelschap?" grapte ze dan naar hem ook al zou ze het niet erg vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 13:39:18 Onderwerp: |
|
|
Charles
Ik spuug mijn drinken uit als ik Krystal en Chris zo hoor. Met een grom sta ik op en loop geirriteerd naar boven. Ik loop weer naar beneden en pak de hele kan met vruchtensap en neem die mee naar boven.
School
We hadden de mail snel klaar en sturen de lesstof op met een kennistoets erbij.
Geachte heer en mevrouw Mallory,
Bij de bijlage vind u de lesstof die wij op school behandelen. Aangezien u misschien hoogte wilt krijgen van de kennis die uw kinderen bezitten hebben wij er een kennistoets bijgevoegd met het antwoordenblad. Als u vragen heeft over bepaalde lesstoffen mag u gerust mailen.
Veel succes.
Met vriendelijke groet,
Gerard Twain
Directeur. |
|
Terug naar boven |
|
|

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 14:01:22 Onderwerp: |
|
|
Ian.
"Katherina petrova,"
Zei ik serieus.
"Mijn kamer zit nooit op slot, en ik heb altijd zin in gezeldschap...
En het liefst van jou!"
Krystal.
"Nou charles dan kunnen we beginnen!"
Zei ik laggend! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Vortax Human

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 14:12:19 Onderwerp: |
|
|
Katherine
"Oh dan zal ik vast de verkeerde deur gepakt hebben.." ze grijnsde dan weer naar hem en gooide een lucht kus naar hem en stond sierlijk op, liep vervolgens dan naar de woonkamer en ging voor de TV zitten die ze op had gezet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 14:39:57 Onderwerp: |
|
|
Christian
Hij las de mail nauwkeurig door en liep met de uitgeprinte toets naar charles en anissa.
'Laten we beginneb.' Zei hij netjes en legde de test op hun bureau en gibg op hun bed zitten om toe te kijken 'en niet spieken of antwoorden opzoeken.' Grijnsde hij. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 14:46:32 Onderwerp: |
|
|
Charles
Ik kijk naar de toets en zucht hard. Als eerste loop ik naar de kast en kleed me aan. Ik pak een pen en lees de toets even door. "Wat krijg je als je 3 sinaasappels in je hand houd er nog 1 bij doet...?" Ik grinnik even en schrijf op: 'grote handen duh..'. Ik lees verder en kijk naar de vraag. "In de middeleeuwen waren huizn van hout waarom was dat?" Ik kijk even vaag en schrijf op: 'omdat ze geen verstand hadden' |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 15:08:42 Onderwerp: |
|
|
Christian
Rustig stond hij op en liep langs om te zien of ze het goed deden.
'Luister charles, of je geeft goede en serieuze antwoorden of we huren een driljuf in om jyllie les te geven. Nu geef je de goede antwoorden of geen luxe voor jou de aankomende week.' Grijnsde hij. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 15:09:05 Onderwerp: |
|
|
Ian.
"De verkeerde deur?
Naja je woont hier ook maar net..."
En liep achter haar aan en ging naast haar op de bank zitten!
"Wat zit je te kijken schoonheid?"
Krystal.
"Chris als ik je kan helpen moet je het zeggen hè""
En keek hem serieus aan toen ik de kamer in liep.....
"Oww sorry... Begint al goed"
En ik liep snel weg en schaamde me een beetje.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Vortax Human

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 15:20:51 Onderwerp: |
|
|
Katherine
"Naar iets interessanter dan jou slechte versier trucen" zei ze glimlachend en ging tegen hem aan hangen, en legde haar hoofd op zijn benen met haar lippen naar zijn gezicht gericht. |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 15:21:01 Onderwerp: |
|
|
Charles
"Het zijn serieuze antwoorden. Het is toch zodat je grote handen krijgt als je vier sinaasappels erin hebt.. en je hebt geen verstand als je een huis van hout maakt in de middeleeuwen" mompel ik. Ik kijk Christian even aan en ga verder met de toets. "Je hebt verschillende soorten m&m's in een zak. Bij elkaar heb je 60 m&m's . Je hebt 13 rode, 13 blauwe en 14 gele.. in de zak zitten ook nog evenveel groene en oranje m&m's. Hoe groot is het deel van de oranje m&m's?" Ik kijk even verbaast naar de som. "Nu heb ik trek in m&m's" mopper ik. Ik begin met uitrekenen en schrijf dan op: '10 want bij elkaar heb je 40 dn houd je 20 over voor de groene en de oranje. Die zijn evenveel. 20:2 is 10 dus 10 oranje.' |
|
Terug naar boven |
|
|

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 15:30:28 Onderwerp: |
|
|
Ian.
Toen kath haar hoofd op mijn schoot legde streelde ik haar door der haren.
"Slechte versiertruc? Dan zal ik meteen eerlijk zijn"
En keek haar verleidelijk aan.
" Katherine, ik vind jou een leuke meid om te zien ik zou wel meer willen dan dit!"
En ik legde mijn hand onder haar hoofd en tilde die op en gaf een kus op haar mond.
We bleven elkaar aan kijken en kon ons niks schelen wie er allebei in de buurt waren... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 15:30:28 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |