Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 29 Apr 2011 23:14:49 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik grinnikte toen ze een gilletje slaakte. 'omg niet cool justin!' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Apr 2011 23:14:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 29 Apr 2011 23:36:07 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik grinnikte. "niemand? Oke dan ga ik hier wel weer verder.." mompelde ik en drukte mijn lippen op die van Morgan. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 23:46:36 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik grijnsde en sloeg mijn armen om zijn nek, sloot mijn ogen en zoende hem. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 23:53:33 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik grijnsde even en sloot mn ogen, sloeg mn armen om haar heen en zoende dr. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 29 Apr 2011 23:55:29 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Ik hoorde de deur open gaan en iemand kuchen, geschrokken liet ik Justin los en keek met een rood hoofd naar Pattie. 'Jongens, er zitten hier 2 kleine meisjes bij!' ik grinnikte en stak mijn tong uit naar Shelley. 'Zie je nou wel dat jullie klein zijn!' 'Houd je mond morgan..' gromde ze grijnzend terug en keek naar Pattie. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 30 Apr 2011 10:15:18 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik grinnikte zachtjes. "ook hoi mam. Maar ze wouden zelf geen kusjes en toen zijn ze gebleven en ik hou mijn mond al." zei ik grinnikend. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|