Achter De Linies

Alternatief Nieuwsforum
login.php?sid=91a35ca16476446a671daca229f6300c profile.php?mode=register&sid=91a35ca16476446a671daca229f6300c faq.php?sid=91a35ca16476446a671daca229f6300c search.php?sid=91a35ca16476446a671daca229f6300c index.php?sid=91a35ca16476446a671daca229f6300c

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Achter De Linies Forumindex » Oorlog » Opnieuw satanische westerse propaganda.
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Opnieuw satanische westerse propaganda.
BerichtGeplaatst: 8 Mei 2023 20:41:36 Reageren met citaat
Geert

Rusland staat in Zaporizia klaar om de lang verwachte aanvan van Oekraïne tegen te houden en in de TEGENaanval te gaan.
Er komt een Oekraïns offensief, en een Russisch TEGENoffensief als antwoord daar op. Dit zal grote verliezen bij Oekraïne veroorzaken tijdens hun aanval, verliezen die alleen maar zullen toenemen tijdens de tegenaanval.

Zo staat het te lezen in Rusland:

https://tass.ru/politika/17702381

Citaat:
"Dat is alles, het 58e en 35e leger staan ​​klaar om de aanval van de vijand tegen te houden en bovendien het tegenoffensief in te gaan. Ik heb het over ons offensief vandaag, want we hebben genoeg troepen en middelen", zei hij.

Volgens hem werken de autoriteiten van de regio er al aan om ervoor te zorgen dat "in de nabije toekomst, wanneer onze troepen de tijdelijk bezette delen van de Zaporozhye-regio bevrijden", ze het bestuur daar plaatsen. "We hebben al budgetten opgesteld, we hebben alle groepen mensen volledig voorbereid, ze volgen nu een training in onze territoria", merkte het waarnemend hoofd van de regio op.

"We twijfelen er niet aan dat we vooruit zullen gaan", voegde Balitsky eraan toe.

Ter voorbereiding van het Oekraïns offensief lozen de Oekraïners water om het waterpeil in het Kakhovka-reservoir te aten stijgen en zo de mijnen op de oever van de dnepr voorbij te kunnen varen. Dit deden ze ook eind vorig jaar reeds, bij wijze van simulatie.

https://tass.ru/proisshestviya/17702467

Code:
Hij merkte op dat de strijdkrachten van Oekraïne "water uit de dammen begonnen te lozen". "Ons niveau [water in het Kakhovka-reservoir] is gestegen tot 17,08 [meter]. We begrijpen dat dit manipulatie is. Kernreactoren zijn opgeschort vanwege de onvoorspelbaarheid van de acties van de Oekraïense kant.
Profiel bekijken Stuur privébericht
Geplaatst: 8 Mei 2023 20:41:36

Re: Opnieuw satanische westerse propaganda.
BerichtGeplaatst: 9 Mei 2023 12:01:01 Reageren met citaat
Nibzy
Site Admin

Geert schreef:
Rusland staat in Zaporizia klaar om de lang verwachte aanvan van Oekraïne tegen te houden en in de TEGENaanval te gaan.
Er komt een Oekraïns offensief, en een Russisch TEGENoffensief als antwoord daar op. Dit zal grote verliezen bij Oekraïne veroorzaken tijdens hun aanval, verliezen die alleen maar zullen toenemen tijdens de tegenaanval.

Zo staat het te lezen in Rusland:

https://tass.ru/politika/17702381

Citaat:
"Dat is alles, het 58e en 35e leger staan ​​klaar om de aanval van de vijand tegen te houden en bovendien het tegenoffensief in te gaan. Ik heb het over ons offensief vandaag, want we hebben genoeg troepen en middelen", zei hij.

Volgens hem werken de autoriteiten van de regio er al aan om ervoor te zorgen dat "in de nabije toekomst, wanneer onze troepen de tijdelijk bezette delen van de Zaporozhye-regio bevrijden", ze het bestuur daar plaatsen. "We hebben al budgetten opgesteld, we hebben alle groepen mensen volledig voorbereid, ze volgen nu een training in onze territoria", merkte het waarnemend hoofd van de regio op.

