Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
See my sorrow
|
Geplaatst: 4 Dec 2010 17:59:17 Onderwerp: |
|
|
Justin: Ik zag aan een televisietje dat we al bijna gingen landen, nog een kwartier. 'In welke kamer liggen jij en Whit eigenlijk?' pff, dan zou ik eindelijk kunnen slapen en rustig mijn ding kunnen doen. 'Ohja, das waar ook.' Zei ik met een grijns. Ik wilde iets zeggen, en dat zag je aan mijn gezicht. Maar om haar te plagen stelde ik het extra lang uit zodat ze zich er aan begon te irriteren. 'Je kont is ook heilig.'
Whitney:
'Je bent wel moe, want je doet bot.' Zei ik met een glimlach. 'En ik zie het aan je gezicht, maar ik hou nogsteeds van je hoor.' Ik gaf hem een kusje op zijn wang. Ik zat nogsteeds op zijn schoot dus ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan en ik voelde zijn hart kloppen. 'I can feel your heartbeat, she said to me, i can feel your heartbeat.' En ik begon zachtjes dat liedje te zingen met een grijns. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Dec 2010 17:59:17 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 4 Dec 2010 18:23:13 Onderwerp: |
|
|
July
Ik grinnikte. "weet ik veel..." ik grinnikte opnieuw "Wat is waar ook?" ik keek hem vragend aan. "Zeg dan!" zei ik geirriteerd en trok mijn wenkbrauw op toen hij het zei. "Waarom is mijn kont nou weer heilig?" zei ik en schoot in de lach. "Want eigenlijkben ik niet heilig..." ik grinnikte en kneep in zijn wangen. "You still look like a baby baby baby oohh" zei ik lachend.
Christian
Ik grinnikte. "Ik doe niet booooott." mompelde ik en sloeg mijn armen om dr heen, trok dr dicht tegen me aan. "HEE ik ken dat lied." zei ik lachend en drukte een kusje in haar haar. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|