Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
OVERxTHExRAINBOW Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:11:23 Onderwerp: |
|
|
Anissa
''Dat moeilijke gedoe''grom ik boos. ''Ik ben een vampier waarom moet ik naar school? ik heb wel wat beters te doen'' _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:11:23 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Karelkuismuis Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:28:18 Onderwerp: |
|
|
Joseph
'Ik denk dat we maar es terug moeten Camille.' Zei hij rustig en hij trok haar omhoog. Hij flitste rustig het buis binnen. 'Goedemiddag familie' _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:32:47 Onderwerp: |
|
|
Charles
Ik lag in de tuin in het zonnetje nadat ik de toets had gemaakt. Met een harde zucht rek ik me uit en rol me op tot een balletje en val bijna in slaap door de heerlijke zonnestralen op mijn zwarte kleding. "Oef dit is zo goed" mompel ik in het gras en hoor dan weer een eend. "STERF" grauw ik naar het beest en als de eend snel wegvliegd doe ik mijn ogen weer dicht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

Geregistreerd op: 28 Jun 2012 Berichten: 1286 Woonplaats: Mystic Falls
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:37:50 Onderwerp: |
|
|
Christian
hij liep rustig naar het zwembad en zag charles daar rustig liggen.
'Zo, en hoe ging de toets met juf Krystal?' zei hij serieus toen hij op een stel bij hem ging zitten. 'Hopelijk was ze een beetje lief voor me?'
camille
Ze knikte naar hem gaf nog een kus en flitste achter hem aan.
'Wel hallo Christian en charles.' zei ze terwijl ze erbij ging zitten. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:39:58 Onderwerp: |
|
|
Charles
"Je had het antwoordenblad laten liggen sukkel" zeg ik eventjes. "Ik heb niet gespiekt" zeg ik eerlijk en kijk even om. "Alleen aan het einde toen ik mijn toets ging inleveren zag ik het" ik kijk naar Camille en glimlach. "He! Zijn jullie weer terug?" vraag ik verbaast en draai me naar hen toe inplaats van met mijn rug. |
|
Terug naar boven |
|
|
Karelkuismuis Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:42:49 Onderwerp: |
|
|
Joseph
'Hallo.' Hij had zijn shirt uitgedaan en ging bij Charles liggen. 'Hoe gast ie?' _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
OVERxTHExRAINBOW Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:45:36 Onderwerp: |
|
|
Anissa
Zonder na het blaadje om te kijken trek ik een leuke bikini aan en ik flits naar de tuin toe. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:46:35 Onderwerp: |
|
|
Charles
"Gaat wel hoor.. en met jou?" vraag ik rustig en schuif wat voor hem op zodat hij ook in de zon kan liggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:49:25 Onderwerp: |
|
|
Christian
Hij keek even serieus naar charles 'Je weet toch dat ik je de waarheid kan laten spreken he Charles, beloof je dat je niet heb gespiekt door mijn domme fout?' vroeg die uit vertrouwen.
Camille
'Ja joh, het werd tijd om dingen uit te praten.' glimlachte ze. Ze keek naar beneden. 'en een hele nacht in me bikini rondlopen heeft hem niet goed gegaan.' zuchte ze en sprong het water in.
Christian
'ben je nou helemaal gek geworden Camille?! met dat gore ding het schone zwembad in? Heb je enig idee hoe lang het duurt voordat het water nu weer schoon is? ga als de bliksem dat water uit.' zei hij geschrokken.
Camille
Ze zwom alweer naar de andere kant van het bad en was niet van plan het water uit te komen.
(AANSCOUW MIJ NIEUWE ONDERSCHRIFT BANNER! > ) _________________

Laatst aangepast door Midnight op 12 Feb 2013 16:54:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Karelkuismuis Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:53:35 Onderwerp: |
|
|
Joseph
'Gaat wel hoor.' Zei jij rustig. 'Kan alleen beter..' Zuchtte hij. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
OVERxTHExRAINBOW Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:55:04 Onderwerp: |
|
|
Anissa
''Zooo''zeg ik vrolijk en ik leg een handdoek op het gras en ik ga heerlijk in het zonnetje liggen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:55:13 Onderwerp: |
|
|
Christian
Hij sloeg een arm om joseph's schouder en keek hem even meelevend aan.
'Wat is er jongen?' vroeg hij erg vertrouwd.
'Hallo anissa.' hij glimlachte lief naar haar en legde snel haar handoek goed zodat ze daar goed op terecht kwam.
Camille
Ze zwom snel anar de kant om aan de zwembad rand te hangen 'Hallo anissa.' zei ze vrolijk.
Het lukte camille heel goed om haar problemen en drama in haar hoofd weg te lachen. _________________

Laatst aangepast door Midnight op 12 Feb 2013 16:56:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:56:27 Onderwerp: |
|
|
Charles
"nee ik heb niet gespiekt" zeg ik serieus. "Alleen toen ik me toets kwam inleveren toen heb ik gekeken meer niet" zeg ik gemeend. Ik kijk even naar Camille "Daar hebben eenden in gepoept omdat ze schrokken van mijn gegrauw" zeg ik grinnikend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Midnight Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:57:21 Onderwerp: |
|
|
Camille
Ze schoot zo snel als ze kon het water uit en keek charles geschrokken aan 'Meen je dat nou?!' _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Karelkuismuis Site Admin

|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:58:40 Onderwerp: |
|
|
Joseph
'Ja ik ben jaloers op Charles zijn prachtige haar bos.' Zei hij grijnzend. 'Nee. Beetje problemen waar ik liever niet meer over praat.' _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Feb 2013 16:58:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |