Inner peace

FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

lezingen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.
Auteur Bericht
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2009 20:18:18 Reageren met citaatTerug naar boven

Aanvangstijd lezingen : 20.00 uur

Opgave/reservering:
bij Jenny van der Veen via:
* Bij voorkeur via E-mail: opgave@in-zicht.nl
* Schriftelijk naar:
F. van Heemstrasingel 2
9101 AG Dokkum

Telefonisch informatie over kaarten bij Jenny van der Veen: op 0519-34 64 91 Bij inspreken graag helder en duidelijk inspreken uw Naam, Adres, Woonplaats en Telefoonnummer.

Bij bestellingen van kaarten altijd vermelden:
Naam, adres, woonplaats, tel nr, aantal kaarten en welke lezing(en) nummers.
Kaarten: € 8,- aan de zaal.
Bestelde kaarten betalen door het aantal kaarten te vermenigvuldigen met € 8,- en dit bedrag overmaken op banknr. 348331568 t.n.v. Stichting voor Spirituele Bewustwording “In-zicht” te Leek

Reserveren wordt aangeraden voor het gehele seizoen (dit kan korting opleveren), voor individuele lezingen is dit niet nodig. Soms kunnen lezingen alleen d.m.v. reservering worden bezocht, dit staat dan aangegeven op onze flyers en website. Aanmeldingen worden behandeld op volgorde van ontvangst van de betalingen.

Party Zalencentrum:
‘t Haske Joure
Vegelinsweg 20
8501 BA Joure
(0513-415281)
www.haske-joure.nl

Klik hier voor een
plattegrond

Programma Info en verslagen ontvangen per E-mail ?
Als je gratis de verslagen en het programma van St. In-zicht per E-mail wilt ontvangen kun je je aanmelden op:
nieuws@in-zicht.nl
O.v.v. Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer

Laatst aangepast door inanna op 4 Okt 2009 19:13:17; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen

Geplaatst: 3 Sep 2009 20:18:18 Terug naar boven

inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2009 20:19:59 Reageren met citaatTerug naar boven

Programma St. In-zicht 2009 - 2010: Klik hier om hier meer over te lezen op onze website

1. 9 sep ‘09 Marcel Messing
De Kracht van de Stilte en de betekenis van meditatie en gebed. Let op: deze lezing in Hotel Hajé te Heerenveen

2. vrijdag 18 sep ‘09 Hein Stufkens (interactief)
Symbolen en symbooltaal verstaan.

3. 28 okt ‘09 Pamela Kribbe
‘Leven vanuit je hart’, de geboort van het christusbewustzijn op aarde.

4. 18 nov ‘09 Janita Venema
‘Het Fluisterkind’, Leren luisteren naar wat jouw kind over jouw te vertellen heeft.

5. 16 dec ‘09 Peter Toonen
2012, een nieuw begin!

6. 20 jan ‘10 Theresia Rook-Swillens
Bloemen boodschappen vanuit de Engelenenergie.

7. 17 feb ‘10 Oene Hofman
De Grote Verandering (in de adem van de Oneindigheid)

8. 17 mrt ‘10 Henk Fransen
‘Activeer uw zelfgenezend vermogen’ voor iedereen die geïnteresseerd is in zijn of haar gezondheid.

9. 21 april ‘10 Evert vd Ven (interactief)
Crises als opmaat voor ‘een nieuwe aarde’ de spiritualiteit van Eckhart Tolle
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 4 Okt 2009 19:11:16 Reageren met citaatTerug naar boven

11 NOVEMBER 2009
Roelof Tichelaar
"HET KWAAD IN DEZE TIJD"
Aanvang: 19.30 uur
Locatie: Centra 71, Heideburen 71 (ingang Pastoriedwarsstraat) Heerenveen.
Entree: 8 Euro
Info en bestellen van kaarten: 058-2884166 of info@nieuweopenbaring.nl

Hieronder staat de omschrijving van deze lezing:

In het westen wordt de duivel dikwijls naar het rijk der fabelen verwezen. Het kwaad zou alleen maar in o­nszelf zitten. Niet volgens Roelof Tichelaar. In deze lezing laat hij zien dat het o­nzichtbare kwaad en boze geesten buiten o­ns bestaan.
De lage geestenwereld kan een grote invloed hebben op het leven van mensen, vooral wanneer zij daar gevoelig voor zijn. Zo kunnen zij stemmen horen of zelfs bezeten raken, verschijnselen waar de moderne psychiatrie geen duidelijk antwoord op heeft.
Niet zelden hebben mensen daar zelf aanleiding toe gegeven door zich in te laten met lage, occulte zaken. Maar er is ook een wisselwerking tussen de psyche van de mens en het kwaad buiten o­ns. o­nder andere aan deze wisselwerking zal de spreker in deze lezing aandacht besteden.
Wat zijn de valkuilen van deze tijd waar het kwaad dankbaar gebruik van probeert te maken en op welke manier kunnen wij o­ns daartegen beschermen? Op deze en andere vragen zal de spreker tijdens deze lezing antwoord proberen te geven.

