|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
ammananda
Site Admin
|
Geplaatst:
20 Jun 2009 10:07:45 |
|
Gjalt ik kan een subforum antroposofie aanmaken als je dat wilt, omdat ik weet dat daar een grote interesse van je ligt.
Ik had het in het begin al, maar heb het weer weggehaald, moet je maar even aangeven. Anders zet je de dingen gewoon daar waar je ze wenst te plaatsen, want dat heb ik al eerder gemeld, off topic dat zal je hier niet tegenkomen.
Dus kijk maar, regels bestaan niet op dit forum, alleen gesprekken, van gedachten wisselen, elkaar ontmoeten. Hoe tegenstrijdig de dingen soms ook lijken, ik geloof dat uiteindelijk alle wegen samen zullen komen
groetjes ammananda |
_________________ Love is all
Laatst aangepast door ammananda op 22 Jun 2009 09:36:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
Geplaatst:
20 Jun 2009 10:07:45 |
|
|
|
|
gjalt
Gouden Roos
|
Geplaatst:
22 Jun 2009 08:53:14 |
|
Deze topic staat hier op de verkeerde plaats.
Wat mij betreft kan hij hier verwijderd worden.
Een aparte rubriek anthroposofie voel ik momenteel helemaal niets voor om redenen van mogelijke associaties die ik niet gewenst vind.
Het is namelijk niet zo dat ik anthroposofie propageer o.i.d.
Ik ben liever met Steiner zelf in gesprek, en daarom heb ik - als het goed is- nadat ik mijn vergissing ingezien had deze topic Kennistheorie maar snel in de rubriek gnosis geplaatst waar hij voorlopig thuishoort wat mij betreft, mede vanwege het feit dat er geen rubriek wetenschap is, maar dat laatste hoeft voor mij ook niet.
Ammananda, kun je deze topic hier in mededelingen verwijderen?
En ook ik geloof dat alle wegen voor de goedwillenden en voor hen die in staat zijn empathisch te luisteren samen komen.
groet,
Gjalt |
_________________ la ikraha fi-d-dien |
|
|
|
ammananda
Site Admin
|
Geplaatst:
22 Jun 2009 10:07:42 |
|
Is goed Gjalt, ik heb er een link tussen gezet. Ik had ook het hele bericht kunnen verwijderen, maar dat zou zonde zijn.
Dat om verwarring te voorkomen....
groetjes ammananda |
_________________ Love is all |
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|
|
|