Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Elenasalvatore Site Admin

Geregistreerd op: 22 Okt 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Daar waar ik geboren ben
|
Geplaatst: 26 Mrt 2013 14:12:01 Onderwerp: |
|
|
Hallo ben ik weer!
heb even tijdje geduurt maar had hed ff druk.
Af en toe kan ik reageren zoals bij the originals en flashback
Maar bij de nieuwe topics waar het druk is kan ik helaas niet mee doen wat ik erg jmmr vind!
Oke maar wat ik wil melden is dat is gister bij de verloskundige ben geweest en ik was erg zenuwachtig... Haha en me vriend trouwens ook die heeft een kop koffie om gestoten haha normaal zou ikdat soort dingen doen maar nee haha...
enige wat ze wilde weten was over onze familie en wat we welis mee hebben gemaakt enz ... 2 April heb ik de eerste echo zoo spannend..
ik heb me ook aangemeld voor de combinatie test.. dat wil zeggen op te kijken hoe hoog de kans is dat je kindje het syndroom van down heeft. het inge wat ze gaan doen is kijken hoe dik de nek plooi is en ze nemen bloed van mij af.. en dan gaan ze daar naar kijken die dingen en dan horen we daarna of het zo is ja of nee als de kans groot is van wel kunnen we verder onderzoeken doen maar dan moeten ze bij het vruchtwater en baarmoeder dingens zijn maken ze een gaatje wat ze willen daar een stukkie van maar dan heb je kans op miskraam ook al is het gezond maar dat weten ze dan nog niet... en als het het heeft dan moeten we beslissen of we het kindje willen houden ja of nee..
Ik vind dat erg spannend ene kant durf ik niet andere kant weer wel!
hou ouder je bent hoe meer kan je krijg dat je kindje het heeft!
tussen de 20-25 jaar is de kans 1 op 1000...
Nou moppies hoop dat jullie weer op de hoogte zijn..
Dikke kusjes van mij! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 26 Mrt 2013 14:12:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Elenasalvatore Site Admin

Geregistreerd op: 22 Okt 2012 Berichten: 417 Woonplaats: Daar waar ik geboren ben
|
Geplaatst: 4 Jun 2013 13:10:53 Onderwerp: |
|
|
Hoi hoi iedereen!
Een tijdje geleden dat ik wat heb neer gezet..
Maar zoals jullie weten heb ik het best druk!
Maar ik wilde even een paar dingentjes kwijt!
05-06-2013 dan ben ik alweer 19 weken zwanger!!!
En volgende week woensdag us dan 20 weken en dan Zijn we op de helft!
Het gaat echt heeel snel.. veelste snel!!
Maar des te sneller we onze wonder in onze armen hebben!
Het gaat super goed goed heb nog steeds nergens last van naja sommige dingen wel dn.. bijv dat ik om 11 uur s'avonds gewoon dood en dood moe ben had ik nooit last van! Maar nu dus wel.. en ik irriteer me aan iedereen en alles wie om me heen is!
Ik heb ook te horen gekregen dat mijn contract niet verlegnd wordt Ook een af gang dus... Ik weet dat het wel goed komt maar daar zit ik toch best wel mee!
Maar goed ik heb weer ff kunnen klagen!
Groetjes Cheryl
Owja nog 1 ding!
|
|
|