Inner peace

FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Nieuw onderwerpen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.
Auteur Bericht
ammananda
Site Admin

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 18:50:28 Reageren met citaatTerug naar boven

Als er mensen zijn die graag ergens een bepaald onderwerp erbij zouden willen zien, dan moeten zij dat maar aangeven, bijv astrologie of een ander, dan kan ik dat er eenvoudig bijzetten. Jullie moeten dat dan maar even melden. Ik heb zelf gewoon een begin gemaakt, maar het is ons forum, dus iedereen die een idee of een wens heeft, zeg het dan even.
Of het zou iets moeten zijn, verzin dat zelf maar waarvoor dit forum eigenlijk niet bedoeld is. Onder algemeen en overigen bijv kun je in principe ook alles zetten wat je raakt of interesseert.
Want wat je wel eens op andere forums ziet, dit is offtopic. Dat kan hier niet, want wat mij betreft heeft het meeste altijd op de een of andere manier met elkaar te maken. En dat is toch wel in de kern de opzet van dit forum, de eenheid, de rode draad vinden in alles ook al lijken zij op het eerste gezicht tegenstrijdig aan elkaar.
Zoals je vandaag bent, denkt, gelooft of niet, morgen kan het zomaar ineens totaal anders zijn. Open staan voor alles betekent niet dat je alles maar moet geloven, maar een ieder zijn ding laten, dat is toch een mooi begin. In een gesprek vinden soms de meest tegenstrijdige mensen elkaar toch op een bepaalde manier die eerst niet mogelijk leek. Alles heeft waarde, zolang de waarde ervan je werkelijk dichter bij jezelf brengt.
Dat kan niemand voor je doen, maar soms is een woord of een opmerking van een ander net dat ene kleine stukje. Het leven is geen puzzel, ook al lijkt het er vaak wel op,

''alles komt precies op tijd''
.....................

Image

groetjes ammananda

Geplaatst: 10 Jun 2009 18:50:28 Terug naar boven

inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 07:08:21 Reageren met citaatTerug naar boven

ammananda schreef:
Als er mensen zijn die graag ergens een bepaald onderwerp erbij zouden willen zien, dan moeten zij dat maar aangeven, bijv astrologie of een ander, dan kan ik dat er eenvoudig bijzetten. Jullie moeten dat dan maar even melden. Ik heb zelf gewoon een begin gemaakt, maar het is ons forum, dus iedereen die een idee of een wens heeft, zeg het dan even.
Of het zou iets moeten zijn, verzin dat zelf maar waarvoor dit forum eigenlijk niet bedoeld is. Onder algemeen en overigen bijv kun je in principe ook alles zetten wat je raakt of interesseert.
Want wat je wel eens op andere forums ziet, dit is offtopic. Dat kan hier niet, want wat mij betreft heeft het meeste altijd op de een of andere manier met elkaar te maken. En dat is toch wel in de kern de opzet van dit forum, de eenheid, de rode draad vinden in alles ook al lijken zij op het eerste gezicht tegenstrijdig aan elkaar.
Zoals je vandaag bent, denkt, gelooft of niet, morgen kan het zomaar ineens totaal anders zijn. Open staan voor alles betekent niet dat je alles maar moet geloven, maar een ieder zijn ding laten, dat is toch een mooi begin. In een gesprek vinden soms de meest tegenstrijdige mensen elkaar toch op een bepaalde manier die eerst niet mogelijk leek. Alles heeft waarde, zolang de waarde ervan je werkelijk dichter bij jezelf brengt.
Dat kan niemand voor je doen, maar soms is een woord of een opmerking van een ander net dat ene kleine stukje. Het leven is geen puzzel, ook al lijkt het er vaak wel op,

''alles komt precies op tijd''
.....................

Image

groetjes ammananda

Ons forum, rode draad, puzzel, een woord of een opmerking.

Zelfs en gebeurtenis.

Alles komt precies op tijd.

