Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ushouldpickmex
Geregistreerd op: 04 Dec 2010 Berichten: 1311 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:27:23 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik knuffelde haar afwezig terug en knipperde met mijn ogen. Ik kuchtte een paar keer en schraaptte toen mijn keel, haaldde een keer diep adem.
Elischa
Ik luisterde naar hem en beet op mijn lip. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. ''Waarom doen we dit?'' vroeg ik aan mezelf. ''Dit levert alleen maar problemen op.'' _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:27:23 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:36:26 Onderwerp: |
|
|
Amber
ik keek hem aan, ging staan. "Chaz er is wat, dat weet ik zeker. Vertel het gewoon." zei ik en keek hem aan.
Justin
Ik keek naar haar. "Het boeit me niet wat hij zegt oke..." zei ik zacht. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
ushouldpickmex
Geregistreerd op: 04 Dec 2010 Berichten: 1311 Woonplaats: biebersheart.
|
Geplaatst: 12 Mrt 2011 19:38:11 Onderwerp: |
|
|
Chaz
Ik knipperde met mijn ogen. ''Ik voel me gewoon raar.'' mompelde ik. Dat was toch niet iets boeiends? Ik zuchtte zachtjes.
Elischa
Ik schudde mijn hoofd. ''Dit moeten we niet doen.'' zei ik zachtjes. Ik sliktte. ''Ik maak het uit.'' mompelde ik zacht. _________________ I will never say never. ♥ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|