linds Hulpagent

|
Geplaatst: 12 Apr 2010 13:43:41 Onderwerp: artikel knack: De tv- momenten van Katrien Vandendries |
|
|
Katrien Vandendries speelt commissaris Dani Wouters in de politieserie Zone Stad, dat vanaf 1/3 aan het vijfde seizoen begint op vtm. Haar favoriete tv-momenten op een rijtje.
Ik herinner me nog heel goed hoe ik als vijftienjarige samen met mijn twee broers midden in de examens opstond om toch maar de Rode Duivels te kunnen zien spelen. Voetbal interesseerde me niet zo erg, maar de sfeer die rond het evenement hing, vond ik fantastisch. Ook nu nog nodigen we vaak vrienden uit om de matchen te volgen. Trouwens, met een zoon die voetbal speelt, ben ik beter dan de gemiddelde mens op de hoogte van de voetbalcompetitie.
Af en toe is het fijn om helemaal op te gaan in een programma. Heerlijk vond ik het om er speciaal voor thuis te blijven, mee te gissen naar de verrader en de gebeurtenissen 's anderendaags uitvoerig met mijn collega's te bespreken. Puur amusement! Het eerste seizoen van Expeditie Robinson heb ik ook zo trouw gevolgd, al ben ik nadien afgehaakt wegens te veel herhaling.
. ... .NL / FR ..Knack focus » TV » TV-Momenten » De tv-momenten van Katrien Vandendries ..maandag 12 april 2010 ........16 februari 2010 om 16u00
De tv-momenten van Katrien Vandendries
De tv-momenten van Katrien Vandendries
Katrien Vandendries speelt commissaris Dani Wouters in de politieserie Zone Stad, dat vanaf 1/3 aan het vijfde seizoen begint op vtm. Haar favoriete tv-momenten op een rijtje.
Ik herinner me nog heel goed hoe ik als vijftienjarige samen met mijn twee broers midden in de examens opstond om toch maar de Rode Duivels te kunnen zien spelen. Voetbal interesseerde me niet zo erg, maar de sfeer die rond het evenement hing, vond ik fantastisch. Ook nu nog nodigen we vaak vrienden uit om de matchen te volgen. Trouwens, met een zoon die voetbal speelt, ben ik beter dan de gemiddelde mens op de hoogte van de voetbalcompetitie.
Af en toe is het fijn om helemaal op te gaan in een programma. Heerlijk vond ik het om er speciaal voor thuis te blijven, mee te gissen naar de verrader en de gebeurtenissen 's anderendaags uitvoerig met mijn collega's te bespreken. Puur amusement! Het eerste seizoen van Expeditie Robinson heb ik ook zo trouw gevolgd, al ben ik nadien afgehaakt wegens te veel herhaling.
De mooiste reeks die ik ooit gezien heb. Bij de eerste aflevering vroeg ik me af of zo'n westernreeks me wel zou kunnen boeien, maar het gaat zoveel verder dan die setting. De verhalen en personages zijn fantastisch - zeker de vrouwenrollen zijn prachtig. Plus: de taal is erg theatraal, maar zo raak. Er wordt gespeeld op leven en dood, en dat zie ik graag.
Misschien ligt het aan het feit dat mijn grootvader beenhouwer was, maar ik vond het heel herkenbaar. Wat een fantastisch scenario en wat een geweldige personages. Ik heb er enorm van genoten en heel hard om gelachen. Lucas (Van den Eynde) met dat oor in zijn hand, rennend door het bos: heerlijk! Alles kan en mag mits goed gedaan!
Er waren ook filmpjes bij hier is de link
http://knackfocus.rnews.be/nl/entertainment/tv/tv-momenten/de-tv-momenten-van-katrien-vandendries/article-1194663108104.htm _________________ zone stad en flikken zijn de 2 beste reeksen over de hele wereld |
|