ONS forum blijft open.

doe mijn best Ammananda

inanna
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
piet stuitje
Blauwe Roos

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 09:27:02 Reageren met citaatTerug naar boven

Zo wil ik het graag tot uitdrukking brengen : Jouw forum,Ammananda,ons forum,blijft open...de rode draad loopt door

Idea in liefde,piet
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenYahoo Messenger
piet stuitje
Blauwe Roos

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 08:54:38 Reageren met citaatTerug naar boven

Na het bericht van Inanna,dat zij al enige tijd zag dat Ammananda weggleed,wat uitmondde in zijn 'overgaan naar een andere dimensie',heerst er hier op het forum een oorverdovende stilte.
Toch zijn wij,alle forumleden,betrokken bij 'het niet meer in de zichtbare wereld zijn' van Ammananda.
Op 10 juni,toen hij het topic "nieuwe onderwerpen' opende,eindigde hij met "alles komt precies op tijd". Wij mogen nu,ieder individueel,in liefdevolle herinnering aan een prachtig mens,de draad oppakken op dit forum.
We zien wel hoe de diverse reacties zijn. Van Inanna mogen we verwachten,dat zij -op het juiste moment- iets vertelt over wat zij weet van de laatse dagen van Ammananda en ook wat zij nu verneemt.

Idea piet
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 09:49:21 Reageren met citaatTerug naar boven

piet stuitje schreef:
Na het bericht van Inanna,dat zij al enige tijd zag dat Ammananda weggleed,wat uitmondde in zijn 'overgaan naar een andere dimensie',heerst er hier op het forum een oorverdovende stilte.
Toch zijn wij,alle forumleden,betrokken bij 'het niet meer in de zichtbare wereld zijn' van Ammananda.
Op 10 juni,toen hij het topic "nieuwe onderwerpen' opende,eindigde hij met "alles komt precies op tijd". Wij mogen nu,ieder individueel,in liefdevolle herinnering aan een prachtig mens,de draad oppakken op dit forum.
We zien wel hoe de diverse reacties zijn. Van Inanna mogen we verwachten,dat zij -op het juiste moment- iets vertelt over wat zij weet van de laatse dagen van Ammananda en ook wat zij nu verneemt.

Idea piet

Dank je wel Piet,

natuurlijk mogen jullie dat van mij verwachten, toch weet ik niet echt veel van zijn laatste dagen, zijn innerlijk beleven.
Wel wat hij in zijn mails aan me schreef en via sms.
Toch, als ik nog beter had geluisterd, had ik vroeger kunnen reageren.
Hoe versluierd hij zijn boodschap uitdroeg, die ik nu begrijp.

Natuurlijk is dat niet erg, hij wilde het zo blijkbaar.
Dit kun je ook lezen in de laatste postings die hij deed.
Een goede verstaander........
Alles wat hij meegemaakt heeft in zijn leven, ups en downs, merkte je hier op het forum eigenlijk niets van, hij wilde je en goed gevoel geven, en cijferde zichzelf weg.

In ons mail contact was het anders, de zorg voor Damion was zeer groot.
Had geen vrienden meer, had alleen nog enig contact met zijn zus.
Dat hij mij in vertrouwen nam, daar ben ik hem dan ook zeer dankbaar voor.
Had nog veel dromen die hij als sneeuw voor de zon zag verdwijnen, verwachtingen, dingen die hij dacht die anders hadden gemoeten.

Maar dat is onmogelijk zoals we allemaal weten.

Heb eigenlijk geen idee wat je zou willen weten Piet.
En ik denk dat ik hier ook niet alles kan,mag en wil neer schrijven, simpel omdat het een open forum is.

Ook om het vertrouwen dat me werd geschonken niet te beschamen.

Zoals je weet wordt er altijd een forensies onderzoek gedaan, alles wordt uitgeplozen.
En ik heb daar een steentje in bijgedragen wat nodig is.
Dit forum wilden ze ook kunnen bekijken en lezen, en heb dus dit adres dan ook gegeven.

