BlackSwan Hybride

|
Geplaatst: 13 Feb 2013 17:14:23 Onderwerp: Charles Elijah Jackson Mallory |
|
|
Naam: Charles Elijah Jackson Mallory
Achternaam: Mallory
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1340
Soort: Vampier
Transformatiedatum: 1356
Transformatiebron: Oude vampier met een newborn leger.
Leeftijd voor het oog: 16 jaar
Leeftijd in jaren: 673 jaar
Haarkleur: Zwart
Oogkleur: Rood en bij dorst zwart. Als Charles echt kwaad is worden zijn ogen helemaal zwart.
Overig uiterlijk: Charles is van een gemiddelde lengte en is 1,73 m lang. Hij heeft een lichtgespierde bouw met allemaal krassen en littekens over zijn lichaam heen. Hij heeft zwart haar wat tot net over zijn oren valt en zijn ogen staan altijd angstaanjagend. Hij draagt het liefst donkere kleding en draagt altijd wel iets zwarts. Hij draagt een zwarte band om zijn pols die hij ooit van zijn biologische moeder gekregen heeft.
Karakter: Charles is behoorlijk angstaanjagend. Hij is een donker en eng figuur en kan ook behoorlijk fel uit de hoek komen. Hij is voor niks bang en vind alles maar gruwelijk en te gek. Hoe bloederiger en enger hoe beter het voor Charles is. Hoewel zijn familie heel anders is kennen zij ook een andere kant van Charles. Hij kan best lief en zorgzaam zijn als hij daar zin in heeft. Voor zijn vriendin Anissa is hij ook enorm zorgzaam en beschermd haar soms is té erg. Dit komt omdat Charles bang is om haar kwijt te raken.
Gave: Je grootste angst ooit laten zien. Hij veranderd de omgeving voor de persoon die hij als zijn slachtoffer noemt. Hij maakt diegene helemaal gek van angst door verschillende angsten van die persoon te laten zien.
Relatie: Hij heeft een relatie met Anissa Mallory
Opleiding: Hij krijgt thuisles van Christian en Joseph Mallory omdat de gewone school niet werkte voor hem.
Hobby's: mensen martelen, wurgen, horrors kijken, Anissa aandacht geven en nog meer dingen wat met horror te maken heeft.
Sport: Jagen en voetbal
Achtergrond verhaal:
Charles is geboren als de zoon van een best rijk stel. Hij woonde in een groot huis en kreeg alles wat hij maar wilde. Alles leek perfect in het leventje van Charles tot zijn vader bruut werd vermoord voor geld. Charles was er kapot van en zijn moeder ook. Ze werden hierdoor enorm hecht en de moeder van Charles gaf hem een armband zodat hij haar altijd bij zich had ook al was ze even op reis. Kort na zijn vader werd ook zijn moeder gedood. Charles blind van woede zocht de moordenaars op en heeft ze twee dagen lang gemarteld en de grootste angsten bezorgt. Na die twee dagen heeft hij ze bruut vermoord en in de tuin begraven. Hij sloot zich op in het huis en verwaarloosde de hele boel. Men sprak van een spookhuis en zette het in de fik met Charles er nog in.
Uiteindelijk werd zijn geschreeuw beloond en werd hij bevrijd door een passerende vampier. Deze besloot de jongen mee te nemen en te veranderen voor in zijn newborn leger. Hier diende Charles 3 jaar in. Hij was het zat en heeft het hele leger met dank aan zijn gave afgeslacht met de leider (zijn maker) erbij. Charles heeft toen nog een paar jaar rond gelopen en kwam toen de familie Mallory tegen. Na een moeizaam begin werden ze toch heel hecht met elkaar en namen ze hem op in de familie.
Quotes:
~Shut up and kiss me
~Ik haat dieren. Vooral eenden. Man wat haat ik eenden.
~OMG EEN BAD! MET BUBBELS!
~Sterf even voordat je verder gaat met leven.
~Ik mag je niet dus ik doe ook niet alsof ik je mag dus vandaar. Ik haat je met liefde.
~Rood en warm zoals bloed. Weet ik waar ik je vinden moet.
Foto's:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
|