| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lollydott
|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:38:12 Onderwerp: Vicky |
|
|
Hoi
Ik ben dus Vicky, 20 jaar. Ik ben geboren op 11 oktober 1989.
Ik woon in België, in Hasselt. Ik woon op een appartement (best stom, want we hebben geen tuin) samen met mijn mama, broer en zus.
Eigenlijk ben ik enig kind, want mijn broer en zus zijn pleegkinderen, maar vermits dat vet ingewikkeld is enz bespaar ik jullie de uitleg.
Ik ben vrij stil, tenzij ik me echt goed voel en de mensen goed ken, dan praat en lach ik best veel :p. Ik voel me ongemakkelijk bij nieuwe mensen en nieuwe situaties. Als ik praat, word ik heel snel rood (echt vet irritant) ookal voel ik me goed bij die mensen. Ik reageer soms heel bot, maar dat is zelden zo bedoelt. Ver ben ik heel vriendelijk en lief :p
Ik hou van fotograferen, het is echt een passie, maar tegenwoordig heb ik er veel te weinig tijd voor. Ik speel viool (lijkt jullie misschien stom, maar ik vind het super mooi klinken). Ik heb ook een gitaar en keyboard, dat probeer ik mezelf een beetje aan te leren. Ik luister ook graag naar muziek, en dan ook echt naar bijna alle genres. Ik hou van reizen, tot nu toe vond ik Jamaica het mooiste en meest aangrijpende land. Ik hoop ook eens naar Cuba en Japan te kunnen gaan. Vroeger danste ik ook, maar ik ben moeten stoppen doordat ik mijn staartbeen eens gebroken heb bij een val en sindsien heb ik enorm last van mijn rug
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een kat of beter gezegd een kater, Mousty. Ik hou echt enorm veel van hem. Verder hou ik dus ook van dolls, ik hoop er nog een paar bij te kunnen kopen :p
dit was in Tunesië (2 jaar geleden), we moesten die kameel op deze manier iets te eten geven :p
deze is ook in Tunesië getrokken, we gaan daar elk jaar een weekje naar toe
Mousty |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:38:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
LolikaLolita

|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:47:01 Onderwerp: |
|
|
Leuke foto's! Viool <3 Ik wou dat ik dat kon! Aww Mousty is echt schattig! Hoe gaat het nu met Mousty eigenlijk? ^^ _________________ ~*Raawrr :3 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
yummyFRESH Site Admin

|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:48:52 Onderwerp: |
|
|
Hee; jou had ik nog nooit gezien :3
Leuke foto's! Ja, hoe is het met Mousty? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lollydott
|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:49:15 Onderwerp: |
|
|
hij is weer helemaal gezond gelukkig, want het was echt zo zielig |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LolikaLolita

|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:51:35 Onderwerp: |
|
|
Gelukkig! Daar ben ik blij om ^^ Het klonk zo triest =[ _________________ ~*Raawrr :3 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lollydott
|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:54:05 Onderwerp: |
|
|
hij eet en drinkt nu bijna beter dan ervoor :p
en viool is trouwens heel leuk en ontspannend (maar wel moeilijk hoor :p) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LolikaLolita

|
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:55:47 Onderwerp: |
|
|
Haha, wat goed ^-^
Ja het lijkt me ook lastig, ik ben bang dat ik dan mijn geduld verlies als het niet lukt. Maar ik vind het echt prachtig!
 _________________ ~*Raawrr :3 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|