"We twijfelen er niet aan dat we vooruit zullen gaan", voegde Balitsky eraan toe.

Ter voorbereiding van het Oekraïns offensief lozen de Oekraïners water om het waterpeil in het Kakhovka-reservoir te aten stijgen en zo de mijnen op de oever van de dnepr voorbij te kunnen varen. Dit deden ze ook eind vorig jaar reeds, bij wijze van simulatie.

https://tass.ru/proisshestviya/17702467

Code:
Hij merkte op dat de strijdkrachten van Oekraïne "water uit de dammen begonnen te lozen". "Ons niveau [water in het Kakhovka-reservoir] is gestegen tot 17,08 [meter]. We begrijpen dat dit manipulatie is. Kernreactoren zijn opgeschort vanwege de onvoorspelbaarheid van de acties van de Oekraïense kant.

Wat me opvalt is dat het daar wel zeer lang duurt. Dat hadden de Russen niet verwacht. Hoeveel rode lijntjes mag het kiev regime zo nog overschrijden ? De Oekraïners zijn zeer goed getraind door de navo.
BerichtGeplaatst: 9 Mei 2023 17:24:37 Reageren met citaat
Geert

Wat de Russen verwacht hebben weet ik niet.
Maar dat er op bepaalde periodes meldingen waren van een meerderheid die Engels en Pools spreken dat stond eind vorig jaar wel te lezen op tass.
De toevloed aan wapens, voor ruim 35 miljard door de VS alleen al hadden ze inderdaad niet verwacht.
Wat ik me dan weer afvraag, wat heeft het westen daar te zoeken?
Goedkoop graan terwijl de boeren in Roemenie verhongeren?

Verder zijn de 70000 soldaten die hun opleiding hebben voltooid goed getraind, maar in Donbass staan gemobiliseerde burgers met een geweertje te zwaaien.
De mobilisatie van Oekraine werd in februari verlengd met drie maand, afgelopen week opnieuw. Soldaten met verlof moeten onmiddellijk terugkeren naar het front etc.
Dat Zelenski zijn eigen volk tot de laatste maand wil opofferen hadden de Russen inderdaad niet verwacht, dat is het enige wat ik zeker weet. De rest kan je enkel speculeren denk ik.
Een eerste schatting voor het einde van dit conflict van Russische zijde is Augustus/september 2024.

De overwinning in drie dagen is een uitspraak die niet van Poetin komt. In februari heeft hij gezegd dat Zelenski 300k soldaten naar Donbass stuurde om dat gebied met de grond gelijk te maken.
Om dit tijdig te stoppen moest Rusland aanvallen in de flanken voor die troepen Donbass konden bereiken om zo veel mogelijk zwaar materieel kapot te schieten.
Dat verklaart waarom Wit Rusland toe stond vanaf het noorden aan te vallen terwijl de zeevloot vanaf het zuiden in greep.
Er waren waarschijnlijk 3 dagen de tijd om Donbass te redden, ik denk dat dit de situatie van toen het beste omschrijft.
En dat het westen dit gegeven volledig uit de context heeft gerukt.

Neem nu de nieuwe rekrutering in Rusland, die nu electronisch gebeurt.
Dat gaat over de jaarlijkse dienstplicht en heeft niets met het conflict te maken. Westerse denktanks concludeerden onmiddellijk dat er een nieuwe mobilisatie plaats vond in Rusland.
Wanneer je wil weten wat er echt gebeurt moet je je zelf aan beide kanten informeren, in de eerste plaats om de leugens van het westen te kunnen filteren.
Hiermee schijn ik nog wat meer licht over de westerse leugens. Verzonnen door mensen die zich duizenden kilometers van dat land bevinden.
Opnieuw satanische westerse propaganda.
Achter De Linies Forumindex » Oorlog