De opbrengst van deze lezing zal volledig worden besteed aan het nieuwe project ‘geestelijke bevrijding’, een initiatief van Hendrik Klaassens. Het is de bedoeling om met dit project voorlichting te geven over de oorzaken en de behandeling van negatieve beïnvloeding vanuit de geestenwereld. Dit doen wij vanuit o­ns geloof in Jezus Christus.
Informatie over de lezingen, die over dit thema worden gehouden, en artikelen over beïnvloeding zijn te vinden op www.geestelijkebevrijding.nl

Roelof Tichelaar heeft een praktijk voor psychische, pastorale en spirituele hulpverlening, is auteur, docent weerbaarheid en geeft lezingen.
Voor meer informatie op het internet: www.roeloftichelaar.nl
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2009 19:28:43 Reageren met citaatTerug naar boven

LEZING:
GELD EN BEZITTINGEN

OP WOENSDAG 28 APRIL 2010
TIJD: 19:30 — 22:00

COORDINATIE: Stichting Wijzer
CONTACT & RESERVERINGEN:
Froukje T: 0519-297641

Voorweg 31a,
9113 PA Wouterswoude
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2009 15:46:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Lezing door Desiree Rover en Anneke Bleeker op 24 november over griepvirus en vacineren.

Informatieve avond in Rotselaar
over ALLE vormen van vaccinaties.

Lieve allemaal, familie, vrienden, kennissen........en zo velen meer,

Twee weken geleden heb ik een lezing over vaccinaties "een andere kijk op vaccinaties" bijgewoond in de Gentse universiteit.

De dames die deze lezing gaven zijn twee Nederlandse dames die zich al hééééééél lang in dit onderwerp verdiepen, en nu België en Nederland doorkruisen om hun bevindingen door te geven. Ze hebben een website : www.verontrustemoeders.nl , en na deze lezing voelde ik mij, ik meen terecht, een "verontruste grootmoeder". Vandaar ben ik in actie geschoten en heb deze dames uitgenodigd om hier in Rotselaar een lezing te komen geven. En als bij wonder, alles viel als een puzzel in mekaar. Op zaterdag 24 oktober komen zij in de Mena-zaal, vernieuwde bibliotheek van Rotselaar, hun lezing geven; vragen die hierover rijzen, of die al aanwezig zijn kunnen ruimschoots aan bod komen na de lezing.

Hiermee wil ik dus iedreen uitnodigen om deze lezing bij te wonen; zelf wist ik al een deel van hun verhaal, maar na de lezing werd het plaatje compleet en zijn voor mij alle twijfels onder mijn voeten weggemaaid. Vandaar wil ik deze dames ook ondersteunen bij het verspreiden van hun bevindingen.

Ik zou zeggen : allen hierheen.

Mag ik jullie, vriendelijk en dringend, vragen om deze mail naar zoveel mogelijk mensen verder te sturen, denkelijk geïnteresseerden of niet, dat weet toch niemand voor een ander; gewoon zo veel mogelijk.. Hartelijk dank hiervoor.

In bijlage kleine postertjes, en flyers, met info over plaats en tijd, die jullie kunnen afprinten en in winkels of praktijkruimten of ......zoveel andere plekken, kunnen verspreiden om deze actie te ondersteunen. Het is daarvoor hoog tijd.

Hartelijk dank, vanuit mezelf, en vanuit de werkgroep verontruste.moeders.

Graag tot dan,
Hartelijke groet,
Maja.

maja.vangompel@telenet.be waar u voor verdere vragen, inschrijvingen of inlichtingen omtrent deze lezing terecht kunt.

Sprekers uit
Désirée Röver
Nederland: (Medisch onderzoeksjournalist en schrijfster van het boek "Baarmoederhalskanker / HPV vaccin")
Anneke Bleeker
(www.verontrustemoeders.nl)
Datum: Zaterdag 24 oktober
Provinciebaan 2
3110 ROTSELAAR (België)
Aanvang: 19.00 uur
Zaal open: 18.30 uur
Opgeven bij: maja.vangompel@telenet.be
Berichten van afgelopen:      
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp