Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 17:53:08 Onderwerp: |
|
|
June.
Ik kijk hem aan. "Omdat ik je vriendin ben"floept uit me mond. _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Dec 2010 17:53:08 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 7 Dec 2010 18:10:13 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik grinnikte. "Nee.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 18:12:12 Onderwerp: |
|
|
June.
Ik kijk Justin aan en bijt op me lip. "um, dat hoorde ik niet te zeggen.." Ik ga van zijn schoot af en geef hem zijn jas terug. Ik ga op een andere bank zitten. _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 18:31:05 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik zucht en sta op, ga naast der zitten. Ik doe de jas weer om haar heen. "Je bent raar.." grinnik ik en sla mijn armen om haar heen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 18:38:54 Onderwerp: |
|
|
June.
"Justin.. Ik hou van je, ik ben verliefd op je.. Logisch dat ikr aar doe" Ik kijk naar de grond en bijt op me lip. _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:08:57 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik bijt op mijn lip en kijk naar buiten, zucht zacht. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:11:41 Onderwerp: |
|
|
June.
Ik stap uit als de bus stopt en geef Justin zijn jas terug. Ik loop de bus in en pak me koffers. "Jij bent echt een trut"zeg ik tegen Jasmine. Ze grijnst. "Ik wist dat je daar lag"zegt ze lachend. Ik loop met me koffer naar de andere bus en ga naast Chaz zitten. Hij legt een deken om me heen. "Toch vind ik dat je beteraf bent bij mij"zegt hij hardgenoeg dat Justin eht ook kan horen. _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:13:43 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik loop de bus in en hoor wat Chaz zegt. Ik zucht. "Ik ben de gene die haar heeft gered, jij stopte de bus niet om haar te halen.." mompel ik en loop naar mijn kamer, smijt de deur dicht. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:16:16 Onderwerp: |
|
|
June.
Ik loop naar Justin en doe de deur open. Ik ga op zijn bed zitten. Ik kijk hem aan. "Wat wil je? Vrienden blijven en net alsof doen dat er niks is gebeurt of een stelletje worden?" _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:17:16 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik zucht en haal mijn schouders op. "Weet ik veel.." _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:24:45 Onderwerp: |
|
|
June.
"Ik hou het bij vrienden, succes met je interview die ej nu hebt" Ik durk een kus op zijn wang en loop naar de douche. Ik ga onder de douche staan en hoor Chaz naar binnen komen. "June.. Gaat het wel?"vraagt hij. "Ja, wil je weg gaan?' "Nee, ik kom metje mee douchen" "Nee! Ik sta naakt mongool"gil ik lachend. _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:27:21 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik zucht zacht en sta op. Ik trek een sweater over mijn hoofd en loop de bus uit, het gebouw in. Ik loop achter Scooter en mijn moeder aan en kijk rond. Het verbaast met dat er bijna geen fans zijn. Ik zucht zacht, dat is waar ook, geheime locatie. Ik bijt op mijn lip en loop achter mijn moeder aan een kamertje in. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:29:26 Onderwerp: |
|
|
June.
Ik zie Chaz toch naakt de douche in stappen en hij slaat zijn armen om me heen. Ik slaak een gil. Ik spring uit de douche en doe een badjas aan. Ik ren achter Scooter aan. "HELP! CHAZ WILT ME VERKRACHTEN!"gil ik hyperactief. Ryan tilt me op en gaat perongeluk met zijn hand naar binnen de badjas. Ik geef hem een klap. "Ik ben hier onder naakt, kom niet aan me borssten!" _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:30:29 Onderwerp: |
|
|
Justin. Ik zucht. "Ga lekker anders over sekst doen.." mompel ik en plof op een bankje. Wat denkt die slet wel niet? _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
shirleychaz

|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:32:30 Onderwerp: |
|
|
June.
Ik kijk Justin aan. Ik loop weg en trek em kleding aan. Zo snel loop ik weer terug naar Justin en trek hem hard aan zijn haar. "Dat denk jij ?! Eerst mij een beetje fucking hoop geven en zeggen dat je van em houd en nu zo doen?! Eikel" Ik geef hem een klap en loop kwaad weg. Ik pak me koffers en houd een taxi aan. "Vliegveld" _________________ Am I a sinner? Cuz half my dinner. Is still there on my plate. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Dec 2010 19:32:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|