Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:47:22 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik duwde de douchedeur open, pakte mijn handdoek en sloeg die weer om mijn lichaam, keek naar mijn toilettas en haalde er een paracetamol uit, pakte een glas water en gaf dat aan hem.
Justin
Ik grijnsde. "Do joe want toe bie mai sinterklaas?" vroeg ik pruilend. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:47:22 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
Geregistreerd op: 04 Dec 2010 Berichten: 1311 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:48:24 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik keek op toen ik haar zag en glimlachtte. ''Dank je.'' mompelde ik. Ik nam de paracetemol in en nam een paar slokken water.
Elischa
Ik grinnikte even zachtjes. ''Als jij mij je geld geeft koop ik cadeautjes voor je.'' zei ik lachend. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:50:49 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik glimlachte. "You're welcome... Do you mind als... ik me nu om ga kleden? je hoeft niet weg of zo maar je snapt mwe l."
Justin
ik grijnsde. "Hm . ik heb me cadeautje al." zei ik en trok haar bovenop me. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:52:13 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik zette het glas weg en glimlachtte zwak. ''Kleed je maar om, ik kijk niet.'' mompelde ik. Ik keek naar de grond.
Elischa
Ik glimlachtte en ging beter op hem liggen. ''Ik ben eerder een blok aan het been.'' mompelde ik. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:53:49 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik glimlachte. "thanks.." ik liet de handdoek afglijden, ging met mijn rug naar hem toe staan, trok mijn kleren aan. "Je kan weer kijken." zei ik en glimlachte.
Justin
Ik schudde mijn hoofd. "nope. je bent als een echte bloem tussen alle neppe. uniek." zei ik en drukte een kusje op dr neus. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 18:57:32 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik bleef naar de grond kijken en kniktte. ''Oke.'' mompelde ik. Ik tilde mijn hoofd weer op en keek de spiegel in.
Elischa
Ik glimlachtte voorzichtig en druktte een kusje terug op zijn neus. Ik haaldde een keer diep adem. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:02:43 Onderwerp: |
|
|
Amber
ik keek naar hem. "Whatsup?" hij bleef maar naar de spiegel kijken.
Justin
ik glimlachte. "I love you." zei ik en keek haar aan, hoorde mijn mobiel af gaan. Ik kreunde geïrriteerd. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:04:07 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek haar via de spiegel aan. Ik bekeek haar even maar zei niks.
Elischa
Ik glimlachtte. ''I love you to.'' Ik rolde van hem af toen zijn mobiel af ging. ''Neem maar op.'' _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:06:57 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik keek naar hem. "Chaz, wat is er?" vroeg ik zachtjes.
Justin
Ik schudde mijn hoofd. "i don't want to..." zei ik en keek haaar aan. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:07:58 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik zuchtte even. Ik liet mijn hoofd in mijn handen zakken en haaldde mijn schouders op. Dat was juist het probleem. Ik wist niet wat er was.
Elischa
Ik paktte zijn mobiel uit zijn broekzak en nam alvast op, gaf hem toe aan Justin. Ik glimlachtte zwak. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:12:23 Onderwerp: |
|
|
Amber
ik trok hem overeind en hielp hem naar mijn kamer, zette hem neer op mijn bed en plofte naast hem neer. "Je weet het wel... waarom staarde je zo in de spiegel?" zei ik zacht en pakte zijn hand vast.
Justin
ik beet op mijn lip, nam op. shit. scooter. "Justin, wat doe je?" altijd die standaard vraag. "Chillen." altijd hetzelfde antwoord. "dat zie ik anders niet in dit blad." "welk blad?" "het meest geliefde roddelblad heeft een foto van jou en Elischa." zei hij. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:13:50 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik keek haar aan en zuchtte even in mezelf. ''Ik weet het niet.'' mompelde ik. Ik keek naar mijn voeten en beet op mijn onderlip.
Elischa
Ik keek Justin aan en trok een wenkbrauw op. Ik sliktte en wreef over mijn wang. Ik begon nu al met mijn baan als ruzie veroorzaker. Ik keek naar mijn voeten, bleef lusiteren. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:15:21 Onderwerp: |
|
|
Amber
ik beet op mijn lip. "Echt niet?" ik zuchtte tevergeefs. Dan kwamen we niet erg ver...
Justin
ik haalde diep adem. "Er is niks aan de hand, ik zweer. Nou doei." ik hing op. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:16:34 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik sliktte en schudde mijn hoofd. Ik bleef naar mijn voeten kijken en knipperde een paar keer met mijn ogen. Ik wreef even over mijn wang.
Elischa
Ik bleef naar mijn voeten kijken. ''Wat zei hij?'' vroeg ik zachtjes. Ik knipperde met mijn ogen, keek hem uiteindelijk voorzichtig aan. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:26:06 Onderwerp: |
|
|
Amber
Ik beet op mijn lip, sloeg mijn armen om hem heen, knuffelde hem.
Justin
Ik keek naar haar, sloeg toen mijn oge neer en vertelde alles. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:26:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |