BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 7 Feb 2013 22:28:54�� �Onderwerp: Relation of Charles and Anissa Mallory |
|
|
Dit is mijn verhaal.. van een eenzame duistere jongen die zijn ware liefde ontmoet.
Het was een koude kille dag. Andere mensen zouden dit soort dagen haten maar ik hield ervan. Het gaf me kriebels en kriebels waren fijn. Met mijn spullen op zak liep ik door de straten van Zwitserland. Mensen keken me verbaast aan. Een jongen met zwart haar, zwarte kleding en waarschijnlijk angstaanjagende ogen. Fijn als mensen me zo angstaanjagend vinden. Daar hield ik van en daar bleef ik van houden. Elke dag maar weer. Ik veeg mijn haar even uit mijn gezicht en kijk rond. Een standaard dorpje met standaard mensen die standaard saai en hysterisch waren. Mijn blik ging naar een meisje dat overal tegenaan liep. Ik besloot haar te volgen en iets trok me naar haar toe. Er was iets met dit meisje en het was niet haar bloed dat ik wilde. Ik verlangde naar haar en wilde haar hebben. In mijn armen. Ik wilde haar zoenen en haar aanraken. Voorzichtig volg ik haar zonder dat ze het doorhad. Ze huilde, ze huilde omdat ze blind was en het allemaal niet meer kon zien. Voor het eerst in mijn leven kreeg ik medelijden met een mens. Ze was speciaal en bijzonder en ik vond haar prachtig. Mijn ogen bestudeerde haar goed en toen ze viel schrok ik. Ik wilde haar helpen maar wist niet hoe. Hoe kon ik dit prachtige figuur helpen uit haar lijden? Opeens wist ik het en in een flits was ik bij haar. Mijn lippen gingen geruisloos naar haar oor en ik wilde wat fluisteren maar ik durfde niet. Zonder een woord te zeggen beet ik in haar pols en flitste toen weer naar boven in de boom. Drie dagen lang keek ik naar haar en luisterde ik naar haar jammeren en geschreeuw. Het deed me zeer maar daarna zou ik haar met mijn leven beschermen. Ik zou haar helpen en beschermen ook al wilde ze niks van me weten. Dan zou ik haar volgen en haar nooit meer uit het oog verliezen. Mijn ogen bestuurde haar weer even goed. Ik nam alles van haar in me op. Ze had een prachtig gezicht dat gewoon perfect was. Voorzichtig laat ik me naar beneden zakken en sluip ik naar haar toe. Mijn lippen weer vlakbij haar oor. “Ik bescherm je” fluister ik zachtjes wetend dat ze het ergens ver kon horen. Ik nam haar in mijn armen. Beschermde haar zo voor mijn idee tegen de pijn die ik niet kon stoppen. Haar hart begon sneller te kloppen als een teken dat ze snel wakker zou worden in haar nieuwe leven. Het duurde even maar ik bleef geduldig en liet haar niet meer los. Toen ze haar ogen opende vonden ze de mijne. Ik wist meteen dat ik haar nooit meer zou laten gaan. De prachtige rode ogen waarmee ze me aankeek. Zo angstig maar tegelijk keek ze me met een warme blik in haar ogen aan. We verroerde ons niet en bleven elkaar aankijken. Voorzichtig ging kijken naar aanraken. Mijn handen gleden over haar armen en haar handen gingen naar mijn nek en gezicht. Van aanraken kwam voorzichtig naar elkaar toe trekken. Het moment van onze eerste kus. En toen wisten we het beide.
We waren voor elkaar bestemd.
Een stukje uit het leven van Charles en Anissa
Ik werd wakker en zocht naar haar. Mijn blik verstrakte toen ik haar niet kon vinden. Ik deed mijn ogen open en keek rond. Waar was ze? Voorzichtig rek ik me uit en sta op. Zoekend naar degene waar ik zoveel van hield. Sluipend loop ik door de gangen en hoorde een douche. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik de badkamer in en zie meteen dat zij het is. Ik kleed me uit en stap onhoorbaar bij haar. Als ik mijn armen om haar sluit merk ik dat ze eerst schrikt maar dan merkt dat ik het ben. Ze draait zich om in mijn armen en kust me. Dit voelt fijn nog als de dag van onze eerste kus. Ik glimlach en begin haar rustig en liefdevol te wassen. Haar prachtige haren en dan haar prachtige lichaam. Voorzichtig.. want elk moment kan ik haar breken. Ze leek wel van porselein zo mooi. Daarom moest ik voorzichtig zijn. Liefdevol geef ik haar wat kusjes in haar nek. Met mijn handen glijd ik langs haar lichaam en kijk haar verlangend aan. Ze herkent mijn blik en beantwoord die met een liefdevolle kus. Ik merk aan alles van haar dat ze zich veilig voelt en dat ze het fijn vind. We staan nog een lange tijd onder de douche. Na een tijdje til ik haar in mijn armen en draag ik haar uit de douche. Voorzichtig zet ik haar neer. Nog steeds bang dat ze een droom is en elk moment uit elkaar kan spatten. Met een handdoek maak ik haar liefdevol droog. Ik sla mijn armen weer rustig om haar heen en ze legt haar hoofd tegen mijn borst. Na al die jaren voelde dit nog steeds fijn.
Het was alsof elke dag weer zoals die ene ontmoeting was.
De ruzie
Ze komt vrolijk op me af gehuppeld en springt in mijn armen. Dolblij met haar nieuwe aankopen. Ze sleept me mee naar boven om het me te laten zien. Ik kreun even want ik hield niet van dit soort gebeuren. Met tegenzin ga ik op bed zitten en kijk naar haar hoe ze alles laat zien. Mijn blik in mijn ogen verraad dat ik het niet eens ben met het jurkje dat ze nu aanheeft. Het was te bloot vond ik. Straks gingen er allemaal jongens aan haar zitten. Aan mijn Anissa. Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. Ze kijkt me geïrriteerd aan en keert me de rug toe. Ik snuif even en bekijk wat andere kleding die ze heeft gewinkeld. Ze draait zich weer naar me toe om te kijken wat ik aan het doen ben. Mijn blik verraad dat ik heel wat dingen wil weggooien. Puur omdat ik wist dat ze er hier betoverend in uitzag, en ik zou niet de enige zijn die dat zou vinden. Ze word bozer en trekt haar schoen uit en smijt die naar me hoofd. Mijn chagrijnige blik gaat naar nog chagrijniger en ze loop naar me toe. Niet om het goed te maken maar om boos tegen me te praten. Ik kijk haar aan. Ik verlangde nu gigantisch naar haar want zelfs als ze boos is, is ze mooi. Ik grijp haar beet. “Shut up and kiss me” breng ik uit en zoen haar liefdevol. Eerst kijkt ze verrast maar dan is het goed. En dat jurkje? Tja.. die overleefde het volgende uur niet eens. Misschien met opzet maar het was in ieder geval weer goed tussen ons.
~Shut up and kiss me~
Charles to Anissa when they fight.
Zie je deze lippen?
Ze snakken naar jou.
Streel langs mijn arm.
Trek aan mijn mouw.
Sleur me naar voren dicht tegen je aan.
Zodat we de liefde door ons heen voelen gaan.
Laat me je proeven, neem me goed vast,
Terwijl ik met mijn handen je lichaam betast.
Kus me hevig en bemin me altijd.
Want mijn liefde ik wil je echt nooit meer kwijt!
Our love is strong
 |
|