|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
ammananda
Site Admin
|
Geplaatst:
20 Jun 2009 09:58:55 |
|
Welkom gjalt op dit forum, ik denk dat je je weg wel vind op dit plekje, veel oude bekenden en onderwerpen die je niet vreemd zijn.
Fijn dat je ons hier komt vergezellen op de zoektocht naar onszelf. De zoektocht naar eenheid en harmonie, en hopelijk een wat vredelievender wereld om ons heen.
groetjes ammananda
|
_________________ Love is all |
|
|
|
|
Geplaatst:
20 Jun 2009 09:58:55 |
|
|
|
|
gjalt
Gouden Roos
|
Geplaatst:
22 Jun 2009 09:11:24 |
|
Dank voor je welkom ammananda!
Ik ben overigens niet zozeer op zoek naar mij zelf anders dan dat ik naar iets groters op zoek ben waarin ik mijzelf terug kan vinden.
Vandaar mijn belangstelling voor discussie, dialoog of welk andere vorm van strijd dan ook, jihad bedoel ik dan, het leven is p.d. strijd immers?!!
Je naaste even zoveel liefhebben als jezelf, dat is me nog al wat, maar dat is w?l de weg!
Het is trouwens voor mij een grote opluchting dat ik hier in het sevicecentrum te Abcoude kan posten op dit forum hetgeen bij Transformator eenvoudig niet lukte.
groet,
Gjalt |
_________________ la ikraha fi-d-dien |
|
|
|
Carolien
Gele Roos
|
Geplaatst:
25 Jun 2009 10:41:47 |
|
Gjalt, ook weer van harte welkom.
Allemaal weer bekende namen.
Groeten van Carolien |
|
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|
|
|