Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
sandy_Xx Hulpagent

|
Geplaatst: 6 Okt 2009 17:29:51 Onderwerp: uit elkaar |
|
|
Guy Van Sande (46) en Stephanie Clerckx (25) zijn na ruim vier jaar uit elkaar gegaan. De blondine werd onlangs bekend via het programma 'Tour de Femme' op Vitaya, alwaar ze haar nieuwe goede vriend Patrick Lefevere leerde kennen.
Ruim vier jaar geleden werden Guy Van Sande en Stephanie Clerckx een koppel. Kwatongen beweerden toen reeds dat het model vooral bekendheid wilde vergaren via Van Sande en niet zozeer een blijvende relatie. Onzin, zo fulmineerde Van Sande. Volgens de acteur was er geen vuiltje aan de lucht en waren de twee gelukkiger dan ooit.
"Goede vrienden"
Deze zomer kwam er, na enkele sporadische optredens in tv-programma's, dan eindelijk de grote doorbraak voor Clerckx. De blondine mocht de Quick-Step ploeg volgen tijdens de Tour de France. "Zij heeft die job vij Vitaya in de eerste plaats aan ploegleider Patrick Lefevere te danken", vertelden insiders tegen Dag Allemaal.
Toen Clerckx even later met Lefevere gespot werd tijdens een wedstrijd van Anderlecht en Sivasspor in Turkije kwam de geruchtenmolen pas echt op gang. "Ik heb geen geheime relatie met Patrick en nog minder een masterplan om Tom Boonen aan de haak te slaan. Patrick en ik zijn gewoon goede vrienden", vertelde Clerckx toen in Dag Allemaal. Lefevere ontkende op zijn beurt zelfs dat ze vrienden waren, en Guy Van Sande? Die zei dat hij zich geen zorgen maakte. "Ik zie niet in wat Stephanie op een ander beter zou vinden."
Enkele weken na het bewuste interview in Dag Allemaal bleek Stephanie toch iets anders te hebben gevonden. Clerckx verliet het huis van Van Sande en trok in bij een goede vriendin. Volgens insiders zou het model echter geen nieuwe relatie hebben, en zou ze enkel een bezinningsperiode en rusttijd hebben ingelast. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Okt 2009 17:29:51 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Lieven Agent

|
Geplaatst: 6 Okt 2009 19:26:51 Onderwerp: |
|
|
heb het gezien op hln en nieuwsblad.
Wel spijtig.
Guy heeft al zoveel tegenslag gehad.
Eerst zijn moeder die sterft in zijn armen.
En nu dit van Stephanie.
Ocharme Guy. |
|
Terug naar boven |
|
 |
sandy_Xx Hulpagent

|
Geplaatst: 6 Okt 2009 21:12:25 Onderwerp: |
|
|
ik vind het ook wel erg voor Guy  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lieke Site Admin

|
Geplaatst: 7 Okt 2009 07:52:14 Onderwerp: |
|
|
dit is idd héél erg voor guy....  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lynn91 Hulpagent
|
Geplaatst: 7 Okt 2009 19:00:17 Onderwerp: |
|
|
Stond er niet in HLN dat ze het allebei nog niet wouden bevestigen? |
|
Terug naar boven |
|
 |
sandy_Xx Hulpagent

|
Geplaatst: 17 Okt 2009 14:46:13 Onderwerp: |
|
|
op showbizzsite sta:
Guy Van Sande en Stephanie Clerckx laten persbericht verspreiden 16/10/2009
Aan vtm vroeg het duo onderstaande mededeling te bezorgen aan de media:
Guy Van Sande en Stephanie Clerckx bevestigen dat ze een punt gezet hebben achter hun relatie.
Zij kiezen ervoor om elkaar los te laten en elk hun eigen weg te gaan.
De reden van de breuk beschouwen ze als een privéaangelegenheid waarover ze geen interviews zullen geven, maar ze benadrukken dat de breuk niets te maken heeft met speculaties die eerder in de pers zijn verschenen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lieven Agent

|
Geplaatst: 17 Okt 2009 19:46:31 Onderwerp: |
|
|
Heb het ook juist gezien |
|
Terug naar boven |
|
 |
elisee ;

Geregistreerd op: 06 Nov 2009 Berichten: 7 Woonplaats: Wielsbeke, West-Vlaanderen
|
Geplaatst: 6 Nov 2009 20:29:07 Onderwerp: |
|
|
kvind het ook echt erg dat ze uit elkaar zijn, wat kvond hen echt een prachtig koppel. maar kzeg altijd dat als het niet gaat, je uit elkaar moet gaan. kheb dat gezien bij mijn ouders, bij mijn ma & stiefpa, dus tis waarschijnlijk het beste voor allebei  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|