| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jmvvliet hmm, waar is dit knopje voor?

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 13:52:26 Onderwerp: Omdat het moet... |
|
|
't schijnt te moeten dat je je voor moet stellen; ok, komt ie dan:
Mijn ouders hebben het genoegen gesmaakt me Marco te dopen; prima, ben er nog steeds tevreden mee . Ik werk in de ICT, doe met heel veel plezier de alpha en natuurlijk nog een andere club binnen mijn eigen gemeente . Zit graag en veul achter de computer (msn'en, film maken, van alles en nog wat uitzoeken) .
Wil je meer weten? Kan 't me haast niet voorstellen...
voor de mensen die lopen te piepen dat ik me niet heb voorgesteld: dan had je tijdens de alpha avonden maar beter op moeten letten  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 13:52:26 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
x_Jolijn leuk hier zeg

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 13:55:05 Onderwerp: |
|
|
Welkom ook al weet ik nog steeds niet wie je bent.. _________________ Vrienden zijn gewoon Vrienden, totsdat je Beseft hoe Waardevol & Liefdevol Echte Vrienden zijn!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mister Charming forum verslaafde
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 13:55:05 Onderwerp: |
|
|
ik heb goed opgelet.. ik ben zelfs een bekende alpha'er dus
ben jij die marco met dat sikkie? _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 13:57:27 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | ik heb goed opgelet.. ik ben zelfs een bekende alpha'er dus
ben jij die marco met dat sikkie? | haha, ja . De presentator van 'de Lama's', zo beter X_Jolijn? _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 14:04:10 Onderwerp: |
|
|
ow die faffie.. _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lisannn wat doe ik hier nog
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 14:18:44 Onderwerp: |
|
|
en mijn leiding! (njaa was) _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 14:19:02 Onderwerp: |
|
|
gelukkig  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 14:19:42 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | gelukkig  | nee j?j hebt mooie schoenen aan  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 14:22:39 Onderwerp: |
|
|
... als je me nu nog ff kieteld bestaat de kans dat er een lach word gelaakt..
ik heb nog een gevoel van eigenwaarde _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
x_Jolijn leuk hier zeg

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 15:51:43 Onderwerp: |
|
|
weet al wie je bent  _________________ Vrienden zijn gewoon Vrienden, totsdat je Beseft hoe Waardevol & Liefdevol Echte Vrienden zijn!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 15:53:24 Onderwerp: |
|
|
ghehe eindelijk  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 15:54:06 Onderwerp: |
|
|
| x_Jolijn schreef: | weet al wie je bent  | ah, er gaat een lampje branden . Goed bezig... deed jij ook alpha 3, of zat je nog in 2? Op je hyves profiel zag ik dat je Marije kent? _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Feb 2007 15:56:02 Onderwerp: |
|
|
marije is mn schatje  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
x_Jolijn leuk hier zeg

|
Geplaatst: 18 Feb 2007 15:57:12 Onderwerp: |
|
|
ik heb vorig jaar Alpha 2 gedaan ga nu naar 3,, en ja ik ken marije!!! _________________ Vrienden zijn gewoon Vrienden, totsdat je Beseft hoe Waardevol & Liefdevol Echte Vrienden zijn!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

Geregistreerd op: 04 Jan 2007 Berichten: 1225 Woonplaats: papendrecht
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 11:44:57 Onderwerp: |
|
|
welkom,
wees aardig!  _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 11:44:57 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 17:59:40 Onderwerp: |
|
|
jeej minka is er weer!!
het recht zal zegevieren  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:00:20 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | jeej minka is er weer!!
het recht zal zegevieren  | Precies, als wij ons vanaf nu ??k aan de regels houden kan Minka weer lekker gaan slapen  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:02:00 Onderwerp: |
|
|
hoezo wij? suggereer jij dat ik mij niet aan d? regels hou? _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:03:50 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | | hoezo wij? suggereer jij dat ik mij niet aan d? regels hou? | ok, ik pas hem aan: als ?k me aan de regels houdt ... _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:34:43 Onderwerp: |
|
|
indd onschuldig tot het tegendeel bewezen is net als willem frederik holleder _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 19:08:43 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | | indd onschuldig tot het tegendeel bewezen is net als willem frederik holleder |
-ik heb een getuige (die ook tegen mij getuigt, maar dat terzijde, toch Mik? )
-7. Blijf bij het onderwerp (die regel hebben we beiden regelmatig overtreden. De sporen zijn helaas uitgewist. Mik is dus medeplichtig ) _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 19:55:09 Onderwerp: |
|
|
dus is er geen bewijs en ben ik dus onschuldig
en minka.. die heeft een geheimhoudingsplicht _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 19:56:11 Onderwerp: |
|
|
dat bedoel ik te zeggen, je piept er weer mooi tussenuit  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 22:26:11 Onderwerp: |
|
|
nee.. dit is zorgvuldig gepland.. ALS ik het zou hebben gedaan.. DAN zou ik het zo oplossen..
mja ik heb niks verkeerds gedaan  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

Geregistreerd op: 04 Jan 2007 Berichten: 1225 Woonplaats: papendrecht
|
Geplaatst: 20 Feb 2007 10:48:33 Onderwerp: |
|
|
haha, onschuldig...
misschien moet ik alle belastende bewijzen eens uit het archief halen
ik zal het maar niet doen.
en idd, till now kan ik nog lekker slapen _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|