De dochter van Ammananda zijn zus belde me gister nog met vragen, om ook dit forum lezen.
Het forum wordt veel en goed gelezen, denk dat daar dan ook een liefdevolle kracht van mag uit gaan wat in deze tijd zo belangrijk is.

Ik weet wat ammananda van me verwacht, en hoop dat een beetje waar te kunnen maken.

Laat ook alles staan wat hij geschreven heeft, het is de boodschap waar het om gaat, niet de boodschapper zelf.

Omdat Ammananda ook zijn inlog codes heeft gegeven kan ik op het beheerders paneel komen.
Mocht je zijn naam zien bij online, schrik dan niet he.

Zou je via mail wel wat meer kunnen vertellen als je dat wilt Piet.
Niet de dingen die we vertrouwelijk hebben besproken, en wat belangrijker is, aangevoeld.
Hoop dat je daar begrip voor hebt.

Inanna
piet stuitje
Blauwe Roos

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 10:38:17 Reageren met citaatTerug naar boven

"De dochter van Ammananda zijn zus belde me gister nog met vragen, om ook dit forum lezen.
Het forum wordt veel en goed gelezen, denk dat daar dan ook een liefdevolle kracht van mag uit gaan wat in deze tijd zo belangrijk is.

Ik weet wat ammananda van me verwacht, en hoop dat een beetje waar te kunnen maken.

Laat ook alles staan wat hij geschreven heeft, het is de boodschap waar het om gaat, niet de boodschapper zelf."

Dank Inanna voor je begripvolle antwoord.
het is goed,dat mensen nu in het forensisch onderzoek dit forum lezen en ook voor de zus van Ammananda kan het een troost zijn.

Ik zou heel graag meer van jou willen weten via email,maar toch komt dat de zuiverheid op het forum niet ten goede,omdat ik dan meer weet dan de overige leden. Laten we de weg vrij houden voor een open uitwisseling hier op ons forum

Idea piet
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 18:40:42 Reageren met citaatTerug naar boven

Het lijkt me het verstandigste dat ik een zo objectief mogelijk stuk schrijf, hoop zonder inkleuring van mezelf, en dit via mail aan jullie allen te sturen.

Dit is mogelijk door een massa mail te sturen.

Lijkt je dat ook een optie?

Inanna.
piet stuitje
Blauwe Roos

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 19:47:29 Reageren met citaatTerug naar boven

Fijn dat je dit wilt doen,Inanna. Het lijkt mij een goede optie,die bij jou in goede handen is'

Idea piet
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 04:39:57 Reageren met citaatTerug naar boven

Ben tot de ontdekking gekomen dat een massa mailing via het e-mailadres van ammananda loopt, en ik weet niet of dit verstandig is.

En zal dan ook ieder van jullie via pb dezelfde brief sturen.

intussen gedaan, behalve nada, die heb ik via mail de brief gestuurd.
Omdat ik niet weet of je nog pb kunt lezen.

groetjes Inanna

ps. mocht je een berichtje terug willen sturen, doe dat dan maar even via pb
lijkt me niet goed om alles op het forum te zetten he, reacties bedoel ik.
Koester het anders in je eigen tempeltje
piet stuitje
Blauwe Roos

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 08:17:28 Reageren met citaatTerug naar boven

lieve Inanna,

Dank voor dit prive-bericht,wat je zo vroeg in de dageraad hebt geschreven/verstuurd.
Door jouw speciale contact met Ammananda is er veel op je afgekomen,anderzijds is het een voorrecht als iemand je zo in vertrouwen neemt.
Het prive-bericht over de laatste weken van Arend is imponerend en ontzag-wekkend. Wij doen er inderdaad goed aan het verhaal te koesteren in onze tempeltjes. vervolgens zal ik in een pb. aan jou reageren.

Idea piet
inanna
Gouden Roos

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2009 15:51:35 Reageren met citaatTerug naar boven

dank je wel Piet.

waardeer het zeer.

liefs inanna
Berichten van afgelopen:      
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp